Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe website Autowereld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwe website Autowereld

Alle tips, bedenkingen, opmerkingen,... over de pas vernieuwde website van autowereld zijn hier welkom!

Hou het on-topic of reageer niet.

Wanneer krijgen we een stijlvoller lettertype, zoals op het andere forum. Dit lijkt een beetje op de -16j versie vind ik....

Comment

Nevermind

ivm het lettertype, ik vind dat ook

Comment

Naar eer en geweten durf ik te stellen dat dit een goede website is!

Houden zo!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
          Naar eer en geweten durf ik te stellen dat dit een goede website is!

Houden zo!
          Ik niet meer, maar ja

Comment

In dit topic kunnen jullie opmerkingen, ideeën...over de website van autowereld plaatsen. De redacteurs van het magazine en de webmaster van de site stellen dat op prijs.
            Opmerkingen over het forum kan in het topic over forumideeën en feedback.
            Thx.

Comment

In het topic mijn auto staan enkele pareltjes. Zou het geen goed idee zijn om in autowereld magazine telkenmale een artikel te spenderen aan één van deze schoonheden? Zo betrek je het forum en het magazine meer met elkaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nikolaswinne Bekijk Berichten
                In het topic mijn auto staan enkele pareltjes. Zou het geen goed idee zijn om in autowereld magazine telkenmale een artikel te spenderen aan één van deze schoonheden? Zo betrek je het forum en het magazine meer met elkaar.
                Das an sich een goed idee vind ik !, maar er kruipt wel serieus wat (denk)werk in vooraf...

Comment

Dat vind ik ook een bijzonder geslaagd idee!
                  Scoobysimon opperde ook al dat idee, want hier zijn auto's "ter beschikking", waar je half België voor moet rondbellen vooraleer je er één van dat soort te pakken hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door webmaster Bekijk Berichten
                    Dat vind ik ook een bijzonder geslaagd idee!
                    Scoobysimon opperde ook al dat idee, want hier zijn auto's "ter beschikking", waar je half België voor moet rondbellen vooraleer je er één van dat soort te pakken hebt.
                    Als cadeau voor dit lumineus dee zou ik graag een testweekend hebben met een E92 M3 .

Comment

Helaas nikolas heb ik dat al heel lang geleden, samen met nog een aantal andere ideëën reeds voorgelegd aan Alain en webbie...
                      Maar ge moogt wel meerijden hoor

Als cadeau voor dit lumineus dee zou ik graag een testweekend hebben met een E92 M3 .

Comment

nogmaals

thx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
                          Helaas nikolas heb ik dat al heel lang geleden, samen met nog een aantal andere ideëën reeds voorgelegd aan Alain en webbie...
                          Maar ge moogt wel meerijden hoor
                          Jaja leg het maar uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk Berichten
                            Alle tips, bedenkingen, opmerkingen,... over de pas vernieuwde website van autowereld zijn hier welkom!

Hou het on-topic of reageer niet.
                            In dit topic kunnen jullie opmerkingen, ideeën...over de website van autowereld plaatsen. De redacteurs van het magazine en de webmaster van de site stellen dat op prijs.
                            Opmerkingen over het forum kan in het topic over forumideeën en feedback.
                            Thx.
                            Is blijkbaar toch moeilijk
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Working...
                            X