Mededeling
Collapse
No announcement yet.
www.auto55.be
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtendamn...dan weet jij ECHT niet hoe het op A55 eraan toe gaat
Comment
-
Haha. Nu begrijp ik waar al de heisa over gaat.
Met dank aan Alain De Vos voor de tip. Even stellen dat de uitleg toch niet wars was van enige overdrijving. Nu heb ik wel zo'n vermoeden wie rikkie(12345) is.
En aan al wie het Auto55-forum *kut* vindt; we staan altijd open voor opbouwende kritiek. U wordt vriendelijk uitgenodigd uw mening op het forum te komen verkondigen.
Concollegiale groetjes,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenkutforum. En nu is iedereen er weggejaagd.
einde!
Oorspronkelijk geplaatst door Auto55.be Bekijk BerichtenHaha. Nu begrijp ik waar al de heisa over gaat.
Met dank aan Alain De Vos voor de tip. Even stellen dat de uitleg toch niet wars was van enige overdrijving. Nu heb ik wel zo'n vermoeden wie rikkie(12345) is.
En aan al wie het Auto55-forum *kut* vindt; we staan altijd open voor opbouwende kritiek. U wordt vriendelijk uitgenodigd uw mening op het forum te komen verkondigen.
Concollegiale groetjes,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exile Bekijk BerichtenMisschien wel de moeite waard. Er zullen alleszins minder omhooggevallen, egocentrische, rotverwende fils à papa's aanwezig zijn.
( maar om de mensen hier een plezier te doen ga ik op het autoforum ook nog rondhangen )
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto55.be Bekijk BerichtenHaha. Nu begrijp ik waar al de heisa over gaat.
Concollegiale groetjes,
Mooie vernieuwing vind ik trouwens.
OT, juist uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij uitgerekend hier in dit topic terecht?
Edit: Via Alain als ik het goed begrijp... volgt die dat hier zo goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk bekijk jullie site dagelijk via RSS, maar het forum heb ik daar nog niet ondekt. Maar ik ga me maar aan 1 forum "vasthouden".
Mooie vernieuwing vind ik trouwens.
OT, juist uit nieuwsgierigheid, hoe kom jij uitgerekend hier in dit topic terecht?
Edit: Via Alain als ik het goed begrijp... volgt die dat hier zo goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto55.be Bekijk BerichtenIk weet niet of Alain het hier zo goed volgt, maar het topic was duidelijk opgevallen. En nu is het clubje Vlaamse autojournalisten niet echt groot... dus we zeggen al eens iets tegen elkaar.
En over onze vernieuwing zijn we zelf ook bijzonder tevreden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenHet nieuws volg ik meer op autoscoops.eu
autoweek.nl
autowereld.com
vroom.be
auto55.be
km77.com ( high res pics )
...
Comment
Comment