Mededeling

Collapse
No announcement yet.

autoweek.nl

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• autoweek.nl

Zeer handige site om op de hoogte te blijven van het autonieuws. Verder zijn er reviews (beoordeling van je eigen auto), uitgebreide carbase (gegevens van alle auto's 1980 tot nu), uitgebreid forum, ...
    een van de beste autosite die ik ken.
    dus 1 adres www.autoweek.nl

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
    Zeer handige site om op de hoogte te blijven van het autonieuws. Verder zijn er reviews (beoordeling van je eigen auto), uitgebreide carbase (gegevens van alle auto's 1980 tot nu), uitgebreid forum, ...
    een van de beste autosite die ik ken.
    dus 1 adres www.autoweek.nl
    Idd, daar mag autogids (en andere) eens een voorbeeld aan nemen. Ze hebben niet voor niets een onderscheiding gewonnen voor beste website van Nederland. (Mercure-prijs of zoiets dacht ik)
    Ik ga er in elk geval wekelijks een kijkje nemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
      Idd, daar mag autogids (en andere) eens een voorbeeld aan nemen. Ze hebben niet voor niets een onderscheiding gewonnen voor beste website van Nederland. (Mercure-prijs of zoiets dacht ik)
      Ik ga er in elk geval wekelijks een kijkje nemen.
      wekelijks? lijkt mij wat weinig. ik ga er toch zeker een keer of 5 per dag op bezoek. Sommigen zeggen dan ook dat ik auto zot ben

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk Berichten
        wekelijks? lijkt mij wat weinig. ik ga er toch zeker een keer of 5 per dag op bezoek. Sommigen zeggen dan ook dat ik auto zot ben
        Trek het je niet aan, ik zit met hetzelfde probleem!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
          Trek het je niet aan, ik zit met hetzelfde probleem!
          Yep, join the club.

Comment

Ik vind er vooral de blog grappig.

5x per dag? Dan is er toch geen nieuws? Jullie moeten wat meer buitenkomen. Get a girlfriend!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
              Ik vind er vooral de blog grappig.

5x per dag? Dan is er toch geen nieuws? Jullie moeten wat meer buitenkomen. Get a girlfriend!
              De blogs zijn inderdaad vaak de moeite. Vooral die van Bas Van Putten en Frank Jacobs!

Dat 5x per dag checken is vooral als er veel nieuws is, bijvoorbeeld de dagen voorafgaand aan grote autosalons zoals Frankfurt en Parijs.

En, euh, nog meer buitenkomen??!! Weet ge wel hoe koud dat het momenteel is buiten?

Comment

Working...
              X