Mededeling

Collapse
No announcement yet.

www.conti-trophy.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• www.conti-trophy.be

Voor rally en 4x4 fanaten: op http://www.conti-trophy.be kan je je inschrijven voor de Conti4x4Trophy, een week in gratis in de Marokkaanse woestijn rondrijden in de Hummer H3.

Oorspronkelijk geplaatst door elkonquistador Bekijk Berichten
    Voor rally en 4x4 fanaten: op http://www.conti-trophy.be kan je je inschrijven voor de Conti4x4Trophy, een week in gratis in de Marokkaanse woestijn rondrijden in de Hummer H3.
    Ben erin erg (!!) geïntereseerd. Hoe zien de proeven eruit?? En hoeveel kost het deelname??
    Zijn er hier deelnemers die iets kunnen vertellen??

groetjes,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oliwia Bekijk Berichten
      Ben erin erg (!!) geïntereseerd. Hoe zien de proeven eruit?? En hoeveel kost het deelname??
      Er staat: een week GRATIS Rondrijden in een Hummer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
        Er staat: een week GRATIS Rondrijden in een Hummer
        DAt heb ik gezien, maar voor de hotel/tent/eten moet ik betalen, ja?

Comment

Deelname is volledig gratis! Helaas zijn de preselecties voor oktober afgesloten. Maar! Geen nood, je kan je nu al inschrijven door de volgende raid in het voorjaar van 2009.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elkonquistador Bekijk Berichten
            Deelname is volledig gratis! Helaas zijn de preselecties voor oktober afgesloten. Maar! Geen nood, je kan je nu al inschrijven door de volgende raid in het voorjaar van 2009.
            Ik zat er niet bij! De inschrijving van Yoda en ik was nochtans origineel.

Er zitten wel veel meer walen bij als Vlamingen. Is wel een beetje opmerkelijk, maar ik denk dat er bij Conti Belgie meer Walen werken als Vlamingen

Comment

Schild en vriend!

Franskozen! Terug naar jullie kolonie!

Comment

Ik weet dat ze in het verleden hierover al reportages hebben uitgezonden op kanaal z. De editie hiervoor maakten ze gebruik van Nissan Patrols als ik mij nog goed herinner. Deze trip is wel niet altijd even confortabel aangezien je ook eens moet overnachten in een tentenkamp in de woestijn en ze hebben ook al eens een hele dag door de woestijn gereden zonder airco omdat anders de motor oververhit zou geraken maar alle deelnemers hebben het zich niet beklaagd en vonden het een unieke belevenis. Waarvoor kanaal z allemaal al niet goed voor is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                  Er zitten wel veel meer walen bij als Vlamingen. Is wel een beetje opmerkelijk, maar ik denk dat er bij Conti Belgie meer Walen werken als Vlamingen
                  Ik weet uit goede bron (ahum) dat dat niet het geval is. De verdeling is ongeveer 70% nl tegenover 30% fr. Bij de selectieproeven was de verdeling 50/50. Volgende keer meer geluk!

Comment

Kan jij iets meer vertellen over die proeven? En hoe origineel was jullie inschrijving?
                    Wat was uiteindelijk de reden waarom jij niet geselecteerd was?

Het klinkt zo tof om mee te maken, maar ik vrees dat die proeven zouden mij de das omdoen. nog nooit off road gereden, nog nooit met 4x4 en het kompass is ook niet direkt mijn beste vriend....
                    Ik zou nochtaans geen schrik heeben voor zo'n avontuur en om het allemaal te leren.

Comment

Lijkt me toch logisch?
                      1. Marokko - Meest gesproken vreemde taal is Frans - Vlamingen spreken dat niet graag
                      2. Vlaams blok houdt ook al niet van Marokannen dus tja val je als Vlaming toch ff buiten de boot ;-)

Comment

Working...
                      X