Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Driver's Republic (met redactieleden van Evo Magazine)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Driver's Republic (met redactieleden van Evo Magazine)

    Beter dan mijn eigen site hier te pushen, wil ik jullie aandacht op een nieuw initiatief vestigen dat nu donderdag 8 mei live gaat: Driver's Republic - mét redactieleden en fotograaf van het gelauwerde Evo Magazine.

    Dat zit zo:

    Er broeit iets in de catacomben van het interweb, en ik ben danig gefascineerd. Hoe zou je zelf zijn als de knapste koppen uit de Britse autojournalistiek een e-zine klaarstomen dat het ethos “A new, high-quality digital publication - An interactive community for drivers” hoog in het vaandel draagt? Dan rookt Google nog een nachtje na van de zoektermen die ik er op losgelaten heb, want de details van Drivers Republic zijn om je vingers bij af te likken.

    Voorbestemd om op acht mei live te gaan, teert de nieuwe republiek op een sterke regering met interactieve burgers. De regering eerst; die bestaat uit ex-evo-medewerkers Richard Meaden, Jethro Bovingdon, Andy Morgan, Neil Carey en Chris Harris van Autocar en YouTube-faam. Sterker nog: New Media Republic Limited is er schijnbaar in geslaagd om de meesten exclusief voor de Drivers Republic te laten schrijven. En dat is een knaller van een zakendeal.

    Hoe de burgers voor een interactieve revolutie moeten zorgen, is voorlopig onzeker. Feit is dat gerenommeerde gezichten als Meaden & Harris hun droomjob niet opgeven om online hetzelfde te gaan doen, zelfs niet mits interactieve tools als lezerscommentaren en fora. Afwachten dus. Ook voor de financiële structuur die de Drivers Republic zal aannemen. Wordt het een gratis e-zine met reclame-inkomsten of een betalend blad dat een jaarlijks abonnement vereist? De meeste bronnen hopen op het eerste maar vrezen het laatste, ook al zal de inaugurele editie sowieso gratis zijn. En bovendien: waarom wel betalen voor een iTune maar niet voor een eZine?

    Kortom, ik blijf danig gefascineerd. Omdat de start van evo in ‘98 een mijlpaal voor de autojournalistiek was. Omdat de start van Drivers Republic dat tien jaar later moet overdoen, maar dan op het papier van 2008. Steek de regering van de nieuwe republiek daarom een sikkel onder de riem en mail naar citizen@drivers-republic.com. Want er is nood aan kwaliteit, zowel statisch als dynamisch.

  • #2

    Comment


    • #3
      Holy

      Meesa joined!
      Last edited by ; 05/05/2008, 21:18.

      Comment


      • #4
        Joined!


        Is dit de reden van Bovingdon's vertrek bij EVO? Op het einde van de Caterham-test in EVO van deze maand eindigt 'ie met de woorden "this is it, I'm done here, thank you"

        Ik zou 't jammer vinden, altijd genoten van zijn woorden..

        Comment


        • #5
          Absoluut: Meaden, Bovingdon, fotograaf Morgan en designer Carey have all left the building.
          Maar hopelijk vanaf vandaag vandaag dus op Drivers-republic.com te zien!

          Comment


          • #6
            En al wordt het betalend, ik abonneer meteen, zo'n intiatief moet gesteund worden IMO...

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Djivy Bekijk Berichten
              Absoluut: Meaden, Bovingdon, fotograaf Morgan en designer Carey have all left the building.
              Maar hopelijk vanaf vandaag vandaag dus op Drivers-republic.com te zien!
              Wil dat zeggen dat er vacatures zijn bij EVO

              Comment


              • #8
                Zo hatelijk alles op internet zwieren, een echt boekje is 10duizend keer wijzer.

                Comment


                • #9
                  Ik verkies een magazine dat je vast kunt nemen, maar heb me toch geregistreerd. Met zo'n gasten is de kans wel reëel dat het op iets uitdraait dat vele beter is als al de andere e-magazines. En dat wil ik toch niet missen.
                  The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

                  Comment


                  • #10
                    Bij register (hetgeen gratis is) staat ook een andere tab, namelijk membership. Waar moet ik op klikken om te zien hoe ik die 15 pond kan overmaken?

                    Ik zie geen link?
                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                    '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                    Comment


                    • #11
                      Het is al afgelopen met DR.
                      jammer!

                      Comment


                      • #12
                        Heb wel gezien dat ze onlangs de tests terug online hebben geplaatst.

                        Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                        Comment


                        • #13
                          Wat is dat nu trouwens met skiddmark?

                          Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

                          Comment

                          Working...
                          X