Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AudiSport : De site voor alle S/RS/R modellen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichtenhoe zit het met deze site ondertussen?
Daarom is Ritsuke nog op zoek naar een eventuele oudere back up zodat we weer kunnen verder doen.
Ik weet het, het duurt allemaal wat te lang, maar ik heb dit niet in de hand.
We houden jullie op de hoogte!
Comment
-
En al een dagje terug online, er zitten wel nog hier en daar een paar foutjes omdat we nog met een oude backup werken.
--> AudiSport <--
Comment
-
AudiSport.be/.nl bestaat vandaag één jaar!
Exact een jaar geleden begon oprichter Ritsuke met het idee te spelen om een site op te richten die opgedragen was aan de Audi S/RS/R fanaat, liefhebber en/of eigenaar. Een site waar iedereen terecht kon met hun interesse, vragen en oplossingen.
Op 15 mei 2008 was het zo ver en AudiSport.be was gelanceerd. Dit begon zijn leven als Engelstalig forum maar al gauw werd overgesprongen op het Nederlands om zo een waardige speler binnen de Benelux te worden. Een jaar later zitten we met 200+ leden en 5000+ berichten goed in de startblokken terwijl Audi AG nu ook hun 100ste verjaardag vieren, twee vliegen in één klap dus!
In het begin van het nieuwe jaar werd AudiSport v2 klaargestoomd en uiteindelijk in maart 2009 gelanceerd. Door AudiSport v2 te kunnen verwezenlijken, betekenen we veel meer dan slechts een forum. We hebben nu een voltallige database met alle nodige informatie rond de S/RS/R modellen uit het Audi gamma. De site heeft de sprint in gang gezet toen en is nu nog altijd op weg om deze te winnen.
De site werd toen ook overgedragen aan Spillies die tot voor kort Supervisor was. AudiSport.be/nl valt nu volledig onder zijn beheer.
Intussen werd onze site gehackt door een Turkse hacker genaamd "The Kabus". Deze persoon zorgde er voor dat de site, het nieuwssysteem en het forum buiten dienst waren en er moest dus gebruik gemaakt worden van back-ups.
Helaas waren de back-ups van enkele maanden geleden en zijn er een aantal berichten en leden verloren gegaan, dus dit was wel een klap in het gezicht van AudiSport.
Nu, vandaag, bestaat onze site één jaar en zoals je nu ziet, zijn we weer vollop online en ook dankzij jullie blijven we er tegen aan gaan!
Het AudiSport team
Spillies - AudiSport.be/.nl administrator
Comment
-
Op 16 juni is het exact honderd jaar geleden dat Audi het leven zag. Om de verjaardag van de prestigieuze Duitse constructeur te vieren, loopt er momenteel een tentoonstelling in het bedrijfsmuseum. En vandaag bestaat AudiSport ook 1 jaar, voor de gelegenheid vat AudiSport.be/.nl een eeuw Audi samen in een notendop.
KLIK HIER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenVroeg het mij ook af, gisteren werkte alles nog dacht ik.
Comment
-
Idd, die krabbers van Webreus!
Soit, ik was op reis tot gisteren, dus ik heb het ook maar laat gezien (ipv. mij iets te laten weten...)
Het is omdat onze diskquota overschreden is door onze e-mail adressen en vraag me niet hoe dit gekomen is.
Omdat die mannen ook in 't weekend niet te bereiken zijn, zal AudiSport maar terug online zijn maandag.
Bedankt voor het begrip!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten.nl werkt niet
Bij mij werkt het bv. ook niet, maar komt door mijn cache (waarschijnlijk ook 't zelfste bij jou).
Als ik mijn cache leeg, dan blijft 't wel hetzelfde, waarschijnlijk omdat ik mijn cache nooit volledig ledig.
Maar bij andere die voor de eerste keer op op gaan, werkt het wel.
Soit, een probleem waar ik niet weet hoe het op te lossen, iemand een oplossing?
Comment
-
Last edited by Spillies; 29/05/2010, 16:23.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ibiza FR Bekijk BerichtenProficiat
Een perfect moment om nu ook eens uw S3 op AudiSport voor te stellen!
Comment
Comment