Een forum opgedragen aan Audi's S en RS modellen. Ook de oude Quattro, Le Mans en vele anderen komen aanbod. Dé ideale plaats voor elke Audi fan, zeker als hij/zij nog eens geïntereseerd is in Audi's sport modellen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AudiSport : De site voor alle S/RS/R modellen
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenEen forum opgedragen aan Audi's S en RS modellen. Ook de oude Quattro, Le Mans en vele anderen komen aanbod. Dé ideale plaats voor elke Audi fan, zeker als hij/zij nog eens geïntereseerd is in Audi's sport modellen.
http://www.audisport.be
maar waarom engelstalig?
Comment
-
Alvast bedankt voor de steun!
De taal is in het Engels om een breder publiek aan te trekken. Ik weer niet of ik zal slagen in mn opzet maar niet waagt ... Hoe dan ook steun, promotie, reclame en zoveel meer zullen hier een groot stuk helpen.
Bedankt nogmaals voor de comments en tof jullie ginder te zien.
Comment
-
Toen ik ging registreren merkte ik .com/.net reeds in gebruik waren anders had ik al lang zo eentje genomen.
Een .org neem ik nooit daar ik écht niet aan zo'n link ben. een .be extensie is misschien raar maar als het forum écht goed is en het volk komt zal niemand daar nog op letten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenZou .eu niet perfect zijn?
Dat is toch ons grootste doelpubliek, we kunnen dan die amerikanen laten wat ze zijn...
Ze kunnen natuurlijk dan nog altijd meelezen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenMjah, die EU zou ik nog durven aanvragen. Ik bekijk het eens want Amerikanen zijn ook welkom hoor.
Comment
-
.be is een extensie, that's it.
De inhoud van het forum is wat telt voor de mensen. Mij zou het niet kunnen schelen of daar nu .be, .com, .net of wat dan ook staat. Ik zou kijken naar de inhoud. Ik zal zien hoe het forum op internationaal gebied aantrekt en als er geen internationale interesse is zou ik durven naar het Nederlands gaan.
Hoe dan ook, ik zal proberen de .com en de .net te bemachtigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten.be is een extensie, that's it.
Maar ik versta het.
Ik ga m'n handtekening ook es aanpassen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenI know, maar gewoon, nu is het wat raar om engels te praten terwijl we allemaal Vlamingen zijn.
Maar ik versta het.
Ik ga m'n handtekening ook es aanpassen!
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenLeuk forum...vooral de smileys!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenBedankt voor de steun!
Maar, ik heb er daarjuist ook nog met William Blake over gepraat, dat Engels...
Oké, het is geen probleem voor mij, maar ik weet het niet echt welke kant dit op moet.
Ik zie dat forum nog niet direct een groot internationaal forum worden, het is te zeggen, er is al veel 'concurrentie' en buiten de Engelsen en Amerikanen zie ik nog niet veel andere mensen zich aangetrokken voelen tot het forum.
(Want niet iedereen kan zo goed Engels als de Vlamingen... )
Persoonlijk vind ik ook dat zo'n grote internationale forum meer afstandelijk zijn, als je al ziet hier welk mentaliteits verschil er al zit op een 14k km2, is dat nog heel wat meer als je buiten de landsgrenzen gaat.
Misschien voor meeting zal je wel meer volk aantrekken, maar aan de andere kant misschien weer niet, want zou jij naar Londen gaan een zondag namiddag? (ik zit hier maar wat te fantaseren.).
Ook nog zullen de discussies over taksen, inschrijving, ed. altijd beperkt zijn per land, als je versta wat ik bedoel.
Aan de andere kant bestaat er nog niet hét Audi S/RS-forum van België (en Nederland), dus daar zie ik wel de geknipte kans.
Het is dan wel wat 'beperkter', maar dan denk ik dat je meer mensen zou aantrekken.
Het is maar een gedacht hé, je doet er mee wat je wil.
Als je het zo houd, zal ik niet minder om komen, het is trouwens nog goed voor mijn Engels ook!
Comment
Comment