Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autofans.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autofans.be

Hoi

Heb een paar autofreaks samengebracht en zijn met "concurrent" begonnen van autoblog.nl
    Ik weet dat er al wel wat pogingen ondernomen zijn om zo een site bij elkaar te krijgen, maar we hebben een goed en gevarieerd team met een duidelijke visie.
    Het doel van de site is een waardig Belgisch alternatief vormen voor het Nederlandse autoblog.

Zijn nog in test(beta)fase maar in grote lijnen staan we er al.
    Check even op www.autofans.be en laat de comments maar komen.

Alvast bedankt

toegevoegd aan favorieten
    sigpic
    Seat Ibiza 1.9 TDI Sport 100 pk 2006

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door barthez Bekijk Berichten
      toegevoegd aan favorieten
      merci voor de steun, in augustus gaan we pas echt van start
      btw check de review van de nieuwe ibiza

Comment

Moet te doen zijn, Autoblog staat redelijk vol met zinloze posts als je het mij vraagt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
          Moet te doen zijn, Autoblog staat redelijk vol met zinloze posts als je het mij vraagt...
          klopt, heel wat zinloze hollandse posts waar wij belgen niets aan hebben. Dat is ook één van van de redenen dat we met een eigen Belgische blog zijn begonnen.

Comment

Reden lijkt me volstrekt correct. Vandaar dat ik met véél plezier zal samenwerken aan het blog. Ik hoop dat België er een leuke plek bijkrijgt

Comment

populaire artikels:
              Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

Comment

leuke site

hallo !
                  ik volg autofans.be al een aantal dagen en ik vind dat jullie echt wel iets goed zijn begonnen.Ik stoorde me al meermaals aan blogs uit andere landen omdat die inderdaad soms/vaak info geven waar wij belgen niets aan hebben....

GOEI werk en doe zo voort !

Comment

Ik begin ook meer en meer naar jullie blog te surfen.

Comment

Is aan mijn favorieten toegevoegd.

Ik ga het vanaf nu ook eens in de gaten houden.

Comment

Als je "journalistiek" wil bedrijven, best checken op dt fouten enzo

Het nieuwe security model van BMW is dit maal uigevoerd op de X5. Door de extrabepansering van de wagen is deze beschermt tegen tal van beschutting
                        Ik denk trouwens dat "beschutting" in de betekenis dat jullie er aan willen geven niet eens bestaat

Kan al tellen qua aantal fouten per regel
                        Last edited by ; 15/08/2008, 23:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Als je "journalistiek" wil bedrijven, best checken op dt fouten enzo

Ik denk trouwens dat "beschutting" in de betekenis dat jullie er aan willen geven niet eens bestaat

Kan al tellen qua aantal fouten per regel
                          100% gelijk, onze eindredacteur die zo'n foute moet checken heeft 2de zit(zoals 90% van de crew) dus excuseert u mij voor die fouten, vanaf september zou dit niet meer mogen voorkomen

Comment

Aan alle taxi-chauffeurs : vervanging is op komst !

Comment

succes met jullie, site, ziet er al netjes uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 190d Bekijk Berichten
                                succes met jullie, site, ziet er al netjes uit
                                Kan jij je wagen voorstellen in een topic? Ben benieuwd!

Stefan
                                Die letzten Worte ...
                                ... eines Diesel-Fahrers:
                                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                W201 BENZIN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Kan jij je wagen voorstellen in een topic? Ben benieuwd!

Stefan
                                  ok , hij zal wss te zien zijn in een "studentencarbattle" die nog ergens gepland staat. Op vlak van betrouwbaarheid/kwaliteit zullen er niet veel in mijn buurt komen, maar daar zal het dan ook bij blijven.
                                  Last edited by ; 20/08/2008, 06:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 190d Bekijk Berichten
                                    ok , hij zal wss te zien zijn in een "studentencarbattle" die nog ergens gepland staat. Op vlak van betrouwbaarheid/kwaliteit zullen er niet veel in mijn buurt komen, maar daar zal het dan ook bij blijven.
                                    Wat gaat die battle dan inhouden?
                                    Die letzten Worte ...
                                    ... eines Diesel-Fahrers:
                                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                    W201 BENZIN

Comment

Succes met de site, is aan mijn favorieten toegevoegd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autofan Bekijk Berichten
                                        100% gelijk, onze eindredacteur die zo'n foute moet checken heeft 2de zit(zoals 90% van de crew) dus excuseert u mij voor die fouten, vanaf september zou dit niet meer mogen voorkomen
                                        't Zou wel nodig zijn, de site staat echt vol schrijffouten.

Maar het is een mooi initiatief. Veel succes!

Comment

Working...
                                        X