Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autofans.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Die komt van Porsche zelf.

Comment

Autofans was aanwezig op de persoovrstelling van het autosalon in Brussel. Lees het verslag en foto's hier!!

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

Het Salon van Brussel is een verkoopssalon, eerder dan een spektakel. Daarom verkiezen vele merken ook andere salons voor het presenteren van hun nieuwe modellen en concepts. Groen is andermaal het codewoord voor het salon; Eco-logo’s en CO2-uitstootcijfers vliegen je om de oren.
        We zetten reeds de belangrijkste verwachte nieuwigheden op een rijtje, maar we willen jullie toch voorzien van beeldmateriaal.

Audi stelt de S4 in avant-versie voor, een wolf in schaapskleren, met zijn 333 pk in combinatie met een burgerlijk uiterlijk. Alle spots zijn gericht op de Q5, de midsize SUV van Audi.

De Chevrolet Cruze komt de Nubira vervangen die er een carrière van 11 jaar heeft opzitten sinds zijn lancering.

Comment

Dodge toont de Challenger SRT, maar heeft verder niets spectaculairs te melden.

Abarth herleeft en presenteert de 500, een wagen waarover we reeds eerder een testverslag schreven. Abarth krijgt als zelfstandig merk wel een plaatsje op de Fiat-stand.

Ford toont de bedrijfsversie van de Fiesta, de Van. Deze wagen komt enkel in een kleine dieselversie op de markt.

Honda liet het Civic-gamma een facelift ondergaan. Deze was zo subtiel dat enkel kenners hem kunnen onderscheiden van de vorige versie.

Hyundai showt ons de i20, de opvolger van de GETZ. Ze toont ook de ijskar op basis van deze wagen. Bovenaan in het gamma wordt de iX55 onthuld. Een grote SUV, die het vooral in de Verenigde Staten goed moet doen. De Coupé concept car was ook aanwezig.

Comment

Kia blijft innoveren en toont de Soul, een cross-over met een jonge inborst, met heel wat personaliseringsmogelijkheden.

Land Rover heeft de LRX als concept op haar stand. Deze compacte 4x4 is ontworpen om een lage CO2-uitstoot (onder 120g/km) te realiseren. Hiervoor maakt de wagen gebruik van een hybride-motor.

Comment

Jaguar XKR : onze rijtest + video lees je hier!
              Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

mvg

Comment

Lees onze rijtest van de
                Mitsubishi Lancer Sportback 2.0 DI-D

Comment

Naar aanleiding van het 10 jarig bestaan van Autowereld nam Autofans.be een kort interview af bij de Hoofdredacteur ervan; Alain Devos. Het interview lees je hier:

Comment

Mini Cooper S Cabrio

Rijtest: Mini Cooper S Cabrio

onze rijtest lees je op deze link :
                    http://www.autofans.be/content/rijte...ooper-s-cabrio

www.autofans.be

Comment

Rij-Impressie: KTM X-bow

Comment

rijtest : Volkswagen Scirocco 1.4TSI

Comment

Rijtest: Hyundai i20 1.4i A & Ford Ka 1.2i

Comment

Weg met autoTV:

Ik ga er geen doekjes om winden. Al van dag één erger ik mij (samen met vele anderen) aan het programma AutoTV dat vandaag de dag, na de zoveelste reïncarnatie, te 'bewonderen' valt op onze grootste commerciële omroep. Toen de VMMa een tijdje geleden KanaalZ overnam van Roularta kreeg het er FleetTV, CarTV, hoe ze ook mochten noemen op dat moment - bij en werd de zoveelste cosmetische ingreep doorgevoerd. Er waren verschillende denkpistes mogelijk. Of het programma liep verder zoals het bestond, of het werd geschrapt of het werd in een nieuwe jas gestoken. Men opteerde voor het laatste.

lees verder op: http://www.autofans.be/content/column-weg-met-autotv

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                              Weg met autoTV:

Ik ga er geen doekjes om winden. Al van dag één erger ik mij (samen met vele anderen) aan het programma AutoTV dat vandaag de dag, na de zoveelste reïncarnatie, te 'bewonderen' valt op onze grootste commerciële omroep. Toen de VMMa een tijdje geleden KanaalZ overnam van Roularta kreeg het er FleetTV, CarTV, hoe ze ook mochten noemen op dat moment - bij en werd de zoveelste cosmetische ingreep doorgevoerd. Er waren verschillende denkpistes mogelijk. Of het programma liep verder zoals het bestond, of het werd geschrapt of het werd in een nieuwe jas gestoken. Men opteerde voor het laatste.

lees verder op: http://www.autofans.be/content/column-weg-met-autotv
                              Zo'n pittige column vraagt om een pittige reactie ;-)

Opinie: weg met Auto-tv of Autofans.be?
                              Ruzie in de Belgische autojournalistiek. Het weblog Autofans.be, een Vlaams afkooksel van het succesvolle Autoblog.nl, kant zich openlijk tegen het programma Auto-tv van vtm. Het maakt echter vooral zichzelf belachelijk.

Comment

"Net zoals het ontbreekt aan Vlaamse autoblogs met enig sérieux"

Wat maakt ons dan minder serieus? Een opinie neerpennen lijkt me net objectief.

Last edited by ; 08/06/2009, 16:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDI Bekijk Berichten
                                  Zo'n pittige column vraagt om een pittige reactie ;-)

Opinie: weg met Auto-tv of Autofans.be?
                                  Ruzie in de Belgische autojournalistiek. Het weblog Autofans.be, een Vlaams afkooksel van het succesvolle Autoblog.nl, kant zich openlijk tegen het programma Auto-tv van vtm. Het maakt echter vooral zichzelf belachelijk.
                                  http://www.autoscoops.eu/nieuws/2009...-tv-autofansbe
                                  Tja, eerst zien dat je goed geïnformeerd bent vooraleer een ander af te breken, zou ik zeggen. Nu maak je jezelf belachelijk en ongeloofwaardig .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                                    "Net zoals het ontbreekt aan Vlaamse autoblogs met enig sérieux"

Wat maakt ons dan minder serieus? Een opinie neerpennen lijkt me net objectief.

Kritiek geven is prima maar zorg er dan toch voor dat er niet zoveel inhoudelijke fouten instaan hé. Dat kan je toch niet serieus noemen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDI Bekijk Berichten
                                      Kritiek geven is prima maar zorg er dan toch voor dat er niet zoveel inhoudelijke fouten instaan hé. Dat kan je toch niet serieus noemen...
                                      Kritiek geven is imo ook niet hetzelfde als mensen persoonlijk aanpakken, vind ik.

Comment

haha het artikel van autoscoops bestaat voor 60 procent uit gequote stukken, ik zou me er niets van aantrekken (als je dat al zou doen)

Comment

Working...
                                        X