Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autofans.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Neen hoor. Dit is een mening van één persoon vertaald op een satirische manier, daarom krijgt het ook de naam 'column'. We hebben heus niet de ambitie om een protestgroep op te richten. Verre van.

Ik heb eveneens de uitroeptekens op de facebook groep gewijzigd in een vraagteken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
      Dit is een mening van één persoon vertaald op een satirische manier
      Noem je dat satire?

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
      We hebben heus niet de ambitie om een protestgroep op te richten. Verre van.
      En daarom richt je een Facebook-groep op tegen Auto-tv? Vreemde logica.
      Last edited by ; 08/06/2009, 16:34.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDI Bekijk Berichten
        En daarom richt je een Facebook-groep op tegen Auto-tv? Vreemde logica.
        Dat is wel "in" hé

Comment

verzamelen van mensen is daarom geen protestgroep. Mensen die dezelfde mening delen kunnen er terecht, zowel positief als negatief.

Comment

TDI heet jij soms Robin?

Comment

Groenlicht is het trouwens wel eens met de column:

PJS

Inderdaad! Het trio Quatennens, Verhelle en van Hooydonck is echt ondermaats, ik erger mij al jaren aan auto tv. Ik hoopte met de vernieuwing van het programma iets anders te zien maar stiekem is het ondanks de komst van Kris Wauters gewoon nog altijd hetzelfde. Toch is Kris de enige die spreekt uit een passie voor auto's. In België zal er volgens mij nooit een autoprogramma à la Top Gear ontspruiten, ik weet niet hoe het komt maar elk initiatief lijkt uit te draaien op een louter informatief programma terwijl een autoprogramma om meer dan feitjes zou moeten gaan. Jammer! Geef de autoweblogs van België waaronder DRIVR, Autofans & Groenlicht samen het kapitaal van Auto tv en ze zullen er ongetwijfeld meer van bakken. Slechter kan ook niet Goed initiatief trouwens, ik sluit mij bij deze aan aan bij de Facebook groep.
              In verband met roularta, daarin heb je gelijk, en maakte we een fout.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                TDI heet jij soms Robin?
                Ja, waarom?

@Pieter A: Ik ben het ook eens met (het grootste deel van) jouw kritiek, zeker niet met de toon van de column echter.

Comment

terloops: Om twijfel te voorkomen. Ik ben niet de Pieter A die het artikel schreef. Beide achternamen beginnen wel met een A., vandaar.

Comment

Ah ok, goed dat je het zegt. ;-)

Comment

ben blij dat er wat reactie op komt, zeker wel. Maar dit is een opiniestuk. geen nieuwsfeit. En is het hard geschreven? Nuja, liever dat dat rond de pot draaien en niet durven? En of roularta nu eigenaar is of niet, je hebt gelijk, maar daar gaat het nu niet om

Comment

Bij deze zou ik willen afsluiten.
                        Ik vind dat het van de baan is, autoscoops.eu en autofans.be kunnen terug functioneren
                        Bewijs dat volwassen communicatie werkt

Wim Verboomen( van den autofans.be)

Comment

Prima. No hard feelings wat mij betreft.

Comment

Rijtest: Opel Insignia 2.8 V6T 4x4

Comment

Rijtest: BMW 116d

Rijtest: Toyota iQ 1.0 VVT-i

Comment

Nog eventjes terugkomend op Fleet-tv en toestanden:

het trio is gekozen op basis van hun vaardigheden. Quatennens omwille van zijn prestaties bij BMW als verkoper, Verhelle als hoofdredacteur van Autogids en Van Hooydonck omwille van zijn prestaties (?) als autocoureur.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                  Nog eventjes terugkomend op Fleet-tv en toestanden:

het trio is gekozen op basis van hun vaardigheden. Quatennens omwille van zijn prestaties bij BMW als verkoper, Verhelle als hoofdredacteur van Autogids en Van Hooydonck omwille van zijn prestaties (?) als autocoureur.
                                  Van Hooydonck heeft genoeg talent om voor te komen in 't programma. Enige probleem is dat ie de uitstraling mist die bv een Tim Schrik, Chris Harris, Tiff Needell of Sabine Schmitz wel hebben. Die mensen zouden stuk voor stuk een Dacia Logan kunnen verkopen aan de persoon die naast hen zit tijdens 'n testrit.

Met goede verkopersskills in het echte leven kunt ge ook geen autoprogramma maken. Je mist immers duidelijk die human touch en het wordt iets te houterig op die manier. Denk dat gTa wel 'n ideale kerel zou zijn voor zo'n autoprogramma.

Comment

Tof dat jullie er vandaag bijwaren, mannen! Exclusieve bak, toffe kerels!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                      Tof dat jullie er vandaag bijwaren, mannen! Exclusieve bak, toffe kerels!
                                      Inderdaad, fans van de 155, de 300SE enz enz... uit het goede hout gesneden en tofferds

!En ze gingen erg netjes om met hun demo
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Denk dat gTa wel 'n ideale kerel zou zijn voor zo'n autoprogramma.
                                        Ik zie het al voor mij, gTa die minutenlang dieper ingaat op iets wat eigenlijk een detail is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Ik zie het al voor mij, gTa die minutenlang dieper ingaat op iets wat eigenlijk een detail is
                                          gTa?

Ge zijt zot zeker.

Het eerste 3-uur durende autoprogramma waar slechts 1 auto wordt besproken per aflevering

Comment

Working...
                                          X