Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autofans.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Beste Autoforumer's

De website is gans vernieuwd. Uitleg zie je hier onder. Bezoek de site zeker en laat je mening achter. Dan kunnen we de website in de toekomst nog verbeteren en nog gebruiksvriendelijker te maken.

Zoals jullie al gemerkt hebben is Autofans v2.0 van start gegaan. 2.0 wordt zeer uitgebreid, maar we willen niet alles in één keer veranderen zodat jullie kunnen gewend geraken aan de nieuwe site. In deze eerste fase is autofans gewoon in een nieuwe kleedje gestoken. De layout is ook lichtjes gewijzigd. Verder kan je je eigen account maken en een profielafbeelding uploaden.De profielafbeeldingen samen met je nicknamen, zullen te zien zijn bij de commentaren. Wij zijn er van op de hoogte dat er nog veel bugs in zitten, maar feedback is altijd welkom. Versie 2.1 is onderweg met grafische updates en verwacht in de toekomst meer gebruikers mogelijkheden.

Comment

• Proficiat met de geslaagde nieuwe lay-out!

Comment

• De laatste drie rijtesten gepresenteerd door Autofans.be

Enjoy, feedback is zéér welkom.

Rijtest: Volkswagen Golf Bluemotion

Rijtest: Audi A5 Sportback 2.0 TDI S-Line Multitronic

Rijtest: Lexus IS 250C

Comment

• zeer goeie test van de Golf. Ik rij er nu al 2 weken me en na de eerste problemen heb ik ook zijn goeie kantjes leren kennen ! top review
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
            zeer goeie test van de Golf. Ik rij er nu al 2 weken me en na de eerste problemen heb ik ook zijn goeie kantjes leren kennen ! top review
            Thanks man Hopelijk blijf je het wat in het oog houden.

Comment

• De Discovery heeft er al een lange geschiedenis op zitten. Sinds de lancering van de ‘Series I’ in 1989 is het model altijd al een meer bescheiden verschijning geweest naast de chiquere en duurdere Range Rover. Net twintig jaar na die eerste Discovery lanceerde Land Rover op het autosalon van Frankfurt een volledig nieuwe versie die de naam Discovery 4 mee kreeg. Autofans trok met deze vierde generatie het Kanaal over om hem in zijn thuisland aan een uitgebreide test te onderwerpen. De Discovery vind je in het gamma van Land Rover terug naast de Freelander, Defender, Range Rover Sport en Range Rover.
              lees verder...

Comment

• KLIK op de foto voor het artikel en nodige foto's. Lees je graag de artikels op autofans, registreer je dan. Levert mooie voordelen op, zeker in de toekomst. En neen, we sturen je geen nieuwsbrieven of andere spam.

Comment

• Rijtest & Video: BMW 530d (F10)

Comment

• Jullie maken ook mooie foto's, dit mag ook zeker es gezegd worden!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                      Jullie maken ook mooie foto's, dit mag ook zeker es gezegd worden!
                      Thanks. Nieuws schrijven kan iedereen, dus we proberen ons met de foto's (onder andere) te onderscheiden.

Comment

• Bookmarked !
                        Ik heb dit topic nu maar pas gezien, wel goed dat er een Belgische Autoblog is.
                        Autoblog is veel te Hollands en naar mijn menig veel te veel posts over tuning en andere nutteloze dingen..
                        Layout is ook goed, fris en professioneel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                          Bookmarked !
                          Ik heb dit topic nu maar pas gezien, wel goed dat er een Belgische Autoblog is.
                          Autoblog is veel te Hollands en naar mijn menig veel te veel posts over tuning en andere nutteloze dingen..
                          Layout is ook goed, fris en professioneel.
                          Thanks

Comment

• Na de Captiva lijkt Chevrolet niet bepaald hét merk bij uitstek om te gaan shoppen voor een degelijke middenklasser, toch bewijst de Cruze dat deze immigranten héél wat in huis hebben en geen enkel probleem hebben om te integreren. Lees meer...

De Ford Focus Clipper Econetic 2 kan in zijn laatste levensjaar nog heel wat bieden. De Clipper ziet er praktisch uit, de motor zou zuinig moeten zijn en de Focus staat bekend om zijn goede rij-eigenschappen. We zullen zien hoe dit "oudje" het er vanaf brengt. Lees meer....

In een vorige rijtest konden we reeds uitgebreid kennismaken met de 550i Gran Turismo. Omdat dit model ons niet echt dé verkoopstopper leek te gaan worden, hebben we in deze rijtest de twee andere motorisaties voor jullie onder de loep genomen! lees meer...

In wat zowat de eerste zonnige periode van het jaar moet geweest zijn, ga ik op pad met de derde reïncarnatie van de oer-500. De toevoeging van de letter 'C' mikt deze linea recta richting de zonnekloppers onder Cinquecentorijders. Lees meer...

Comment

• Autofans.be werd 1 miljoen keer geladen door 500.000 gebruikers

In 2008 gingen we aan de slag. Een website beginnen, wat over auto's schrijven, en in het beste geval konnen we eens een uurtje rondrijden met een nieuwer model. We stevenden toen af op een maandelijks bezoekersaantal van honderd, en twintig daarvan waren wij, zonder twijfel. Maar met wat werken - hard werken - en het professionaliseren van onze website, liep dat bezoekersaantal maandelijks op tot 50.000 unieke bezoekers. Dat er in twee jaar veel veranderde moet ik jullie dus niet vertellen. Meer zelfs, we hebben als het ware een ultieme mijlpaal bereikt. Autofans.be werd in mei voor de 1 miljoenste keer geladen door in totaal 500.000 unieke bezoekers! En we knallen daarom een symbolische fles. Hop naar de 10 miljoen!

Comment

• Zie ik nu ook aan de hoeveelheid van reclame links en rechts...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                  Zie ik nu ook aan de hoeveelheid van reclame links en rechts...
                                  Storend? Want daarom opende ik hier een topic, om jullie mening over de website te lezen. Laat maar komen dus.

De reden van de reclame is uiteraard wat centjes bij elkaar sprokkelen om betere content te bieden. wat tripjes, leuke zaken etc. We worden er niet rijk van hoor. Al het geld is inegraal voor de website.

Comment

• Rij-impressie: Volkswagen Touareg 3.0 TDi (2010)

Comment

• Hoe komt 't dat jullie praktisch geen Audi's testen?

Comment

Working...
                                      X