Mededeling
Collapse
No announcement yet.
http://www.laserdraco.com
Collapse
X
-
Is een idee...
Het kan je mischien wel tunachtig lijken maar dat is niet zo...
Het is als eerste instantie gebaseerd op veiligheid, met deze plaathouder kan je nummerplaat niet meer gestolen worden door zijn speciale montage...
De wet stipuleerd dat je een B moet hebben op je auto en dat je moet kunnen geflits worden, dit is getest geweest en je kan inderdaad (jammer genoeg) geflits worden.
Dan is er het design gedeelte : waar kijk je het meeste naar als je in de file staat? Naar de achterkant van de auto...met deze plaat kan je een originele noot brengen aan je auto en dit is toch mooi meegenomen vind ik...
Ieder geval leuk dat je het eens bekeken hebt
Mvg,
Bjorn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenDit zo een beetje een het omgekeerde concept (lol conceptie, zie website) van de blanco nummerplaathouder?
Extra shit erop plaatsen, en het dan nog eens verlichten ook
FAIL
sorry
Het omgekeerde concept zeg je... dus eeuhm... ""de anticonceptie van een blanco nummerplaathouder dan?"
... zou Rogerski zeggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenDit lijkt me iets voor de bedenkers.
99% slaagkans
Comment
-
Blanco plaathouder
Ieder zijn smaak natuurlijk...
Mits het verplicht is in belgie een B te hebben vanachter is het toch wel netter deze plaat te hebben dan een lelijke stikker B te moeten gaan plakken naast je blanco plaat ...en bovendien nog veilig ook...
ieder zijn mening ,
Bedankt voor jullie mening (ook al komt het ook hard aan )
Bjorn.
Comment
-
§2. Algemene bepalingen.
1° Voorschriften betreffende montage en kleur.
a) Lichten en reflectoren andere dan richtingaanwijzers.
1. De voertuigen moeten altijd de in bijlage 6 bij dit besluit vermelde lichten en reflectoren voeren en voldoen aan de voorschriften die erin zijn gesteld evenals aan die welke gesteld zijn in § 3 van dit artikel. Bovendien mogen de in bijlage 7 vermelde lichten en reflectoren op de voertuigen gemonteerd worden indien ze voldoen aan de voorschriften die in die bijlage zijn gesteld, evenals aan de voorschriften van § 3 van dit artikel.
Lichten en reflecloren welke niet zijn genoemd in de bijlagen 6 en 7 mogen niet op de voertuigen worden aangebracht.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenWat wil je hiermee zeggen, wooter?
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenRachid, ik dacht dat jij hier de lokale expert was mbt wetgeving?
Lichten in een nummerplaathouder staan niet in deze bijlagen, en zijn bijgevolg verboden.
Rood: jij denkt wel vaker verkeerd, wooter.
Blauw: kentekenplaatverlichting is verplicht, dus niet verboden. Waar die verlichting zich juist bevindt is volgens mij niet relevant.
Uiteraard mag het licht van uit de lichtbron geen direct licht achter het voertuig uitstralen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichtenwat zijn dan de LEDs die licht uitschijnen naar de achterliggers, en niet de nummerplaat bereikt?
Comment
-
Dit is aangevraagd geweest bij federale van mobiliteit
Bij het aanvragen heb ik het akkoord gehad dat er geen wetsbepaling is tegen mijn product dus wel toegelaten is en dat ik dus voldoe aan de belgische wetgeving.
En daar heb ik het bewijs ook van.
Anders had ik geen brevet op dit product laten vastleggen en geen produktie van laten maken...
Hopelijk heb ik hier op jullie vragen geantwoord ,
Met vele groeten ,
Bjorn.
Comment
Comment