Mededeling

Collapse
No announcement yet.

http://www.laserdraco.com

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://www.laserdraco.com

Gewoon even weten wat jullie van het concept vinden !!

Groeten,

Bjorn.

LED-logo's op maat verkrijgbaar naast je nummerplaat? Lijkt me redelijk 'tuningachtig', niets voor mij dus.

En krijg je zo geen problemen met de wet? Ik ken mensen die zo'n plaat hebben moeten verwijderen omdat het zou verhinderen dat je geflitst wordt...

Comment

Is een idee...

Het kan je mischien wel tunachtig lijken maar dat is niet zo...

Het is als eerste instantie gebaseerd op veiligheid, met deze plaathouder kan je nummerplaat niet meer gestolen worden door zijn speciale montage...

De wet stipuleerd dat je een B moet hebben op je auto en dat je moet kunnen geflits worden, dit is getest geweest en je kan inderdaad (jammer genoeg) geflits worden.

Dan is er het design gedeelte : waar kijk je het meeste naar als je in de file staat? Naar de achterkant van de auto...met deze plaat kan je een originele noot brengen aan je auto en dit is toch mooi meegenomen vind ik...

Ieder geval leuk dat je het eens bekeken hebt

Mvg,

Bjorn.

Comment

Heel eerlijk?
        Ik vind het achterlijk. Chapeau voor diegene die dat verkocht krijgt.
        Ik vind het niet enkel behoorlijk nutteloos maar ook lelijk.

pffff, soms ben ik zo hard.

Comment

Dit zo een beetje een het omgekeerde concept (lol conceptie, zie website) van de blanco nummerplaathouder?

Extra shit erop plaatsen, en het dan nog eens verlichten ook

FAIL

sorry

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
            Dit zo een beetje een het omgekeerde concept (lol conceptie, zie website) van de blanco nummerplaathouder?

Extra shit erop plaatsen, en het dan nog eens verlichten ook

FAIL

sorry
            Nog eentje die het gezien heeft

Het omgekeerde concept zeg je... dus eeuhm... ""de anticonceptie van een blanco nummerplaathouder dan?"

... zou Rogerski zeggen

Comment

Dit lijkt me iets voor de bedenkers.

99% slaagkans

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
                Dit lijkt me iets voor de bedenkers.

99% slaagkans
                Kans op slaag bedoel je?

Comment

90% steekt hier een blanco/onzichtbare houder, staat veel netter.

veel succes iig

Comment

Blanco plaathouder

Ieder zijn smaak natuurlijk...
                    Mits het verplicht is in belgie een B te hebben vanachter is het toch wel netter deze plaat te hebben dan een lelijke stikker B te moeten gaan plakken naast je blanco plaat ...en bovendien nog veilig ook...

ieder zijn mening ,

Bedankt voor jullie mening (ook al komt het ook hard aan )

Bjorn.

Comment

§2. Algemene bepalingen.
                      Voorschriften betreffende montage en kleur.
                      a) Lichten en reflectoren andere dan richtingaanwijzers.
                      1. De voertuigen moeten altijd de in bijlage 6 bij dit besluit vermelde lichten en reflectoren voeren en voldoen aan de voorschriften die erin zijn gesteld evenals aan die welke gesteld zijn in § 3 van dit artikel. Bovendien mogen de in bijlage 7 vermelde lichten en reflectoren op de voertuigen gemonteerd worden indien ze voldoen aan de voorschriften die in die bijlage zijn gesteld, evenals aan de voorschriften van § 3 van dit artikel.
                      Lichten en reflecloren welke niet zijn genoemd in de bijlagen 6 en 7 mogen niet op de voertuigen worden aangebracht.
                      http://www.wegcode.be/wet.php?wet=22&node=art28b

Comment

Is dat van Vermaelens Projects?

Comment

Wat wil je hiermee zeggen, wooter?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                            Wat wil je hiermee zeggen, wooter?
                            dad het ni mach

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              dad het ni mach
                              Waarom dan niet?

Comment

Rachid, ik dacht dat jij hier de lokale expert was mbt wetgeving?

Lichten en reflecloren welke niet zijn genoemd in de bijlagen 6 en 7 mogen niet op de voertuigen worden aangebracht.
                                Lichten in een nummerplaathouder staan niet in deze bijlagen, en zijn bijgevolg verboden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Rachid, ik dacht dat jij hier de lokale expert was mbt wetgeving?

Lichten in een nummerplaathouder staan niet in deze bijlagen, en zijn bijgevolg verboden.

Rood: jij denkt wel vaker verkeerd, wooter.

Blauw: kentekenplaatverlichting is verplicht, dus niet verboden. Waar die verlichting zich juist bevindt is volgens mij niet relevant.

Uiteraard mag het licht van uit de lichtbron geen direct licht achter het voertuig uitstralen.

Comment

Kentekenplaatverlichting is er om de kentekenplaat te verlichten. Als twee kentekenplaatverlichtingen al aangebracht zijn overeenkomstig het PVG, wat zijn dan de LEDs die licht uitschijnen naar de achterliggers, en niet de nummerplaat bereikt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      wat zijn dan de LEDs die licht uitschijnen naar de achterliggers, en niet de nummerplaat bereikt?
                                      Niet toegelaten. Maar is dat hier het geval?

Comment

Dit is aangevraagd geweest bij federale van mobiliteit

Bij het aanvragen heb ik het akkoord gehad dat er geen wetsbepaling is tegen mijn product dus wel toegelaten is en dat ik dus voldoe aan de belgische wetgeving.

En daar heb ik het bewijs ook van.

Anders had ik geen brevet op dit product laten vastleggen en geen produktie van laten maken...

Hopelijk heb ik hier op jullie vragen geantwoord ,

Met vele groeten ,

Bjorn.

Comment

Working...
                                        X