Merci Individualizer - gecorrigeerd!
Kort Getest: Abarth 500C
Als er überhaupt een stadscabrio met DRIVR-ambities bestaat, dan moet het wel de 500C van Abarth zijn. Die gaat in tegenstelling tot aartsrivaal MINI niet topless, maar houdt het bij een panoramisch schuifdak om de structurele stijfheid van de gewone 500 te vrijwaren. Doe daar nog vijf extra paarden en een gerobotiseerde versnellingsbak met schakellepels achter het stuur bij, en je hebt een nieuwe Abarth waar vooral zij zal naar uitkijken - zeker nu er tweekleurige lak (€ 700) en cognac leder (€ 1000) in de prijslijst staat die bij 21.200 euro start.
Lees verder…
Kort Getest: Abarth 500C
Als er überhaupt een stadscabrio met DRIVR-ambities bestaat, dan moet het wel de 500C van Abarth zijn. Die gaat in tegenstelling tot aartsrivaal MINI niet topless, maar houdt het bij een panoramisch schuifdak om de structurele stijfheid van de gewone 500 te vrijwaren. Doe daar nog vijf extra paarden en een gerobotiseerde versnellingsbak met schakellepels achter het stuur bij, en je hebt een nieuwe Abarth waar vooral zij zal naar uitkijken - zeker nu er tweekleurige lak (€ 700) en cognac leder (€ 1000) in de prijslijst staat die bij 21.200 euro start.
Lees verder…
Comment