Test: Ford Focus 1.0 Ecoboost 125
![](http://drivr.be/wp-content/uploads/2012/04/banner1.jpg)
De Fox Engine noemen ze hem bij Ford. Ongetwijfeld om het clevere design van hun nieuwe driecilinder te onderstrepen: 1000cc klein, voorzien van turbo die 248.000 toeren per minuut draait en gezegend met directe injectie om de prestaties van een atmosferische 1.6 viercilinder te overtreffen. Engine of the Year-waardig op papier, maar hoe zit dat in de praktijk?
Lees verder…
![](http://drivr.be/wp-content/uploads/2012/04/banner1.jpg)
De Fox Engine noemen ze hem bij Ford. Ongetwijfeld om het clevere design van hun nieuwe driecilinder te onderstrepen: 1000cc klein, voorzien van turbo die 248.000 toeren per minuut draait en gezegend met directe injectie om de prestaties van een atmosferische 1.6 viercilinder te overtreffen. Engine of the Year-waardig op papier, maar hoe zit dat in de praktijk?
Lees verder…
Comment