Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gloednieuw Peugeot forum

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gloednieuw Peugeot forum

Heb zonet de laatste wijzigingen aangebracht aan een gloednieuw Peugeot forum en dit is het geworden:

Via deze website kunt u snel, eenvoudig en volledig gratis uw eigen forum maken.

het forum is nog maar net opgericht. Dus als iemand een fout merkt laat het me dan hier weten.

Hopelijk komt het van de grond maar ik betwijfel het, nederlandstalige Peugeot-fora in overvloed.

Comment

Nederladse fora wel, Belgische daarentegen...

Comment

Eerste 2 geregistreerde mensen zijn een feit, 1e bericht ook
        Komaan Peugeot fans, blaas dit forum leven in!!!

Comment

Kenismaking
          Veel succes maar ik vrees er een beetje voor...

Comment

Dan zullen we publiciteit moeten maken he

Iemand tips daarvoor?

Comment

Forum begint stilaan van de grond te komen 10 geregistreerde gebruikers momenteel. Binnenkort nog wat publiciteit beginnen maken en dat kom in orde!

Comment

Eventjes een grafiek van het aantal gebruikers op dit nieuwe forum (ongev 1 maand online nu)

Comment

Je kan mss de eigenaren van een Peugeot, die je vindt onder de rubriek"mijn voertuig - mijn franse wagen", een PM sturen, met een link naar hier?
                  Ben tevreden bezitter van een 207 1.4 95pk
                  2012 Opel Astra ST Ecoflex
                  2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Waarom werk je niet met een betere software? vBulletin of IPB bijvoorbeeld. Kost je wat geld aan licentie, maar dan heb je een serieus forum, met uitbreiding-mogelijkheden. Nu zit je vast aan een niet super domeinnaam, niet? Ik heb zelf ook een pak fora gehad, en de juiste software doet zeer veel. (autoforum.be is trouwens vBulletin, als je een voorbeeld wil zien )

Comment

Goh met phpBB kun je ook veel kanten uit. Zijn probleem is vooral zijn domeinnaam met de bijhorende gratis hosting. Hij zou zijn eigen domeinnaam en hostingpakket moeten kopen.
                      AutoMinded.be

Comment

Dit is zelfs geen phpbb. Dit is een soort afkooksel waar idd een domain en hosting aanhangt.

Is software, downloaden en op je eigen server zetten met een domein naar eigen keuze.
                        Phpbb is vergelijkbaar met de eerder vermelde IPB en vB software. Alleen is phpbb gratis en een stuk minder compatibel qua uitbreiden. Ook het hacken/crashen is te makkelijk bij phpbb. SMF is ook zo'n gratis software waarvoor je eigen server etc nodig hebt. Ook hier, niet zo uitgebreid qua mods, en niet al te veilig.

Wil je veilig zitten met de beste software, dan heb je enkel vBulletin

Comment

modelen
                          12345
                          1991 BMW E30 318is

Comment

Het forum is nu ook open voor Citroën rijders en vanaf nu dus een PSA forum Dus, Citroën'ers, wees welkom!

Comment

Working...
                            X