Hij is er dan eindelijk! Het Autoblog, alleen dan over het door ons zo geliefde merk! Een vriend van mij die redelijke ervaring heeft met het bouwen van websites heeft het idee gebracht en de site opgezet. Naast hem zijn er op dit moment 3 auteurs: een columnist, Mark Nauta en ik. Mark doet over het algemeen de testverslagen, de bedenker van de site doet het nieuws en ik ga stukken schrijven over de, zelfs bij Porschisten, niet zo bekende modellen met daarnaast zo af en toe wat nieuws. Met de tijd zal er ook een kleine gallery komen met een aantal foto's per model en uitvoering.
Het is nog allemaal redelijk nieuw voor ons, maar we gaan proberen het beste ervan te maken! We hopen dat jullie er veel gebruik van gaan maken om zo op de hoogte te blijven van het Porsche nieuws! Autoblog is dus niet meer nodig nu.....
Kortom: we hopen dat jullie er heel veel plezier aan beleven Klik op de volgende link om naar onze website te gaan: http://www.porsche-blog.nl/! Reacties op onze berichten op de site zien we graag tegemoet, zodat de site een mooie database wordt van nieuws en informatie! Laat hier ook even weten wat je ervan vindt!
Wat kunnen jullie verwachten:
Het is nog allemaal redelijk nieuw voor ons, maar we gaan proberen het beste ervan te maken! We hopen dat jullie er veel gebruik van gaan maken om zo op de hoogte te blijven van het Porsche nieuws! Autoblog is dus niet meer nodig nu.....
Kortom: we hopen dat jullie er heel veel plezier aan beleven Klik op de volgende link om naar onze website te gaan: http://www.porsche-blog.nl/! Reacties op onze berichten op de site zien we graag tegemoet, zodat de site een mooie database wordt van nieuws en informatie! Laat hier ook even weten wat je ervan vindt!
Wat kunnen jullie verwachten:
- nieuwtjes op Porsche gebied;
- uitgelicht: hierin beschrijven we een onbekend Porsche model;
- '10 vragen aan...': een interview met een Porschist;
- video's en ander beeldmateriaal;
- testverslagen van de waarschijnlijk wel bekende Mark Nauta;
- columns van verschillende enthousiaste mensen;
- een gallery met foto's van elk model Porsche;
- en op den duur misschien andere ideeën