Mededeling

Collapse
No announcement yet.

www.cccforum.be/forum, liefhebbers Amerikaanse wagens

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• www.cccforum.be/forum, liefhebbers Amerikaanse wagens

Ik denk dat dit forum er nog niet op staat , anders mijn exuses.

Voor degene die het niet kennen : Het forum van de Camaro Custom Club is een forum voor alle liefhebbers van Amerikaanse wagens met een bijzondere aandacht voor Corvette - Camaro en Firebird.

Kom even een kijkje nemen en je zal zien dat je voor heel wat informatie bij ons terecht kan:

Plongez dans l'univers raffiné de Gentlemen Drivers. Au-delà de simples véhicules, découvrez l'art de conduire avec élégance et passion à travers des articles fouillés, des essais et des conseils d'experts. Ce site collaboratif, rédigé par des passionnés pour des passionnés, vous transporte dans l'essence même de la conduite, alliant performance, style et distinction.

Hoe staan jullie trouwens tegenover nep-clubs ? Dat is op moment een hot item op het forum!

dat lijkt me niet zo'n legale versie, of ben ik verkeerd
    succes met het forum, ziet er goed uit!!

Comment

Dank u wel, de moderatoren doen hun best

Inderdaad, wat die nep-club betreft ... we hebben heel wat mails binnengehad van collega-autoclubs die daar niet gelukkig mee zijn. Maar ja, hoe zou je zelf reageren. Denk je dat het autowereldje weer een prachtige club rijker is en blijkt het allemaal maar lucht te zijn.

En dan nog niet te spreken over de eigenaars van de wagens die gebruikt zijn. Stel dat jij je wagen in Amerika op een clubsite ziet staan, met een hele andere naam als eigenaar ... ik denk dat jij daar ook niet echt vrolijk van wordt.

Comment

Hoe mensen zich zo kunnen bezighouden. Nog een geluk dat ik te lui ben voor zo'n dingen

Comment

Wat een topic zeg, misschien dat ik wel es rondkijk op dat forum, maar ik denk niet dat het echt iets voor mij is.

Comment

denk het ook niet, word vooral gesproken over hoe aaan een auto sleutelen. niet welke velgjes en welke producten vo de auto te wassen

Comment

Weinig diesels ook daar...

Comment

Working...
              X