Dag beste autoliefhebbers,
Ik denk dat ik hier wel in het juiste topic zit...?
enkele maanden geleden zijn we begonnen met een car tuning spel te maken dat iedereen gratis kan spelen. Het is voor het grootste deel tekst gebaseerd.
Je kan kiezne uit meer dan 70 wagens!
Je kan elke wagen met elk onderdeel apart tunen, deze onderdelen kan je kopen in tuningshops. Je hebt 7 verschillende steden in het spel waar je doorheen moet, hoe hoger je level is, hoe meer steden er vrij komen.
In elke stad kan je dan weer betere autos en betere tuning onderdelen kopen.
Daag andere racers uit en kom zo aan de top!
Het is nog een "beta" versie dus het kan zijn dat er nog fouten in zitten.
Spelers die voor 30 juni 2009 registreren krijgen een gratis premium account, waarmee je veel meer kan dan een normaal account, zoals een team opstarten.
URL: www.topspeedracing.be
Ik hoop van jullie te horen in topspeed racing en veel speel plezier!
Ik denk dat ik hier wel in het juiste topic zit...?
enkele maanden geleden zijn we begonnen met een car tuning spel te maken dat iedereen gratis kan spelen. Het is voor het grootste deel tekst gebaseerd.
Je kan kiezne uit meer dan 70 wagens!
Je kan elke wagen met elk onderdeel apart tunen, deze onderdelen kan je kopen in tuningshops. Je hebt 7 verschillende steden in het spel waar je doorheen moet, hoe hoger je level is, hoe meer steden er vrij komen.
In elke stad kan je dan weer betere autos en betere tuning onderdelen kopen.
Daag andere racers uit en kom zo aan de top!
Het is nog een "beta" versie dus het kan zijn dat er nog fouten in zitten.
Spelers die voor 30 juni 2009 registreren krijgen een gratis premium account, waarmee je veel meer kan dan een normaal account, zoals een team opstarten.
URL: www.topspeedracing.be
Ik hoop van jullie te horen in topspeed racing en veel speel plezier!
Comment