Mededeling

Collapse
No announcement yet.

carspotting.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• carspotting.be

Een klein projectje wat uit de hand gelopen is
    Ik wilde namelijk mijn spots bijhouden in een simpele webpagina om zo een overzicht te houden op de spots en ze makkelijk te tonen aan anderen.
    Een tijdje later wilde ik php beginnen leren en dacht dit te doen met een testsiteje waarbij ik dan als eerste mijn spots in gedachte had.
    Stilletjesaan begon het echter zo te vorderen dat ik een klein siteje had gemaakt en dacht ik, waarom deze niet gewoon echt online gooien.

De bedoeling van de site is dat het zo simpel mogelijk blijft, een spot toevoegen, wat nieuws posten, enkele reviews/ervaringen neerpennen en af en toe eens een verslag schrijven (autosalon of een dagje zolder ofzo).

Deze site is in ieder geval volledig zelf ontwikkeld zonder enige medewerkers en in de eerste instantie puur uit het standpunt wat mooie spots te verzamelen, maar ik wilde jullie toch even kennis laten maken met de site en eens peilen wat jullie ervan vinden.
    Opmerkingen zijn altijd welkom

Oorspronkelijk geplaatst door sarnath Bekijk Berichten
    Een klein projectje wat uit de hand gelopen is
    Ik wilde namelijk mijn spots bijhouden in een simpele webpagina om zo een overzicht te houden op de spots en ze makkelijk te tonen aan anderen.
    Een tijdje later wilde ik php beginnen leren en dacht dit te doen met een testsiteje waarbij ik dan als eerste mijn spots in gedachte had.
    Stilletjesaan begon het echter zo te vorderen dat ik een klein siteje had gemaakt en dacht ik, waarom deze niet gewoon echt online gooien.

De bedoeling van de site is dat het zo simpel mogelijk blijft, een spot toevoegen, wat nieuws posten, enkele reviews/ervaringen neerpennen en af en toe eens een verslag schrijven (autosalon of een dagje zolder ofzo).

Deze site is in ieder geval volledig zelf ontwikkeld zonder enige medewerkers en in de eerste instantie puur uit het standpunt wat mooie spots te verzamelen, maar ik wilde jullie toch even kennis laten maken met de site en eens peilen wat jullie ervan vinden.
    Opmerkingen zijn altijd welkom
    uw thumbnails in de spots worden blijkbaar geladen via de grote originele afbeeldingen... gaat enorm traag aangezien ze allemaal tegelijk willen laden.

Misschien als je een upload doet er ergens een resize scriptje insteken zodat ie een foto oplaadt + een thumbnail die een pak kleiner que bestandsgrootte is.
    2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Als ik mij wil registreren kan ik nergens een paswoord kiezen, hoe kan ik dan inloggen?

Edit: ik moet dus een mail krijgen, maar die krijg ik niet ;..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
        uw thumbnails in de spots worden blijkbaar geladen via de grote originele afbeeldingen... gaat enorm traag aangezien ze allemaal tegelijk willen laden.

Misschien als je een upload doet er ergens een resize scriptje insteken zodat ie een foto oplaadt + een thumbnail die een pak kleiner que bestandsgrootte is.
        goede opmerking, ga ik zeker werk van maken zodra ik de tijd heb.

Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
        Als ik mij wil registreren kan ik nergens een paswoord kiezen, hoe kan ik dan inloggen?

Edit: ik moet dus een mail krijgen, maar die krijg ik niet ;..
        awtch, daar gaat ergens iets mis in het script, ik ga het thuis direct in orde brengen.

Edit: aangepast, registratie zou terug moeten werken
        Last edited by ; 20/05/2009, 18:48.

Comment

krijg ook geen e-mail??
          hoe moet ik dan inloggen??
          porsche 4ever
          '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

Er zijn inderdaad enkele problemen met de mailfunctie geweest, maar deze zijn normaalgezien volledig van de baan.

Indien er toch nog problemen zijn: contact@carspotting.be

groeten en tot binnenkort ;-)

Comment

Working...
            X