Mededeling
Collapse
No announcement yet.
foutparkeerders
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichtenzo heb ik ook nog wel wat foto's
BMWs mogen dat toch
Comment
-
Weer een voorbeeld van onze associale maatschappij.
Beetje klagen en zagen op elkaar.
ik start binnenkort de site:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenWeer een voorbeeld van onze associale maatschappij.
Beetje klagen en zagen op elkaar.
ik start binnenkort de site:
https://www.ikbeneenvuilelinksrijden...doodgereden.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichteniemand site maken van fietsers die op de rijbaan rijden ipv op het fietspad? of in de file tussen auto's slalommen, wielertoeristen,... e.d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenGa ne keer in de stad wonen, you'll get used to
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenHoe dom zo'n site ook is, dingen zoals dit vind ik echt niet kunnen:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xoxo Bekijk BerichtenZe moesten dat verplichten hè, motorkledij. Zie dat nu af, met een jeansvestje op die moto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenEcht hé?! Over de autogordel en de motorhelm zijn ze allemaal aan het roepen, maar motorkledij is niet verplicht
Helmpje open (wat verboden is tijdens het rijden), korte mouwtjes, stoffen broekje, geen handschoenen, enkeltjes bloot
Comment
-
Wandelen ze te voet rond om die foto's te trekken, of stationeren ze er even achter?
Bende muggenzifters.
Comment
-
als je fout gaat parkeren loop je het risico om een boete te ontvangen, is toch gewoon op eigen risico. Waarom moeten daar anderen zich mee moeien.
Zelf al 2 parkeerboetes van 100E. ontvangen. (ben chauffeur, leveren aan winkels en sta dagelijks meermaals fout gepark. Soms kun je gewoon niet anders of je moet 500m. te voet doen, sommigen blijken dat niet te snappen en maar claxonneren)
Zeker in Leuven niet te veel risico pakken
Comment
Comment