Mededeling

Collapse
No announcement yet.

foutparkeerders

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Afgelopen week, we zijn aan't verhuizen. Het appartement waar ik uittrok ligt in't midden van't stad in een wandelzone.

Mijn stiefvader had een lichte vrachtwagen met laadklep bij en ik volgde met de T5.
    We zijn zo al een tijdje naar boven aan't lopen en de auto's aan't inladen wanneer er een vrouwelijke flik aankomt op een brommerke:
    - "wat zijn wij hier aan't doen?"
    - "aan't verhuizen, ik woon hier en voor te laden en lossen mag dat hè..."
    - "goed, ik wacht...", terwijl ze haar brommertje op de poot zette en haar pothelmpje afzette.

Dat mens heeft dus letterlijk staan wachten tot wij klaar waren. Nadien iets drinken zat er niet in, of we hadden het aan onze tutter gehad.

Sommige mensen zien zich toch wel vré graag !

Comment

meer dan een leuk tijdverdrijf voor de initiatiefnemers zou ik dit niet noemen.
      Foets/voetpad parkeerders kan je niet goedpraten in de meeste gevallen maar deze pipo's volgen de letter van de wet en niet de geest van de wet. Bovendien zijn het momentopnames.
      Stillekes laten doen en niet te veel op reageren zou ik zeggen.
      Meer dan een andere versie van hun eigen photobucket is dit niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
        een vraagje aan jullie wat jullie er van vinde .

Onlangs reed ik met ne klant rond die ik ergens moest afzetten.
        ik zet die pee af. en beslis dan om eens naar de bank te gaan voor rekenuitschrijfsels te neme.
        ik parkeer men wage netjes voor de deur van de bank automaat zo dak kan zien of de parkeer wachter langs komt of niet.

nu in de streek waar ik was kan je zo 10min gratis parkeren mits je een ticket neemt uit de automaat.

dit had ik niet gedaan omdat ik gewoon men gegevens wou inkijke bij de bank.
        wat gebeurt er zie ik daar zo een voze maddam kome ( parkeer wachter)
        en kdenk in men eige die ziet me toch staan bij de auto of is die blind .
        wat gebeurd er madam begint zo maar ne foto te neme van men voorraam?
        vo wa da goe is weet ik ook niet?

ik roep zo tege haar van ellaaaaa wa zette gij aan doen?
        madam negeerd.
        ik stap na haar doe en vraag vriendelijk wat bent u aan doen mevrouw .?
        andwoord zij me zo kij frank
        als je nu u ticket ga haale laat ik het zo .

ik zeg tege haar ja dereckt ze.
        in men eige had ik zo iet van vo was da weer goe ze ziet toch dat ik ga vertrekke dus waarom betale als ik ga vertrekke ?
        ma swat
        die madam ziet me nor den auto stappe en loopt nor men wage ik stap in en rij in volle vaart weg .
        en mevrouw sta daar nog wa fotos te neme van den achter kant van de wage .

wa vinde jullie nu hier van eerlijk das toch het stomste da ge ooit hebt gehoord zeker?

nu heb nog geen boete gekrege in de bus .
        maar indien toch zal ik het zeker aanvechten.
        idd, heb nog nooit iemand zo stom geweten om geen ticketje te nemen om gratis te mogen parkeren

Comment

Working...
        X