Mededeling

Collapse
No announcement yet.

www.vluchtmisdrijven.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• www.vluchtmisdrijven.be

Hey allen,

Ik ben momenteel bezig met de opzet van een nieuwe website, namelijk www.vluchtmisdrijven.Be en had daar graag de hulp van al de autofans van op dit forum voor willen gebruiken.

De bedoeling van de website is enerzijds een forum/medium aanbieden voor slachtoffers van vluchtmisdrijven. Op de website/forum zouden mensen hun ervaringen moeten kunnen delen met andere mensen alsook informatie moeten kunnen terugvinden.

Langs de andere kant is het ook de bedoeling om vluchtmisdrijven te melden op het forum op zo via sociale controle de mogelijke dader of ooggetuigen op te sporen.

Als jullie even kunnen gaan kijken...

Laat maar weten wat je ervan vindt!

groetjes
    vluchtmisdrijven.be

/edit typo.
    Last edited by fblade; 17/12/2009, 20:59.
    Hier stond eens mijn auto vermeld.

thanks

hopelijk wordt het iets maar ben er gerust in !

log maar allemaal in als het moet! ;-)

Comment

niemand commentaar tot nu toe?

Heb forum werd iets verbeterd ondertussen.
      En de bestaande teksten ook.

laat maar weten natuurlijk !

Comment

Hij wil maar niet laden bij mij...
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

@DDke : maar gij zijt bedankt natuurlijk !

@Jochen: er worden nog steeds regelmatig updates doorgevoerd, dan kan het soms iets minder snel gaan spijtig genoeg

Alvast bedankt om te gaan kijken

Comment

De laadtijden zijn inderdaad zeer laag. Welke host zit je trouwens op?

Bovendien zou ik een site die volledig gebaseerd is op input van haar bezoekers niet afsluiten voor niet-geregistreerde leden. Je kan niets van het forum zien tenzij je geregistreerd bent en laat dit een zeer hoge drempel zijn voor velen. Jouw hoofdzaak zou moeten zijn: Het gemakkelijk en efficiënt ingeven van een vluchtmisdrijf en dat zou niet via ettelijke stappen mogen verlopen. (Registratie -> Wachten op mail -> Valideren -> Inloggen -> Zoeken...)
            Last edited by Ritsuke; 18/12/2009, 14:32.
            AutoMinded.be

Comment

host is one.com

unlimited lijn dus het zou toch wel moeten lukken kwa speed

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                host is one.com

unlimited lijn dus het zou toch wel moeten lukken kwa speed
                One.com is inderdaad een goede host.
                AutoMinded.be

Comment

De volgende updates zouden moeten worden;

RSS feed.
                  Mailing List.
                  Feedback form voor artikels / 'reply' knop

any other requests?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    De laadtijden zijn inderdaad zeer laag. Welke host zit je trouwens op?

Bovendien zou ik een site die volledig gebaseerd is op input van haar bezoekers niet afsluiten voor niet-geregistreerde leden. Je kan niets van het forum zien tenzij je geregistreerd bent en laat dit een zeer hoge drempel zijn voor velen. Jouw hoofdzaak zou moeten zijn: Het gemakkelijk en efficiënt ingeven van een vluchtmisdrijf en dat zou niet via ettelijke stappen mogen verlopen. (Registratie -> Wachten op mail -> Valideren -> Inloggen -> Zoeken...)

Hey Ritsuke,

Daar heb je natuurlijk wel een punt !

Het forum is nu open voor 'Guests' ook, dus een ieder kan nu door het forum browsen. Dat zou de drempel al een stuk moeten verlagen. Voor op het forum te kunnen posten moeten ze zich nog steeds registeren, dat zal ik zo laten momenteel.

Zich registreren is niet zo arbeidsintensief in mijn ogen en vergemakkelijkt daarna de opvolging voor de mensen zelf daar ze zich dan kunnen abonneren op hun eigen thread bijvoorbeeld...

Daarnaast kunnen mensen (geregistreerd en guests) nu ook reacties plaatsen op artikels die in de toekomst op de voorpagina zullen komen te staan ipv de inleiding. Dat deel heb ik net opgeladen en zou werkende moeten zijn!

maar we werken er verder aan natuurlijk !

Ik kan mij inbeelden dat veel mensen dezer dagen opstaan en zien dat iemand een bocht verkeerd ingeschat heeft door de hevige sneeuwval .. met alle gevolgen van dien, hopelijk vinden ze dan hun weg naar de website.

alvast bedankt voor de positieve feedback, it's very much appreciated !

ciao'kes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Goed dat je dat al hebt aangepast, ik wilde het darstraks ook nog zeggen.
                      Ook kom je wat content tekort. Website is zo gemaakt, maar 'm vullen is wat moeilijker.

Even uit nieuwsgierigheid:
                      Hoe zie jij de mens die net te maken heeft gehad met een vluchtmisdrijf terecht komen op jouw website?
                      Hey DDke,

Content wise heb je zeker gelijk.

De content zal nog uitgebreid worden met allerhande artikels gaande van artikels uit kranten, getuigenissen, informatie over slachtoffer hulp, handige tips en tricks en zo meer. Dus er mankeert momenteel zeker wat info ... maar dat komt wel... liever snel dan laat.

Daar reken ik ook op de mensen die zich inschrijven of commentaar geven op artikels.

Ik had eerst graag de site in orde gekregen qua features en forum . ...

Hoe mensen terecht zouden moeten komen op mijn website ... sjah 'mond-aan-mond' reclame, google search, ...

Voor zover ik heb kunnen zien tot nu toe, maken mensen steeds gebruik van hun lievelingsforum of het forum waarop ze het meeste vertroeven om hun vragen te stellen, als ze daar steeds vriendelijke kunnen doorverwezen worden door mensen naar mijn website komt het wel goed:

even voorbeeld:

(neen ik heb dat daar niet gereplied ;-))

Hetzelfde hier, genoeg mensen die te maken hebben met vluchtmisdrijven, als we ze hier nu eens allemaal naar mijn site doorlinken, komt het zeker goed! :p

[droom modus]

Mocht het echt van de grond gaan, zou ik een mailing list willen aanmaken waarom garagisten zich bijvoorbeeld kunnen inschrijven als er een vluchtmisdrijf gemeld werd in hun gemeente. Dan krijgen ze alle informatie via mail binnen en kunnen ze dit in hun achterhoofd houden mocht er ooit een wagen binnenkomen met zulkse omschrijving.
                      [/droom modus]

groetjes!
                      Last edited by fblade; 18/12/2009, 16:20. Reden: mond aan mond reclame, niet mond op mond.

Comment

de uitdrukking is mond aan mond reclame, niet mond op mond. Tenzij uw forum reeds op voorhand ten dode opgeschreven is en het nu al gereanimeerd dient te worden.
                        Last edited by Tjeu; 18/12/2009, 16:27.
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

aangepast :p

Comment

@tjeu

De website is dan ook nog maar 2 dagen online, het is zeer zeker de bedoeling om er meer leven in te krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                              @tjeu

De website is dan ook nog maar 2 dagen online, het is zeer zeker de bedoeling om er meer leven in te krijgen

was zeker niets persoonlijks hoor! en ik wens u oprecht succes toe

ook al heb ik wel iets van "alle, nog wa meer sociale controle... ne mens kan tegenwoordig amper nog een scheet laten zonder dat het op internet staat".

Ik begrijp wel dat het met goede intenties is, waarvoor ik er ook voor ben, maar toch...
                              Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                              Motoren & Tjeurisme

Comment

Iets wat je ook zeker moet toevoegen is de definitie van een vluchtmisdrijf.
                                Zie artikel 33 van de wettekst (>KLIK<)

Een niet onbelangrijk woord is WETENDE. Zo'n geval waar een voetganger of fietser vol over de motorkap van de wagen vliegt, da's duidelijk, maar bijvoorbeeld een paar jaar geleden reed een vrachtwagen door nadat hij een fietser had aangereden, de man had 't gewoon nooit gezien, en wist dus ook niet wat er gebeurd was...

Bij je sectie over meldingen, kan je de getuigen dus ook laten vermelden of ze de bestuurder hebben zien kijken of uitstappen...
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  was zeker niets persoonlijks hoor! en ik wens u oprecht succes toe

ook al heb ik wel iets van "alle, nog wa meer sociale controle... ne mens kan tegenwoordig amper nog een scheet laten zonder dat het op internet staat".
                                  Een bepaalde soort mensen is daarmee bezig, maar laat die doen. Laat het vooral geen argument zijn voor intelligente mensen, om het medium correct te gebruiken.

Comment

@tjeu

Het aspect sociale controle is ook maar een deel van het forum. Informatie verschaffen, informeren en een medium geven aan mensen is de hoofdbedoeling.

@ScoobySimon
                                    Aangepast. De link stond al ergens diep verborgen in FAQ dacht ik, maar het staat nu in het menu!

Kwa website is de Links sectie al fameus upgedate geweest met allerhande nuttige links.

Feature wise kunnen mensen nu commentaar geven op artikels geplaatst.

we werken er verder aan deze week

maar er hebben zich inderdaad weinig mensen aangemeld voor het forum, maar we hebben geduld

Comment

prima initiatief !

keep up the good work

Comment

Thanks Jurgen, wel nog veel werk aan !

alg ge tips hebt laat maar weten !

Comment

Working...
                                        X