Mededeling

Collapse
No announcement yet.

www.vluchtmisdrijven.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik weet niet of deze opmerking al gegevens is:

Als ik een vluchtmisdrijf wil melden, wil ik niet eerst nog een registratieformulier invullen.

Dus zo rap mogelijk de mogelijkheid om iets in te vullen.

Leuke idee trouwens!

Comment

op algemene aanvraag, het forum is nu open voor iedereen, hopelijk komt er dan wat meer actie op het forum !
      Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

nieuw artikel geplaatst over een vluchtmisdrijf van niet zo lang geleden ... echt de moeite om te lezen.

Daarnaast ben ik op zoek naar een mogelijke getuigenis van een jongere, die is samenwerking met ZEBRA en getuigenis zou willen geven .. als iemand ervaringen heeft met vluchtmisdrijven of iemand kent die hiermee ervaringen gehad heeft en zou willen getuigen, zouden we jullie allen dankbaar zijn !

Laat gerust een post hier achter of rechtstreeks op het forum van vluchtmisdrijven.be

Comment

Beste,

Er staan momenteel een goed artikel op de website aangaande een vluchtmisdrijf te Kalken.

Dat artikel is een goed voorbeeld van waar we naartoe willen met de website. Als je iets weet, laat het maar weten op het forum!

vriendelijke groeten!

Comment

Beste,

Toeval of niet, een ex-leraar van op mijn hogeschool heeft mijn hulp ingeroepen voor het volgend vluchtmisdrijf:

http://www.vluchtmisdrijven.be/ - Johannes

Het is daarnet ook op het VTM nieuws geweest. Er zouden zeker 2 getuigen moeten zijn:

1) Een koppel dat achter de wagen reed dat hulp geboden heeft
            2) Een man dat zich aangeboden heeft doordat hij iets gezien heeft maar niet naar de politie combi gestapt is om zijn getuigenis af te geven.

Johannes is momenteel verlamd aan de benen door een kneuzing aan zijn rug.

Als iemand kan helpen .. laat het maar weten!

thanks!

Comment

mjah neen, nog niet

eerst zien dat we er iets van kunnen maken in het Nederlands, daarna zien we wel

voor ge moogt het daar ook gerust posten hoor :p

yuo never know

Comment

proficiat, ben content!

ondertussen een eerste echte post op het forum, mijlpaal gehaald met de website :p

Comment

Proficiat met het mooie initiatief. Tijd zal inderdaad nodig zijn om een site als deze 'bekend' te maken en aanwezig te laten zijn bij de mensen die het nodig hebben. Alvast een paar informatieve artikels terug gevonden.

Bij nieuws hebt ge ook een kleine bug denk ik. Artikel 2 & 3, tekst en afbeelding lappen over elkaar.
                  Last edited by ; 29/01/2010, 09:56.

Comment

Working...
                  X