Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Enkele weken voor een trackday zullen we hier wel een topic aanmaken. Het zou een beetje veel zijn mochten we alles reeds hier aanmaken Ondertussen kan je voor de andere dagen reeds afpreken op ons forum.
bwah, voor sfeer ga je beter met een of ander event hé Daggie... Spa met een event, of Spa met 60 auto's op een trackday is een wereld van verschil... een trackday op een groot circuit is altijd een beetje "doods" vind ik.
Natuurlijk heb je de uitstraling, de Franse charme en hopelijk een mooie zomerdag om er een onvergetelijke dag voor ons als amateurs van te maken.... En de eerste keer door de Dunlop chicane zal ongetwijfeld een kippevel-moment zijn.... miljaar hoe langer ik erover schrijf, hoe meer ik deze ni mag laten schieten
PS: zelfs zonder auto de moeite waard hé... pax-laps zijn ook veel waard en leerzaam
Goh .. andere sfeer dat zeker. Op de 24u van LM vond ik het vooral gigantisch druk. Op een kleine trackday kunnen we eens rustig rondkijken, aanvoelen, proeven, ...
.... En de eerste keer door de Dunlop chicane zal ongetwijfeld een kippevel-moment zijn.... miljaar hoe langer ik erover schrijf, hoe meer ik deze ni mag laten schieten
Het stuk na start-finish is er eentje voor mannen met grote ballen
Comment