Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPtrackdays.eu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Enkele weken voor een trackday zullen we hier wel een topic aanmaken. Het zou een beetje veel zijn mochten we alles reeds hier aanmaken Ondertussen kan je voor de andere dagen reeds afpreken op ons forum.

Comment

Beetje oversteer toegestaan bij regen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
        Beetje oversteer toegestaan bij regen?
        Bepaalde circuits hebben tarmac die bij regen condities voor verassingen kan zorgen

Comment

Proficiat Koen, Jo en Tom !
          Leuke planning en ook proficiat met de knappe website

Succes !
          Ik geef de trackdays hier thuis dadelijk door!
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Daar staan enkele bij die me zeker aanspreken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
              Daar staan enkele bij die me zeker aanspreken!
              Zegt ne keer welke

Comment

Succes ermee!
                Ziet er fatsoenlijk uitgewerkt uit, knappe website ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                  Zegt ne keer welke
                  Le Mans in eerste instantie .. staat al lang op de todo-lijst. Maar de periode valt niet geweldig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                    Le Mans in eerste instantie .. staat al lang op de todo-lijst. Maar de periode valt niet geweldig.
                    same here... wil wel absoluut daar es rijden!!!!
                    Porsche 996 GT3 RS
                    Porsche 964 RS
                    BMW ///M3 e30
                    Mercedes c250 CDI AMG
                    www.flamebox.be

Comment

Moet toch een speciale sfeer zijn he ..

Ik moet nog voor een auto zorgen ook tegen dan

Comment

bwah, voor sfeer ga je beter met een of ander event hé Daggie... Spa met een event, of Spa met 60 auto's op een trackday is een wereld van verschil... een trackday op een groot circuit is altijd een beetje "doods" vind ik.

Natuurlijk heb je de uitstraling, de Franse charme en hopelijk een mooie zomerdag om er een onvergetelijke dag voor ons als amateurs van te maken.... En de eerste keer door de Dunlop chicane zal ongetwijfeld een kippevel-moment zijn.... miljaar hoe langer ik erover schrijf, hoe meer ik deze ni mag laten schieten

PS: zelfs zonder auto de moeite waard hé... pax-laps zijn ook veel waard en leerzaam
                        Porsche 996 GT3 RS
                        Porsche 964 RS
                        BMW ///M3 e30
                        Mercedes c250 CDI AMG
                        www.flamebox.be

Comment

Ziet er intersant uit,om eens te doen

Comment

Goh .. andere sfeer dat zeker. Op de 24u van LM vond ik het vooral gigantisch druk. Op een kleine trackday kunnen we eens rustig rondkijken, aanvoelen, proeven, ...

Comment

Mogelijkheden tot overnachten toegevoegd bij Circuit de l'Eure en Chambley.

Mooi aanbod

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                .... En de eerste keer door de Dunlop chicane zal ongetwijfeld een kippevel-moment zijn.... miljaar hoe langer ik erover schrijf, hoe meer ik deze ni mag laten schieten

Het stuk na start-finish is er eentje voor mannen met grote ballen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Die eerste rechtse nog vol nemen en dan zeer laat 3-4 versnellingen naar beneden om de chicane te nemen. Man man, kan zelf amper wachten

Comment

Vol op het gas in de lange rechtse na de start/finish en dan hopen dat je remmen niet faden voor de dunlop chicane ... hierna de duik naar la chapelle

ik wou dat het al augustus was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      ....vooral voor degene die ne rugzak meehebben hé

Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                      Die eerste rechtse nog vol nemen en dan zeer laat 3-4 versnellingen naar beneden om de chicane te nemen. Man man, kan zelf amper wachten
                                      2 vitessen terug zal genoeg zijn zeker .... denk dat het met de GT3 zelfs maar eentje terug wordt (4 naar 3)
                                      Porsche 996 GT3 RS
                                      Porsche 964 RS
                                      BMW ///M3 e30
                                      Mercedes c250 CDI AMG
                                      www.flamebox.be

Comment

Knap, proficiat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
                                          ....vooral voor degene die ne rugzak meehebben hé

2 vitessen terug zal genoeg zijn zeker .... denk dat het met de GT3 zelfs maar eentje terug wordt (4 naar 3)
                                          Met Speedster zal het niet veel schelen 5->3 of 5->2

Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                          Knap, proficiat!
                                          thnx

Comment

Working...
                                          X