Enkele weken voor een trackday zullen we hier wel een topic aanmaken. Het zou een beetje veel zijn mochten we alles reeds hier aanmaken Ondertussen kan je voor de andere dagen reeds afpreken op ons forum.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPtrackdays.eu
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenBeetje oversteer toegestaan bij regen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenDaar staan enkele bij die me zeker aanspreken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenZegt ne keer welke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk BerichtenLe Mans in eerste instantie .. staat al lang op de todo-lijst. Maar de periode valt niet geweldig.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
bwah, voor sfeer ga je beter met een of ander event hé Daggie... Spa met een event, of Spa met 60 auto's op een trackday is een wereld van verschil... een trackday op een groot circuit is altijd een beetje "doods" vind ik.
Natuurlijk heb je de uitstraling, de Franse charme en hopelijk een mooie zomerdag om er een onvergetelijke dag voor ons als amateurs van te maken.... En de eerste keer door de Dunlop chicane zal ongetwijfeld een kippevel-moment zijn.... miljaar hoe langer ik erover schrijf, hoe meer ik deze ni mag laten schieten
PS: zelfs zonder auto de moeite waard hé... pax-laps zijn ook veel waard en leerzaamPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten.... En de eerste keer door de Dunlop chicane zal ongetwijfeld een kippevel-moment zijn.... miljaar hoe langer ik erover schrijf, hoe meer ik deze ni mag laten schieten
Het stuk na start-finish is er eentje voor mannen met grote ballen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet stuk na start-finish is er eentje voor mannen met grote ballen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet stuk na start-finish is er eentje voor mannen met grote ballen
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenDie eerste rechtse nog vol nemen en dan zeer laat 3-4 versnellingen naar beneden om de chicane te nemen. Man man, kan zelf amper wachtenPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten....vooral voor degene die ne rugzak meehebben hé
2 vitessen terug zal genoeg zijn zeker .... denk dat het met de GT3 zelfs maar eentje terug wordt (4 naar 3)
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenKnap, proficiat!
Comment
Comment