Oorspronkelijk geplaatst door MichM3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPtrackdays.eu
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenFolembray is een goed circuit om als beginner te gaan rijden. Niet te complex. Is ook wel ondanks zijn lengte een circuit waar vermogen van belang is om de snellere tijden te rijden.
112pk(op zijn best)2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtennet iets wat mijn golf gti tekort komt tegen het modern spul denk ik
112pk(op zijn best)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenAls ge uw eerste circuitdag het ronderecord zou willen breken wel ja2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk pik er zeker een aantal van mee ! Lanceringsaanbod is ook niet mis, alleen jammer dat je niet vrijer kan kiezen tussen alle events...
Is een schitterende kalender en mooi initiatief !Last edited by Jokke_vlo; 04/01/2011, 09:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenIk pik er zeker een aantal van mee ! Lanceringsaanbod is ook niet mis, alleen jammer dat je niet vrijer kan kiezen tussen alle events...
Comment
-
Een soort Jahreskarte zou geen slecht idee kunnen zijn......ik zie toch niet heel veel mensen alle events meerijden....je bent zeker van een plaatsje, de organisator krijgt een goede financiële support... en geen beslommeringen met te laat boeken enz.....
Enfin voor zoiets zou ik zeker kandidaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenTis te druk dan en te ver. Dat zijn de eerste uitvluchten waar ik zo aan denk..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenInderdaad Jokke !
Als 't een beetje uitkomt pik ik alvast Folembray uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEen soort Jahreskarte zou geen slecht idee kunnen zijn......ik zie toch niet heel veel mensen alle events meerijden....je bent zeker van een plaatsje, de organisator krijgt een goede financiële support... en geen beslommeringen met te laat boeken enz.....
Enfin voor zoiets zou ik zeker kandidaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenProbleem is dat wij met verschillende prijzen voor de circuits zitten. Dus een algemeen abonnement is vrij moeilijk. Tenzij we met een soort van puntensysteem gaan werken. Aanzie het als een buskaart. Misschien zijn er daar voorstanders voor?
Comment
-
Lijkt me ingewikkeld, zo een jaarkaart zou je niet echt je broek aan scheuren denk ik, ga er van uit dat zo iemand gemiddeld 5 trackdays er uit pikt. Enfin dat is zo ongeveer mijn gevoel.
En je hebt de centen op voorhand in het bakje. Als je safe wil spelen verkoop je er het eerste jaar max 10 zodat je je deelnemersveld onder controle kan houden, want die mannen kunnen dan wel opdagen wanneer ze willen hé.
Volgens mij moet je daarom niet echt veel rekening houden met je maximale deelnemers veld. Boek er bv maar de helft van het aantal jaarkaarten"in" per event. Dan heb je voldoende speling...en kan je een financieel goede deal doen met zo een jaarkaart, voor beide partijen.
Of maak er idd een beurtenkaart van? met als voordeel dat je op voorhand bent ingeschreven of je nu komt of niet (maar dus met een maximum aantal deelnames)..... de gemiddelde kost is snel uitgerekend
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJokke gaat zijn eerste circuitdag in alle geheim boeken denk ikLast edited by Jokke_vlo; 04/01/2011, 11:17.
Comment
Comment