Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPtrackdays.eu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten
    ....vooral voor degene die ne rugzak meehebben hé

Mich stop ermee ! Ik krijg telkens het koud zweet.

Comment

past deze LM in je 2011 agenda jokke?
      Porsche 996 GT3 RS
      Porsche 964 RS
      BMW ///M3 e30
      Mercedes c250 CDI AMG
      www.flamebox.be

Comment

Tis te druk dan en te ver. Dat zijn de eerste uitvluchten waar ik zo aan denk..

Comment

lol...we zien dan wel... bij mij van 't zelfde, al kriebelt het fameus
          Porsche 996 GT3 RS
          Porsche 964 RS
          BMW ///M3 e30
          Mercedes c250 CDI AMG
          www.flamebox.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
            Folembray is een goed circuit om als beginner te gaan rijden. Niet te complex. Is ook wel ondanks zijn lengte een circuit waar vermogen van belang is om de snellere tijden te rijden.
            net iets wat mijn golf gti tekort komt tegen het modern spul denk ik

112pk(op zijn best)
            2015 BMW S1000R
            2010 Renault Clio RS Cup
            1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
              net iets wat mijn golf gti tekort komt tegen het modern spul denk ik

112pk(op zijn best)
              Als ge uw eerste circuitdag het ronderecord zou willen breken wel ja

Comment

Als ge uw eerste circuitdag het ronderecord zou willen breken wel ja
                voor minder doe ik het niet denk dat ik eerst eens een cursuske ga volgen
                2015 BMW S1000R
                2010 Renault Clio RS Cup
                1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

Ik pik er zeker een aantal van mee ! Lanceringsaanbod is ook niet mis, alleen jammer dat je niet vrijer kan kiezen tussen alle events...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                    Ik pik er zeker een aantal van mee ! Lanceringsaanbod is ook niet mis, alleen jammer dat je niet vrijer kan kiezen tussen alle events...
                    ²²²²²²²²²²²²²²²²² is ook moeilijk om die allemaal op voorhand vast te leggen, mis je er eentje doe je geen goede zaak...... daarom dat ik sprak van een soort abonnement, maar goed tis een stukske mieren neuken

Is een schitterende kalender en mooi initiatief !
                    Last edited by Jokke_vlo; 04/01/2011, 09:55.

Comment

Kan altijd besproken worden

Comment

Inderdaad Jokke !

Als 't een beetje uitkomt pik ik alvast Folembray uit

Comment

Een soort Jahreskarte zou geen slecht idee kunnen zijn......ik zie toch niet heel veel mensen alle events meerijden....je bent zeker van een plaatsje, de organisator krijgt een goede financiële support... en geen beslommeringen met te laat boeken enz.....

Enfin voor zoiets zou ik zeker kandidaat zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                            Tis te druk dan en te ver. Dat zijn de eerste uitvluchten waar ik zo aan denk..
                            Dat noem ik geen excuus! Le Mans is echt wel een circuit die je eens MOET gedaan hebben

Comment

Inderdaad Jokke !

Als 't een beetje uitkomt pik ik alvast Folembray uit
                              Jokke gaat zijn eerste circuitdag in alle geheim boeken denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                                Een soort Jahreskarte zou geen slecht idee kunnen zijn......ik zie toch niet heel veel mensen alle events meerijden....je bent zeker van een plaatsje, de organisator krijgt een goede financiële support... en geen beslommeringen met te laat boeken enz.....

Enfin voor zoiets zou ik zeker kandidaat zijn.
                                Probleem is dat wij met verschillende prijzen voor de circuits zitten. Dus een algemeen abonnement is vrij moeilijk. Tenzij we met een soort van puntensysteem gaan werken. Aanzie het als een buskaart. Misschien zijn er daar voorstanders voor?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                                  Probleem is dat wij met verschillende prijzen voor de circuits zitten. Dus een algemeen abonnement is vrij moeilijk. Tenzij we met een soort van puntensysteem gaan werken. Aanzie het als een buskaart. Misschien zijn er daar voorstanders voor?
                                  Alles is mogelijk, maar het is idd niet simpel om zoiets uit te werken zonder er uw broek aan te scheuren en dat het voordelig is voor de klant.

Comment

Lijkt me ingewikkeld, zo een jaarkaart zou je niet echt je broek aan scheuren denk ik, ga er van uit dat zo iemand gemiddeld 5 trackdays er uit pikt. Enfin dat is zo ongeveer mijn gevoel.
                                    En je hebt de centen op voorhand in het bakje. Als je safe wil spelen verkoop je er het eerste jaar max 10 zodat je je deelnemersveld onder controle kan houden, want die mannen kunnen dan wel opdagen wanneer ze willen hé.

Volgens mij moet je daarom niet echt veel rekening houden met je maximale deelnemers veld. Boek er bv maar de helft van het aantal jaarkaarten"in" per event. Dan heb je voldoende speling...en kan je een financieel goede deal doen met zo een jaarkaart, voor beide partijen.

Of maak er idd een beurtenkaart van? met als voordeel dat je op voorhand bent ingeschreven of je nu komt of niet (maar dus met een maximum aantal deelnames)..... de gemiddelde kost is snel uitgerekend

Jokke gaat zijn eerste circuitdag in alle geheim boeken denk ik
                                    Too much inside information
                                    Last edited by Jokke_vlo; 04/01/2011, 11:17.

Comment

Ons lanceringsaanbod heeft de bedoeling je uit elk type circuit de keuze te geven uit 2 dagen.
                                      Last edited by ; 04/01/2011, 12:30.

Comment

Kunnen jullie geen korting geven wanneer er meerdere trackdays geboekt worden?

Bv.
                                        Ik boek er 3 ik ontvang 5%
                                        ik boek er 6 ik ontvang 10%

Zo kan iedereen zelf de keuze maken.

Tis maar een idee

Comment

Opnieuw de mogelijkheid om mee te rijden als passagier met enkele mensen?

Comment

Working...
                                          X