Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VIPtrackdays.eu

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli Bekijk Berichten
    Opnieuw de mogelijkheid om mee te rijden als passagier met enkele mensen?
    Zeker. Nog steeds volgens hetzelfde principe:
    Co-piloten betalen €25
    Passagiers betalen €10

Comment

Lijkt me eigelijk best goedkoop voor zo'n dag?

veel succes met jullie site en organisatie!
      BMW X5 45e

Comment

Een mogelijkheid die ik elders al gezien heb is met lidkaarten werken. Daar betaal je dan een bepaald bedrag voor, maar als lid schrijf je voor elk event in aan een lagere prijs dan normaal, waarbij je voordeel doet vanaf 3 (of meer naargelang kost lidmaatschap en korting) events bvb. Lijkt me een win-win situatie

Comment

Prachtige (ambitieuze) kalender! Dat is voor enen die dat achter zijn uren doet (deed) onmogelijk. Ik hoop van harte dat het goed uitdraait ... de markt is ondertussen dik gezaaid en ik heb zelf gedurende een paar jaar de binnenkant van de boeken gezien van dergelijk gedoe (nu, ik mikte niet op winst, maar op break-even en deed het zuiver voor de passie en voor een groep gelijkgezinde kennissen ... dat is een compleet andere invalshoek uiteraard).

Als het past en het kriebelt, dan kom ik misschien ook wel af. Maar 't tracken zal dit jaar op 'n lager pitje staan dan vorige jaren. Of da's toch het "goede voornemen", maar eens 't jaar vordert blijft er van zoveel goeie voornemens niet veel over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            Prachtige (ambitieuze) kalender! Dat is voor enen die dat achter zijn uren doet (deed) onmogelijk. Ik hoop van harte dat het goed uitdraait ... de markt is ondertussen dik gezaaid en ik heb zelf gedurende een paar jaar de binnenkant van de boeken gezien van dergelijk gedoe (nu, ik mikte niet op winst, maar op break-even en deed het zuiver voor de passie en voor een groep gelijkgezinde kennissen ... dat is een compleet andere invalshoek uiteraard).

Als het past en het kriebelt, dan kom ik misschien ook wel af. Maar 't tracken zal dit jaar op 'n lager pitje staan dan vorige jaren. Of da's toch het "goede voornemen", maar eens 't jaar vordert blijft er van zoveel goeie voornemens niet veel over.
            Geen GART trackdays meer?

Comment

Als (vooral) de tijd en (ook) de goesting er is, dan wel. Door de evoluties op m'n job zit dat er niet meteen in. 't Moet haalbaar zijn, als ik het noodgedwongen 's nachts moet ineen boxen om dan nadelen te ondervinden op m'n job, dan pas ik. 't Moet leuk blijven en vanuit een diepgewortelde passie komen, anders wordt het zoals bij al de rest, en daar zit ik zélf alvast niet op te wachten. Vooral niet omdat het een pro bono activiteit was. Ge kent me ook wel, ik kan 't organiseren niet laten dus er komt zeker nog wel wat, maar vermoedelijk nog meer besloten en met enkele gelijkgezinde partners met ervaring, om de typische sfeer te vrijwaren.

't Is niet dat er niet getrackt kan worden, hè. Vorig jaar zijn er (naar mijn weten) 9 nieuwe trackday-organisaties in België opgericht, en dan heb je nog de buitenlanders ook. Als ge wilt kunt ge elke dag wel ergens gaan tracken, de erg kleine markt wordt overspoeld door 'n gigantisch aanbod, en steeds vaker zie je magere bezetting op trackdays omdat de markt niet navenant mee groeit met 't aanbod.

Comment

Anglesey circuit in combi met nog een 'klein' circuitje
                Dan heb je in een keer ook en leuke roadtrip door Wales

Comment

Vorig jaar zijn er (naar mijn weten) 9 nieuwe trackday-organisaties in België opgericht
                  Voor moto's of auto's?
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Als (vooral) de tijd en (ook) de goesting er is, dan wel. Door de evoluties op m'n job zit dat er niet meteen in. 't Moet haalbaar zijn, als ik het noodgedwongen 's nachts moet ineen boxen om dan nadelen te ondervinden op m'n job, dan pas ik. 't Moet leuk blijven en vanuit een diepgewortelde passie komen, anders wordt het zoals bij al de rest, en daar zit ik zélf alvast niet op te wachten. Vooral niet omdat het een pro bono activiteit was. Ge kent me ook wel, ik kan 't organiseren niet laten dus er komt zeker nog wel wat, maar vermoedelijk nog meer besloten en met enkele gelijkgezinde partners met ervaring, om de typische sfeer te vrijwaren.

't Is niet dat er niet getrackt kan worden, hè. Vorig jaar zijn er (naar mijn weten) 9 nieuwe trackday-organisaties in België opgericht, en dan heb je nog de buitenlanders ook. Als ge wilt kunt ge elke dag wel ergens gaan tracken, de erg kleine markt wordt overspoeld door 'n gigantisch aanbod, en steeds vaker zie je magere bezetting op trackdays omdat de markt niet navenant mee groeit met 't aanbod.
                    Komaan Gilles,

Wij willen graag nog eens op Ecuyers rijden,hoeft geen groots evenement te zijn,gewoon een gezellige trackday in een ontspannen sfeertje.
                    Kunnen we op een of andere manier een handje toesteken zodat het voor jouw en Renske iets minder tijd in beslag neemt ?
                    Last edited by ; 04/01/2011, 23:59.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk Berichten
                      Komaan Gilles,

Wij willen graag nog eens op Ecuyers rijden,hoeft geen groots evenement te zijn,gewoon een gezellige trackday in een ontspannen sfeertje.
                      Kunnen we op een of andere manier een handje toesteken zodat het voor jouw en Renske iets minder tijd in beslag neemt ?
                      2nd that!! i love ecuyers!!

koen veel succes met vip trackdays..ik zal alvast aanwezig zijn met de evo of als Co

Comment

Als Gilles geen Ecuyers meer doet, dan doen wij het wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk Berichten
                          Als Gilles geen Ecuyers meer doet, dan doen wij het wel
                          Gelieve in te plannen in een regenachtig seizoen.

Merci.

Comment

Als (vooral) de tijd en (ook) de goesting er is, dan wel. Door de evoluties op m'n job zit dat er niet meteen in. 't Moet haalbaar zijn, als ik het noodgedwongen 's nachts moet ineen boxen om dan nadelen te ondervinden op m'n job, dan pas ik.
                            Een ambtenaar heeft nochtans VEEL meer congé Anderzijds sla je de nagel op de kop dat dit geen markt is waarop (veel) winst te boeken is, het aanbod groeit inderdaad zeer snel waardoor de concurrentie groot is. Goed voor de rijders, een uitdaging voor de organisatoren...

Comment

Misschien doen we wel 2 circuits op 1 weekend

Comment

Tip: Mas du Clos + Dijon-Prenois. Dan ben ik zeker van de partij. En dat mag gerust in de week zijn.

Comment

Ik ga er ook wel een paar doen dit jaar
                                  Het is een prachtig aanbod
                                  Het probleem zal zijn dat ik best met een Lzal rondrijden als je ziet hoeveel ervaring er meedoet
                                  Een kampioen Karting en veel mensen met zeer veel ervaring en lesuren maar getroost ik kan toch een beetje sturen hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Een ambtenaar heeft nochtans VEEL meer congé
                                    Vorig jaar heb ik er nauwelijks meer genomen dan iemand in de privé kan, en ik werk ook gezellig 50 uur per week.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                      Het probleem zal zijn dat ik best met een Lzal rondrijden als je ziet hoeveel ervaring er meedoet
                                      Een kampioen Karting en veel mensen met zeer veel ervaring en lesuren maar getroost ik kan toch een beetje sturen hoor
                                      Geen schrik van hebben Bruno! Het deelnemersveld is steeds zéér uiteindlopend van beginners tot pro's

Tip: Mas du Clos + Dijon-Prenois. Dan ben ik zeker van de partij. En dat mag gerust in de week zijn.
                                      Spijtig genoeg is Mas du Clos gedaan Ze hebben geen vergunning meer gekregen voor 2011. Spijtige zaak!

Comment

Bruno, niks L, no excuses, als ge met zo nen auto rijdt MOET je snel zijn of we lachen u uit.

Punt. Begin al maar te stressen.

Zegt dat Jokke het gezegd heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk Berichten
                                          Ik wil het gerust eens voortonen

Comment

Working...
                                          X