wie is diene kampioen karting?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
VIPtrackdays.eu
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTip: Mas du Clos + Dijon-Prenois. Dan ben ik zeker van de partij. En dat mag gerust in de week zijn.
Dijon mankeert idd op de lijst... zeer jammer dat geen enkele Belgische organisatie daar werk van maakt... is een schitterend circuit, en ik denk dat het goedkoper is dan Le Mans om af te huren... Met de Porsche Club betaalden we een 300 eur.Porsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenSpijtig genoeg is Mas du Clos gedaan Ze hebben geen vergunning meer gekregen voor 2011. Spijtige zaak!
Ik heb serieus lang getwijfeld of ik deze zomer naar MDC ging gaan, uiteindelijk beslist van het toch te doen en als ik het zo lees is het maar best ook! Die ervaring pakken ze mij niet meer af, MDC...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno RS Bekijk BerichtenIk ga er ook wel een paar doen dit jaar
Het is een prachtig aanbod
Het probleem zal zijn dat ik best met een Lzal rondrijden als je ziet hoeveel ervaring er meedoet
Een kampioen Karting en veel mensen met zeer veel ervaring en lesuren maar getroost ik kan toch een beetje sturen hoor
Zou je met je C ook willen tracken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dsCedric Bekijk BerichtenIk denk niet dat gij u ergens voor moet schamen . Ge beheerst uw kar behoorlijk goed, uiteraard met de nodige ingebouwde veiligheid .
Zou je met je C ook willen tracken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenEn ge hebt esp.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denthrax Bekijk BerichtenHou alvast 19 maart ook reeds vrij in jullie agenda
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk BerichtenMagny Cours GP circuit => I'm in
Comment
-
Comment
Comment