Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autovibes.be

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Duurste moto ter wereld kost 200.000 euro



    Als we de mannen van Ecosse Moto Works mogen geloven, is de Ecosse Titanium Series FE Ti XX de duurste moto in de wereld.
    De kostprijs van dit beest bedraagt zo’n 300.000 dollar (ongeveer 200.000 euro). Hiermee is hij ook de laatste moto in de Ecosse Moto Works’ Heretic Series.


    Lees het volledige artikel op Autovibes.be

    Comment


    • #42
      F1-piloten en hun auto's




      Wie denkt dat bij Vettel, Schumi en co. enkel raceauto’s in de garage staan, vergist zich schromelijk. Van Fiat 500 tot 612 PS Limousine, bijna alles is vertegenwoordigd. Wij geven je een exclusief overzicht van alle privéauto’s van de Formule 1-piloten van het seizoen 2011.


      Lees het volledige artikel op Autovibes.be

      Comment


      • #43
        Logo story 1: Honda




        Het embleem van Honda is vandaag de dag een van de meest krachtige logo’s ooit gezien. Met de reputatie dat het heeft over de hele wereld is het een symbool dat de betrouwbaarheid en duurzaamheid van het bedrijf weergeeft.


        Lees het volledige artikel op Autovibes.be

        Comment


        • #44
          Gratis stuntshow voor lokale politie



          Je zal het als agent maar meemaken. Je bent rustig je ronde aan het doen als je ineens overvallen wordt door honderden stuntmannen op hun moto. De politie van St. Louis kan hierover meespreken.


          Lees het volledige artikel op Autovibes.be

          Comment


          • #45
            Edelauto... Euh... steen



            De Tata Nano, vanwege zijn lage kostprijs ook bekend als de “People’s Car”, mag zichzelf nu bij het rijtje van de meest dure auto’s rekenen nadat een van deze wagentjes een gouden bekleding kreeg. De Indiase autobouwer Tata Group onthulde onlangs in het Tata Theatre in Mumbai de Goldplus Nano Car, gemaakt van goud en zilver en bezet met edelstenen.


            Lees het volledige artikel op Autovibes.be

            Comment


            • #46
              Mr. People Person = Godzilla 2?



              Toyota is voor haar laatste nieuwe reclamevideo voor de Prius wel zeer inventief geweest. Echte acteurs en tonnen computeranimatie moeten de illusie wekken van een persoon zo groot als Godzilla gemaakt van echte mensen: Mr. People Person.


              Bekijk de video's op Autovibes.be

              Comment


              • #47
                Logo story (2): Alfa Romeo



                Velen geven toe dat een autokenteken een zeer belangrijk symbool is. Het is veel meer dan slechts een merklogo, of een stukje carrosserieversiering. De beeldmerken van autofabrikanten vertellen zeer vaak iets over het ontstaan en de geschiedenis van het bedrijf. Als je kijkt naar het populaire, ondertussen al een eeuw oude Alfa Romeo-kenteken, zie je een bijna onmiddellijk herkenbaar design dat kruisen en kransen bevat alsook een persoon die opgepeuzeld wordt door een slang. Maar wat betekent dit nu allemaal? En hoe komt het dat het bedrijf nu net voor zo’n ontwerp koos?


                Lees het volledige artikel op Autovibes.be

                Comment


                • #48
                  Logo story (3): Mercedes



                  De geschiedenis van Mercedes is terug te voeren op de oprichting van Benz & Co in 1883 en die van Daimler-Motoren-Gesellschaft in 1890 en hun samensmelting in 1926. Daarnaast heeft het merk veel te danken aan Emil Jellinek, een Oostenrijkse zakenman.


                  Lees het volledige artikel op Autovibes.be

                  Comment


                  • #49
                    Logo story (5): Peugeot



                    De roots van Peugeot zijn gebaseerd op een familieverhaal waarbij we moeten terugkeren naar de 15e eeuw. Het is pas vier eeuwen later, in 1812, dat twee broers (Jean-Pierre en Jean-Frédéric Peugeot) beslissen om een metaalgieterij op te richten.


                    Lees het volledige artikel op Autovibes.be

                    Comment


                    • #50
                      Logo story (6): Renault


                      Renault Frères werd opgericht in 1899 maar stelde pas in 1900 haar eerste logo voor. Dat logo bestond uit de initialen van de stichters (Louis, Fernand en Marcel). Nog geen zes jaar later, in 1906, wordt het embleem vervangen door een afbeelding van een auto in vooraanzicht omringd door een tandwiel.


                      Lees het volledige artikel op Autovibes.be

                      Comment


                      • #51
                        Logo story (7): Opel




                        Het bedrijf Opel werd opgericht in het jaar 1862 in Rüsselsheim, Duitsland. Pas 36 jaar later, in 1898, zag de allereerste Opel het daglicht.

                        Net zoals vele andere automerken wijdde de Duitse constructeur zich niet meteen aan het bouwen van auto’s maar produceerde Opel vooral motorfietsen en naaimachines.


                        Lees het volledige artikel op Autovibes.be

                        Comment


                        • #52
                          Logo story 8: BMW



                          De echte betekenis van het blauwe en witte BMW-logo is het meest omstreden hoofdstuk van het bedrijf. Het embleem werd gecreëerd en geregistreerd in 1917. Het design ervan is opmerkelijk eenvoudig en vertoont een slimme, duidelijke en sportieve identiteit. Het eerste voertuig dat met dit logo mocht pronken was de Dixi uit 1929. Sinds 1917 is het kenteken amper veranderd, we kunnen haast zeggen dat het zijn originele look behield doorheen de gehele geschiedenis van het bedrijf.


                          Lees het volledige artikel op Autovibes.be

                          Comment

                          Working...
                          X