Mededeling

Collapse
No announcement yet.

www.AutoJunior.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
    Heb net al jullie filmpjes bekeken,leuke filmpjes en leuke wagens .
    Enkel,zie ik vaak overtredingen op de openbare weg,tot zelfs een beetje te (review audi rs en de ferrari)
    Op profesionele sites,weten ze dat ofwel te verbergen op 1 of andere manier,ofwel zitten ze op cuircuit,ik weet niet dat zoiets voor jullie een optie is ?
    Zou in ieder geval wel handiger zijn,maar kijk bedoel dit niet als een belediging ofwat dan ook,maar eerder als een soort van tip,
    moesten jullie er iets mee zijn , maar zeker goed bezig voor de rest.
    Zeer duidelijke en mooie site,erg knap !

Leuk,dat er een site bij komt , die autonieuws brengt.
    Bedankt voor de complimenten!

Wat die filmpjes betreft. De snelheid van beide wagens komt nooit in beeld en er waren niet veel of zelfs geen andere weggebruikers in de buurt, daarbij komt ook dat de bestuurders beiden wisten wat ze aan het doen waren.
    Ik begrijp uw standpunt wel, maar hier in West-Vlaanderen vind je niet onmiddellijk een circuit, dus gaan we naar enkele afgelegen weggetjes.

Binnen enkele weken zullen we ook reviews gaan doen van auto's, maar dan zal ik rijden... dat zal een beetje rustiger beeldmateriaal zijn
    Ford Focus RS 2010 Mountune MP350
    Online automagazine: AutoJunior.be
    Personal website: Louisvdv.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AutoJunior Bekijk Berichten
      Bedankt voor de complimenten!

Wat die filmpjes betreft. De snelheid van beide wagens komt nooit in beeld en er waren niet veel of zelfs geen andere weggebruikers in de buurt, daarbij komt ook dat de bestuurders beiden wisten wat ze aan het doen waren.
      Ik begrijp uw standpunt wel, maar hier in West-Vlaanderen vind je niet onmiddellijk een circuit, dus gaan we naar enkele afgelegen weggetjes.

Binnen enkele weken zullen we ook reviews gaan doen van auto's, maar dan zal ik rijden... dat zal een beetje rustiger beeldmateriaal zijn
      Ja pas op,ik begrijp u ook hoor,zeker en vast,maar wou dit toch even laten weten,voor het verdere verloop van jullie zaak.
      Oh oke,dat is goed , dat je zelf gaat rijden, kijk er al naar uit naar de nieuwere filmpjes door jullie zelf aan het stuur.
      Succes,is van harte gegunt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
        Heb net al jullie filmpjes bekeken,leuke filmpjes en leuke wagens .
        Enkel,zie ik vaak overtredingen op de openbare weg,tot zelfs een beetje te (review audi rs en de ferrari)
        Op profesionele sites,weten ze dat ofwel te verbergen op 1 of andere manier,ofwel zitten ze op cuircuit,ik weet niet dat zoiets voor jullie een optie is ?
        Zou in ieder geval wel handiger zijn,maar kijk bedoel dit niet als een belediging ofwat dan ook,maar eerder als een soort van tip,
        moesten jullie er iets mee zijn , maar zeker goed bezig voor de rest.
        Zeer duidelijke en mooie site,erg knap !

Leuk,dat er een site bij komt , die autonieuws brengt.
        UIteindelijk dragen die filmpjes echt niks bij ... Het zoveelste gelijkaardig youtube filmpje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
          UIteindelijk dragen die filmpjes echt niks bij ... Het zoveelste gelijkaardig youtube filmpje.
          Mits hij wat aanpassingen doet,mb camera stabieler,niet TE doet op de openbare weg,denk ik wel dat hij wat kan bijdragen hoor.
          Maar ik vindt,dat ze de kans moetten krijgen,zich in te werken , en alles te perfectionaliseren.

Comment

Leuke website louis.
            Groetjes wesp333

Comment

Binnenkort rijtest Fisker Karma EcoSport!

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van onze activiteiten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AutoJunior Bekijk Berichten
                Binnenkort rijtest Fisker Karma EcoSport!

Like ons op Facebook en blijf op de hoogte van onze activiteiten!

http://www.facebook.com/AutoJuniorBelgium
                Ik vind dat filmwerk niet zo goed gedaan eigenlijk.
                Is dit met een gsm gefilmd? Ook trilt het beeld veel.
                Het is ook jammer dat er niks wordt gezegd in het filmpje. Gewoon wat sfeerbeelden. Daarvan staan er al veel op het internet denk ik.

De website zelf vind ik wel mooi van lay-out uitzicht e.d... Enkel zouden de reviews/testen wel uitgebreider mogen zijn.
                Het lijkt alsof je er niet echt meegereden hebt.

Toch zeer mooi dat je initiatief neemt en probeert iets op poten te zetten!

Trouwens ook opletten dat je geen problemen krijgt met copyright enzo. Want jullie gebruiken zo maar foto's zie ik.
                Last edited by ; 22/12/2012, 21:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KBBL Bekijk Berichten
                  Ik vind dat filmwerk niet zo goed gedaan eigenlijk.
                  Is dit met een gsm gefilmd? Ook trilt het beeld veel.
                  Het is ook jammer dat er niks wordt gezegd in het filmpje. Gewoon wat sfeerbeelden. Daarvan staan er al veel op het internet denk ik.

De website zelf vind ik wel mooi van lay-out uitzicht e.d... Enkel zouden de reviews/testen wel uitgebreider mogen zijn.
                  Het lijkt alsof je er niet echt meegereden hebt.

Toch zeer mooi dat je initiatief neemt en probeert iets op poten te zetten!

Trouwens ook opletten dat je geen problemen krijgt met copyright enzo. Want jullie gebruiken zo maar foto's zie ik.
                  Bedankt voor uw reactie!
                  Het filmwerk moet inderdaad beter, dat zal wel komen eens we alles onder de knie hebben.
                  Het filmen gebeurd met een Sony handycam, gopro en een Canon 7D.

De lay-out zal nog worden aangepast, de huidige lay-out is een overgang van een html-site naar een php-site (mbv Wordpress).

We zijn zelf nog geen pro's in het schrijven van artikels, maar gaande weg leer je toch, niet?
                  Video-reviews komen in de loop van volgend jaar, normaal zal de eerste video met gesproken tekst opgenomen worden tijdens het autosalon van Brussel.

De artikels onder de categorie 'meegereden' zijn dan ook echt 'meegereden' en niet 'mee gereden'... Toen zaten we nog op de pasagiersstoel,
                  aangezien we nog geen rijbewijs hadden :p

De foto's die niet van ons zijn, zijn altijd officiële pers-foto's, maar ik zal er inderdaad meer op letten dat er steeds een link naar het originele bestand bij staat (bedankt voor de tip!)

Hoe dan ook, bedankt voor uw uitgebreide reactie en we zullen rekening houden met uw tips!

Groetjes
                  Louis

Comment

Hey Louis, ik heb net eens naar het filmpje van de Fisker gekeken.

Ik wil absoluut geen afbrekende kritiek geven, want het is je eerste review over een wagen. Daarvoor alleen al een dikke chapeau & ik denk dat al gaande weg het wel beter zal worden. Het was wel wat schokkerig zoals KBBL al zei. Ik zou ook het rijden in de auto enkel filmen in klaarlichte dag (maar ik kan verstaan dat je misschien geen tijd had & het is tegenwoordig zo vroeg donker). Ik denk dat je als je het in klaarlichte dag filmt, je een totaal ander beeld gaat geven over de wagen. Het beeld was soms ook wel uit focus, maar dat kan aan de camera liggen & niet aan jou.

Maar toch een dikke chapeau! & een karma is toch wel een prachtige wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
                      Hey Louis, ik heb net eens naar het filmpje van de Fisker gekeken.

Ik wil absoluut geen afbrekende kritiek geven, want het is je eerste review over een wagen. Daarvoor alleen al een dikke chapeau & ik denk dat al gaande weg het wel beter zal worden. Het was wel wat schokkerig zoals KBBL al zei. Ik zou ook het rijden in de auto enkel filmen in klaarlichte dag (maar ik kan verstaan dat je misschien geen tijd had & het is tegenwoordig zo vroeg donker). Ik denk dat je als je het in klaarlichte dag filmt, je een totaal ander beeld gaat geven over de wagen. Het beeld was soms ook wel uit focus, maar dat kan aan de camera liggen & niet aan jou.

Maar toch een dikke chapeau! & een karma is toch wel een prachtige wagen
                      De eigenaar van de auto was iets te laat, we hebben dan z'n auto nog snel (met de hand!) gewassen omdat hij echt vuil was
                      Daarna zijn we begonnen met foto's nemen en voor we het goed en wel beseften was het al donker en moesten we nog filmen, dat is dan een beetje rap rap rap gebeurd...

De volgende keer zullen we zeker en vast beter voorbereid zijn

Bedankt voor je reactie!

Comment

Die test met die Subaru Impreza WRX STI Sedan, heb je die toevallig meegekregen van VanCaeyzele in Ieper? Ik beken precies m'n dealer

Keep up the good work. Enkel de filmpjes mogen iets professioneler maar met de site zelf ben je er al

Edit: Sorry kon het niet laten maar lekker onderstuur bij die RS6... As an Audi should be
                        Last edited by ; 04/01/2013, 23:38.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gregory.declercq Bekijk Berichten
                          Die test met die Subaru Impreza WRX STI Sedan, heb je die toevallig meegekregen van VanCaeyzele in Ieper? Ik beken precies m'n dealer

Keep up the good work. Enkel de filmpjes mogen iets professioneler maar met de site zelf ben je er al

Edit: Sorry kon het niet laten maar lekker onderstuur bij die RS6... As an Audi should be
                          Die Subaru komt inderdaad van bij VanCaeyzele
                          Aan de filmpjes wordt gewerkt, de site kan ook nog beter vind ik zelf

De eigenaar van de RS6 rijdt zelf rally met een EVO X, maar met z'n nieuwe winterbandjes lukte het maar niet om de RS6 dwars te krijgen

Bedankt voor je reactie!

Comment

Working...
                          X