Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vroom.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vroom.be

Nieuwe en tweedehands auto’s veilig vergelijken en kopen? Dat doe je op Vroom! Ontdek hier +40.000 wagens, +20.000 tests, nieuws, advies en prijzen.

Zag er leuk uit, maar geen enkel filmpje werkt en de webmaster geeft niet thuis.

Amateuristisch...

Dag Aquino,

Bedankt voor je opmerking. De webmaster wás niet thuis (met vakantie) ;-) Mocht je intussen nog geen antwoord gekregen hebben, kun je even verduidelijken welke filmpjes je bedoelt?

Met vriendelijke groeten,

Robin / TDI
    Redacteur Vroom.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TDI Bekijk Berichten
      Dag Aquino,

Bedankt voor je opmerking. De webmaster wás niet thuis (met vakantie) ;-) Mocht je intussen nog geen antwoord gekregen hebben, kun je even verduidelijken welke filmpjes je bedoelt?

Met vriendelijke groeten,

Robin / TDI
      Redacteur Vroom.be
      Allemaal, dat is het amateuristische eraan. Hier en daar een foutje kan best zijn, maar als alles niet werkt, vind ik dat maar zozo.

Enkele voorbeelden:

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Met Vroom ben je helemaal mee. Lees hier het meest recente nieuws over je favoriete automerk. Of vind je ideale wagen, met de nodige rijtests en adviezen.

Telkens error 200, stream not found...

Ik heb eigenlijk nog geen werkende video gezien op jullie site.

Bwah goed hoor, ik lig er niet meer wakker van, er zijn nog autosites...

Comment

Jullie gaan er op vooruit: alle video's zijn nu offline. Dus geen fouten meer op de website, ook geen video's

Comment

Working...
        X