Graag hoor ik jullie vragen, opmerkingen, verbeteringen van onze webwinkel http://www.autocameras.be
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
www.autocameras.be - Dashcams Auto Camera's Dashboardcamera's
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichtenik zou paypal integreren en/of Ogone integreren
Overschrijvingen is zo 1999
/en ja dat kost geld, but you need to spend money to make money.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichteninformatie over verzending. tntpost, dpd, dhl, kiala etc?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autocameras.be Bekijk BerichtenPaypal is vanaf nu ook mogelijk , bedankt voor de tipHier stond eens mijn auto vermeld.
Comment
-
Op de parking van het werk zijn er ruiten ingeslagen en allerlei dingen ontvreemd, inclusief de dashcams.
Die mannen kunnen nu hun werkmethode analyseren en eventueel verbeteren na het zien van de beelden.
Al rijdend zijn ze nuttig maar bij de parkeer situatie had ik mijn bedenkingen en die zijn nu bevestigd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Eigenlijk moet je ze zo kunnen installeren dat ze van buiten het voertuig zo goed als niet zichtbaar zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mark43 Bekijk BerichtenDe mini 0801 is erg klein en makkelijk te plaatsen achter de binnenspiegel. Deze hoef je tenminste niet iedere avond van de voorruit te halen
Comment
-
D'r bestaan al topics genoeg over dashcams.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment