Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Delen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto Delen

Onlangs las ik een artikel over autodelen. Ik ben hier het een en ander gaan over opzoeken en ben daardoor op het idee gekomen dat dit eigenlijk een goedkope en makkelijke manier zou kunnen zijn voor ons "autoliefhebbers" om met allerlei wagens eens te kunnen rijden.

Echter zie ik wel dat de belgische autodeelsites nog niet zou handig zijn als je wil selecteren op voertuig. Gezien deze ook niet echt gericht zijn naar autoliefhebbers.

Ik vroeg me dan ook af of er voldoende interesse zou zijn hierin om de betrokken personen van de websites te kunnen overtuigen deze aan te passen, zodat de autoliefhebber hier ook gebruik kan van maken en op een makkelijke manier gewoon op type voertuig zoeken.

vb belgie www.autodelen.net

vb nederland: http://www.snappcar.nl/

Als echte autoliefhebber deel ik mijn auto met niemand. Wie weet wat er allemaal met je wagen wordt uitgestoken.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

idem. En dan allemaal van die joyriders die uw koppeling opstoken, uw banden kaal rijden en een aantal boetes erbovenop zeker ... Met een paar heel goede maten die ge goed vertrouwt kunt ge dat een keer doen maar toch niet met forumleden die ge verder niet kent ??

gr

Comment

Ge moet ook u eigen wagen niet uitlenen he. Maar ge kunt wel die van anderen lenen zo staag er bv een Audi q7 nu al tussen. Die wil ik wel is huren voor een dag aan lage prijzen :-)

Comment

Ik vraag me dan wel af wat er eventueel gebeurd bij schade? Of flitsboetes? Waarborg?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

In Duitsland is dit mogelijk: http://carsharing-anbieter.info/tests/tamyca/

Catwalk Cars, motion picture automotive support, movie cars, filmcars, stuntdriving, stuntcar, stuntcars, precision driving, precisiondriving

Comment

dit is echt DE toekomst en niet enkel voor voertuigen.
              in iets moderne landen dan de onze zijn er steeds meer dergelijke concepten en projecten, en waar het begon met voertuigen en flats etc gaat het nu ook al naar materiaal, diensten ruilen, toestellen (ideaal toch, waarom hebben wij allemaal hakselaar en grasmaaier etc etc die we 1 keer gebruiken per maand?), ritten (covoiturage gebruikt laatst naar parijs, super handig eigenlijk).
              de smartphones en internet helpt veel, omdat mensen nu veel sneller en eerlijker referenties en reviews kunnen schrijven zodat er druk bestaat om ook echt deftig vor de spullen te zorgen om geen kritiek te krijgen, plus je kan beschikbaarheden zien, op basis van locatie en tijd, etc.

ik vind het top. met evenveel kapitaal gaan meer mensen van meer diensten en goederen kunnen gebruik maken, dit zorgt dus voor toegenomen totale rijkdom zonder toegenomen kosten (of evenveel rijkdom met lagere kosten, zodat meer geld beschikbaar blijft voor andere consumpties, investeringen, sparen, etc)

Comment

Beste forumleden,
                ik ben toevallig net marktonderzoek aan het doen naar dit concept!
                voor de geïnteresseerden, jullie kunnen volledig anoniem mijn enquête invullen!

Ik heb ook reeds een website met meer info: www.bscc.eu

Comment

Ik vraag me dan wel af wat er eventueel gebeurd bij schade? Of flitsboetes? Waarborg?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nicc Bekijk Berichten
                    Ge moet ook u eigen wagen niet uitlenen he. Maar ge kunt wel die van anderen lenen zo staag er bv een Audi q7 nu al tussen. Die wil ik wel is huren voor een dag aan lage prijzen :-)
                    Gebruikte je nu "Audi Q7" en "autoliefhebber" in dezelfde context...?

Comment

De enige auto's die ik in deze context zou willen "delen" zijn typisch de auto's die je moeilijker via een huurformule kan te pakken krijgen (tenzij dan in de UK) - denk Caterham, Morgan, Lotus en ander lichtgewicht speelgoed. Maar eigenlijk zou ik meer geholpen zijn met een lokale huuroptie

Comment

Working...
                      X