Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowassenshop.be

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autowassenshop.be

Ik verkoop producten voor het wassen / waxen van de wagen.
    Graag presenteer ik u: http://www.autowassenshop.be
    Een assortiment Meguiar's producten; gaande van het wassen van de wagen, kleien en waxen. Ik biedt ook producten aan voor het onderhoud van het interieur; zowel synthetisch als leder!

Veel klanten ga je niet hebben met meguiars .

Comment

Kan je daar eens dieper op in gaan aub?

Alvast bedankt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door YouCallThisClean? Bekijk Berichten
        Kan je daar eens dieper op in gaan aub?

Alvast bedankt!
        Als je andere webshops bekijkt zie je dat er 10x zoveel aanbod is. Ze bieden ook andere merken aan. Meguiars kun je ook bv in auto 5 kopen .
        Eerlijk gezegd zijn er prijs / kwaliteit betere producten op de markt.

Comment

BlackHorse,

Bedankt voor de input. Het assortiment moet natuurlijk inderdaad nog verder uitgebouwd worden. Het is echter niet eenvoudig om iets uit de grond te stampen en meteen alles in stock te hebben.
          Dat gezegd zijnde wil ik u toch bedanken, het is dit soort commentaar dat ik nodig heb.

Comment

Producten staan toch wel iets goedkoper dan in de doorsnee autoshop. Je zal je wel moeten onderscheiden door producten te brengen die niet een de autoshops te koop zijn. Grotere verpakkingen aan lagere prijzen. Deals met verschillende producten tegen lagere prijzen enz.
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Alleee, ne concurrent voor Wax-It.......

Comment

Meguiars? Da mag ik nie meer gebruiken van mijne carrosier. Zitten veel te veel siliconen en vetten in.

Comment

Concurrent van waxIT die bijna op wandelafstand zit...

Sent from my iPad using Tapatalk
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                    Meguiars? Da mag ik nie meer gebruiken van mijne carrosier. Zitten veel te veel siliconen en vetten in.
                    Idd maar er zijn veel producten in detailing die siliconen bevatten. Er bestaan namelijk slechte en goede siliconen voor de carrosiers

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    Concurrent van waxIT die bijna op wandelafstand zit...

anyway succes met de zaak!

Sent from my iPad using Tapatalk

Comment

geen enkele siliconen is goed voor de auto en het doet de auto blinken op basis van vettigheid en niet op basis van gladde foutloze lak
                      www.peugeotforum.be

Comment

Jawel, weer een van het Dodo Juice forum: ================= Often, we'll get asked whether there is silicone in our products. It's a particularly loaded question because the person asking the question is 1) probably brainwashed and 2) never going to entertain any answer other than 'no'. What...

de mythe rond siliconen in producten

Comment

ik moet niets lezen: ik heb genoeg gezien van de smeerders op de avondschool. Als ge een auto 3 maal ontvet hebt en er nog altijd visogen in de lak zitten is dat niet van wat onschuldige producten. Ik heb hier thuis een siliconenverwijderaar speciaal voor carrossiers. Als ik die eenmaal gebruik moet ge maar eens zien hoe het water nog van de lak afpareld. En da's spul zo straf dat als ge het gebruikt met uw blote handen ge het eerste uur zo'n droge vingertoppen hebt dat ge van pure miserie uw handen met dagcrème gaat insmeren.
                          www.peugeotforum.be

Comment

Nuja ik ga er niet over discussieren heb dit dus enkel gelezen.

Als je er ervaring mee hebt zal het wel correct zijn wat je zegt

Comment

Meguiars en silicone? blijkbaar zijn er nog enkel jullie die maar een topje van de ijsberg zien, en niet verder kijken, Meguiar's welke bestaat sinds 1901 ontwikkeld polijst, polish en vele andere auto producten voor zowel het polijsten van wagens op de ketting ( fabriekslak), als voor de carrosserie welke stofjes en lopers dient weg te schuren en terug tot hoogglans polijsten als voor de betere detailer en ook voor de consument.

polijst en polish producten bevatten geen silicone, althans niet bij Meguiar's, daar waar er wel kleine toevoegingen aanwezig zijn, wel dat is in bepaalde waxen, en de eerste die mij kan vertellen en aantonen dat hij een wax heeft die in de carrosserie kan gebruik worden mag deze mij komen tonen ! want alle beschermingen producten, zoals lakverzegelingen, waxen of sealants zullen met een degelijke ontvetter moeten verwijderd worden vooraleer de carrosserier de wagen kan schuren en verder behandelen voor herstelling.

Comment

Working...
                              X