Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto wassen zonder water: nieuwe website!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto wassen zonder water: nieuwe website!

Auto wassen zonder water met Eco Green Auto Clean Freedom

Introductie
    Vanaf 2010 is Noh2o exclusief importeur en distributeur van alle Freedom producten voor de BeNeLux. De producten voorzien in de groeiende behoefte van bedrijven en consumenten om altijd&overal hun voertuigen schoon te kunnen maken zonder gebruik van water.
    Twee weken geleden is onze nieuwe website http://www.ecogreenautoclean.nl online geplaatst. De werking van de nieuwe generatie producten is verbeterd waarmee wij onze missie om vele liters schoon drinkwater te besparen verder vorm kunnen gaan geven.

Voor wie?
    Het mag duidelijk zijn dat deze wijze van wassen nog veel sceptische reacties oproept. Onbekend maakt onbemind, maar toch nemen wij ieder jaar een groeiende behoefte en afname van producten waar. Daarbij komt dat steeds meer grote en bekende bedrijven de voordelen van onze producten in zien. Wat te denken van Google! In Amerika worden de voertuigen van Google en haar werknemers naar volle tevredenheid gewassen met de producten van Eco Green Auto Clean. Zie bijvoorbeeld 'the letter of recommandation' van een ambassadeur van Google Inc. op www.ecogreenautoclean.nl/referenties

Met behulp van onze producten kunnen licht tot gemiddeld vervuilde voertuigen prima en zonder krassen worden gereinigd. Gemak en flexibiliteit zijn hierbij grote voordelen.

Voor wie niet?
    • Eigenaren van voertuigen die zweren bij gebruik van water zullen er niet aan denken om onze producten te gebruiken. Zij zullen dan ook niet tot de early adaptors behoren van onze producten en de methode wassen zonder water.
    • Twee op de tien voertuigen zijn zwaar vervuild en kunnen best toch eerst met water worden afgespoeld. Onze producten zijn derhalve bestemd voor de andere acht van de tien voertuigen, of toch eerst afspoelen.
    • Eigenaren van voertuigen die liever in de auto blijven zitten zullen gebruik blijven maken van de wasstraat.

Wanneer zijn de producten leverbaar?
    Medio december 2013 worden de nieuwe producten van Eco Green Auto Clean geleverd. Dat is ook het moment dat de eerste bestellingen uitgeleverd zullen worden.

Mobiele Was Services
    In Nederland maakt een groeiend aantal Mobiele Was Services gebruik van onze producten die wij thans via www.noh2o.nl verkopen. Wij verkopen ook jerrycans ten behoeve van de B2B markt. Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Partner in België?
    Voor wederverkoop van onze producten in België sluiten wij een eventuele samenwerking met een sterke partner uit België niet uit. Tegen bepaalde voorwaarden zijn wij bereid eventuele samenwerking te verkennen indien de partner voldoende bereik in België aan kan tonen.

Kom gerust eens kijken naar onze nieuwe website!
    Nu onze nieuwe website online staat nodig ik iedereen, sceptisch of nieuwsgierig, uit onze website te bekijken. Uiteraard werken we nog aan verdere optimalisatie.

Met vriendelijke groet,

Tim Klokgieters
    Noh2o
    Eco Green Auto Clean Freedom

met zo'n naam vind ik het jammer dat er geen informatie te vinden is met betrekking tot de milieuvriendelijkheid van de gebruikte producten. Ik vind enkel een vage vermelding bij FAQ's. Dus vandaar mijn vraag: biologisch afbreekbare producten? Zo niet vind ik er weinig ecologisch aan.
    Ik gebruik geen drinkwater, maar regenwater uit de wateropvangput thuis. Ik gebruik een biologisch afbreekbare autoshampoo.
    www.peugeotforum.be

Comment

Informatie uit de reviews op de site is nagenoeg onbestaande. Informatie over klanten waarbij alle criteria op 100% staan...

Nah, laat maar zitten wat mij betreft. Dat komt helemaal niet professioneel over.
      En mochten al die grote bedrijven reeds tevreden klanten bij jullie zijn, dan hadden we het al lang elders vernomen. Of hoe verklaar je dat?

Comment

Ik wil de 1e auto wel eens zien die gewassen werd met de "zonder-water-methode" na een beetje flinke winter/regenperiode......zolang je niet onder een lantaarnpaal gaat staan of in de zon ziet elke auto er namelijk goed uit als je er met eender welke spray over bent geweest en een mf-doek.....Bij mijn weten spoel je voor je je auto wast eerst het meeste vuil eraf door ofwel met de tuinslang , HD-reiniger of een combinatie van foamen en afspoelen VOOR je aan de eigenlijke was begint.

Comment

dat staat wel eerlijk op hun site hé. Zwaar vervuilde auto's doe je best niet met deze methode.
          www.peugeotforum.be

Comment

zelf licht vervuilde wagens was je best niet met deze methode

Comment

"Met behulp van onze producten kunnen licht tot gemiddeld vervuilde voertuigen prima en zonder krassen worden gereinigd. Gemak en flexibiliteit zijn hierbij grote voordelen." Zelfs een licht vervuilde wagen krijg je niet proper zonder "krassen" te maken ..............al is het begrip "krassen" wel extreem : een kras maak je met bvb een sleutel of scherp voorwerp............alles wat minder krast noemen ze "swirls" en die laatste ziet mijn buur ook niet , laat staan dat ie het verschil ziet tussen 2 auto's waarvan er 1 is gewassen met veel water en de andere ..........zonder .

Comment

Ik vind dit wel een interessante post en het maakt mij erg nieuwsgierig. Ik was voorheen ook sceptisch over deze methode maar na het zelf te hebben getest ben ik enorm enthousiast. Het spul werkt erg goed en je auto ziet er super uit.

Ik heb ook de website http://www.ecogreenautoclean.nl bekeken en zag dat ze in Amerika een wasstraat hebben waarmee ze met dit spul wassen. Bij de gallery zie je de meest dikke bakken gewassen worden. Als het zou krassen zouden ze dit soort luxe auto's zoals Ferrari's en andere grote merken niet toevertrouwen met deze methode. Ook het feit dat Google het spul gebruikt geeft mij het vertrouwen om zonder zorgen deze methode te gebruiken.

Daarbij is het biologisch afbreekbaar en ecologisch verantwoord om je auto op deze manier te reinigen. Ik vind het fijn spul en ook qua prijs erg aantrekkelijk. Ik ben nieuwsgierig of er meer mensen deze methode gebruiken en wat hun ervaringen zijn.

Comment

Amai, je lijkt bijna een echte verkoper. Gekleurde post?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autodetailer Bekijk Berichten
                    Ik vind dit wel een interessante post en het maakt mij erg nieuwsgierig. Ik was voorheen ook sceptisch over deze methode maar na het zelf te hebben getest ben ik enorm enthousiast. Het spul werkt erg goed en je auto ziet er super uit.

Ik heb ook de website http://www.ecogreenautoclean.nl bekeken en zag dat ze in Amerika een wasstraat hebben waarmee ze met dit spul wassen. Bij de gallery zie je de meest dikke bakken gewassen worden. Als het zou krassen zouden ze dit soort luxe auto's zoals Ferrari's en andere grote merken niet toevertrouwen met deze methode. Ook het feit dat Google het spul gebruikt geeft mij het vertrouwen om zonder zorgen deze methode te gebruiken.

Daarbij is het biologisch afbreekbaar en ecologisch verantwoord om je auto op deze manier te reinigen. Ik vind het fijn spul en ook qua prijs erg aantrekkelijk. Ik ben nieuwsgierig of er meer mensen deze methode gebruiken en wat hun ervaringen zijn.

en dat komt uit de pen van iemand die zichzelf 'autodetailer' noemt. Kijk eens op fora zoals detailingworld.co.uk of bij de realisaties van de mannen van waxIT of de wagens die CCC aangepakt heeft(allebei in ruime mate hier op het forum aanwezig).
                    Je zult dan vlug door hebben dat het 'rijden met een Lamborghini, Porsche of een waardevolle klassieker' geen garantie is op de correcte wasmethode.

Je moet 'iets' hebben om het vuil af te voeren, en dit met zo weinig mogelijk wrijving over de lak, dat 'iets' is meestal water, aangevuld met een shampoo. De shampoo zorgt er voor dat je beter 'glijdt' over de lak, en dat de vuildeeltjes ingekapseld worden.
                    Zelfs een bestofte auto afnemen met de zachtste microfiberdoek, met een quickdetailer, kan al genoeg zijn om je koetswerk vol swirls te zetten.

Maar zoals GSM al zei: meerendeel van de mensen ziet 'het' gewoon niet. Tot ze eens twee identieke wagens naast elkaar zien staan...
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autodetailer Bekijk Berichten

Denk je nu echt dat Google interesse heeft in swirls?

Ze willen hun ecologisch imago opkrikken, en hun waterverbruik naar beneden halen. That's all.

Ik detail ook niet, en op mijn firmawagen zal het me worst wezen of er swirsl op staan. Ik mag één keer per maand naar de carwash, en dus gaat die auto er maandelijks eens door.
                      Als ze me morgen zeggen dat het in een bepaalde keten van carwash moet, dan zal ik doen. Of ze daar dan water gebruiken of niet...

Maar ik zou nooit met een droge doek zelf over mijn lak gaan wrijven.

Comment

Eco Green concepten

Junior MemberJoin Date11/2013LocationZuid Holland - NederlandAge31Posts1

vs

Autodetailer

Junior MemberJoin Date11/2013LocationRotterdamAge32Posts1

Ben je jarig vandaag?
                        2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                        2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                        2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                        1999 Volvo V70 classic 2.5d
                        1967 Volvo 123 GT

Comment

Goedemiddag,

Ik zie al een hoop reacties, bedankt daarvoor! Zoals verwacht veel sceptische berichten maar zoals ik al aangaf is deze wasmethode ook voor een aantal mensen niet geschikt. De wasmethode bevindt zich in het begin van een groeimarkt waarvan uiteraard nog bezien moet worden of het de gewenste richting op gaat. Maar zoals ik ook al aangaf is de trend de afgelopen jaren omhoog.

Ik had ook wel gehoopt op een reactie van iemand die de producten in België wil verkopen via een bestaand netwerk van klanten. Die staat dus nog open.

Wel bedankt voor het feit dat jullie in ieder geval de moeite nemen om te reageren!

Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eco Green concepten Bekijk Berichten
                            Goedemiddag,

Ik zie al een hoop reacties, bedankt daarvoor! Zoals verwacht veel sceptische berichten maar zoals ik al aangaf is deze wasmethode ook voor een aantal mensen niet geschikt. De wasmethode bevindt zich in het begin van een groeimarkt waarvan uiteraard nog bezien moet worden of het de gewenste richting op gaat. Maar zoals ik ook al aangaf is de trend de afgelopen jaren omhoog.

Ik had ook wel gehoopt op een reactie van iemand die de producten in België wil verkopen via een bestaand netwerk van klanten. Die staat dus nog open.

Wel bedankt voor het feit dat jullie in ieder geval de moeite nemen om te reageren!

Tim
                            En ga je ook de vragen hierboven beantwoorden, of komt je hier gewoon reclame maken?
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

Beste Josenjef,

Met alle respect maar jij stelt de eerste vraag in deze thread. Zie jij nog meer vraagtekens? Ik voel me niet uitgenodigd om op alle 'mededelingen' te reageren.

Dus ja, ik beantwoord vragen.

Met vriendelijke groet,

Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eco Green concepten Bekijk Berichten
                                Beste Josenjef,

Met alle respect maar jij stelt de eerste vraag in deze thread. Zie jij nog meer vraagtekens? Ik voel me niet uitgenodigd om op alle 'mededelingen' te reageren.

Dus ja, ik beantwoord vragen.

Met vriendelijke groet,

Tim
                                Vraag naar de biologische afbreekbaarheid staat hier zeker al Het Eco stuk is mij in elk geval niet zo duidelijk.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Hoi Josenjef,

Die zag ik over het hoofd. De producten hebben tot gevolg dat vergeleken veel traditionele wasmethoden fors water wordt bespaard. Dat is de hoofdmoot en draagt bij aan onze missie een bijdrage te leveren aan zorgvuldig omgaan met water. Daarnaast zijn de producten zo veel mogelijk samengesteld met ingrediënten die biologisch afbreekbaar zijn. Je kan de ingrediënten vinden op de website in de footer via de link MSDS.

ik hoop dat de vraag zo is beantwoord en indien er nog andere vragen zijn ben ik uiteraard graag bereid die ook te beantwoorden.

groet,
                                  Tim

Comment

Hoeveel auto's kan je wassen met zo'n basic pakket? Ik heb er hier twee staan die hier en daar wat vuil beginnen worden en als groene jongen, wil ik mijn ecowagens wel op een ecologische manier proper krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                                      Hoeveel auto's kan je wassen met zo'n basic pakket? Ik heb er hier twee staan die hier en daar wat vuil beginnen worden en als groene jongen, wil ik mijn ecowagens wel op een ecologische manier proper krijgen.
                                      Dit zijn de twee van de tien voertuigen waarover ik eerder sprak. Bedankt voor deze aanvulling en deze kan je dus best eerst even afspoelen, maar met vier microvezeldoeken en 15cl vloeistof kom je ook een heel eind.

Gemiddeld was je met ongeveer 10cl vloeistof de auto dus met een basispakket, afhankelijk van de grootte van het voertuig en de mate van vervuiling, ongeveer 5-7 wasbeurten.

Comment

Working...
                                      X