Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine schades, lakschade, interieurschade, doffe koplampen, enz

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kleine schades, lakschade, interieurschade, doffe koplampen, enz

http://www.smartrepairservice.be Laat uw schades herstellen op een milieuvriendelijke en budgetvriendelijke manier. Veel mensen denken ten onrechte dat deze herstelmethodes minder kwalitatief zijn. Ik verzeker u het tegendeel. Van de spotrepairs die ik deed kan nooit een kleurverschil vastgesteld worden. Kijk maar eens rond op de weg hoeveel wagens zie je rijden met een andere kleur op de achtervleugel, deur, ... Die zijn dan in een koetswerk herstelbedrijf gedaan! Ervaringen met deze methodes of vragen rond de herstelmethodes? laat het gerust weten.
    Last edited by ; 24/11/2013, 17:36. Reden: Bijvoeging tekst

Wat vragen jullie voor het herstellen van een ster in de voorruit?

Comment

En voor het repareren van (serieuze) stoeprandschade?

Comment

Herstelling schade aan auto's

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        En voor het repareren van (serieuze) stoeprandschade?
        Hey Beemer_m3. Voor alle schades hebben we een oplossing. JE mag me altijd een foto doorsturen van de schade dan kan ik een richting geven van de herstelkost.
        Op m'n website heb je een link Contact en daar kan je een foto uploaden.

Mvg
        Paul

Comment

Ruitherstelling

Herstelprijzen worden enkel via de link in mijn website gegeven. Contact, aanvraag offerte en eventueel foto bijvoegen aub.

Mvg
          Paul

Comment

Laat me hier even al weten of je dit kan repareren, da's ook informatief voor de rest dan die soortgelijke schade heeft
            Indien je het kan repareren, vraag ik voor een offerte

Comment

Deze schade is inderdaad perfect herstelbaar. Ik heb al anders stoeprandschades hersteld, Ik weet niet hoe je deze dan zou omschrijven als je dit al serieuze schade noemt. De rand wordt opgewerkt met een speciaal daarvoor ontwikkeld product (geen plamuur!!). Eens de velg zijn model volledig terug heeft wordt daar een specifieke velgprimer op aangebracht en dan wordt de velg in de eigenlijke kleur bijgespoten. Resultaat verzekerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSR Service Bekijk Berichten
                Deze schade is inderdaad perfect herstelbaar. Ik heb al anders stoeprandschades hersteld, Ik weet niet hoe je deze dan zou omschrijven als je dit al serieuze schade noemt. De rand wordt opgewerkt met een speciaal daarvoor ontwikkeld product (geen plamuur!!). Eens de velg zijn model volledig terug heeft wordt daar een specifieke velgprimer op aangebracht en dan wordt de velg in de eigenlijke kleur bijgespoten. Resultaat verzekerd.
                Haha, ik vind dat persoonlijk al serieuze schade
                Offerte is aangevraagd

Comment

Ik stuur je vanavond een fotootje door van een schade aan de dakhemel van mijn VW Passat. Winkelhaak door de hoek van een Gyproc-profiel.
                  Kan je mij al een idee geven van de kostprijs? Schade is +/- 3 x 1,5 cm

Comment

Hallo Belgian Triple,

Laat me toe uw fotootje af te wachten om er een herstelprijs op te kleven. De afmetingen van de schade zijn al een eerste indicatie die ik kan gebruiken de foto geeft mij er een duidelijk beeld van en stelt mij in staat correct de schade in te schatten.
                    Mvg
                    Paul

Comment

Velgen daarjuist binnengestoken. Ben benieuwd naar het resultaat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                        Ben benieuwd naar het resultaat
                        Jij niet alleen ! Laat zeker een foto zien van voor én na natuurlijk

( 'k heb hier nog een reservesetje liggen voor mijn Corsa en wie weet.....)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                          Jij niet alleen ! Laat zeker een foto zien van voor én na natuurlijk

( 'k heb hier nog een reservesetje liggen voor mijn Corsa en wie weet.....)
                          Zal ik doen! Foto's heb ik precies al verwijdert uit m'n album, want had die al eerder gepost in het topic. Maar zal ze morgen opnieuw posten

Nu zoeken naar bandjes om erop te leggen.

Comment

Resultaat, zeer tevreden over!

Voor:

Na:

Comment

Inderdaad heel netjes gedaan
                              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ziet er erg keurig uit !
                                ( is de kleur nu niet ietsje "grijzer" dan voorheen ?? )

Comment

Ziet er erg keurig uit !
                                  ( is de kleur nu niet ietsje "grijzer" dan voorheen ?? )
                                  Denk het niet, ik heb toch alleszins geen kleurverschil gemerkt

Comment

Op de foto's zie ik een verschil, misschien een ander tijdstip van de dag/ meer zonlicht / andere invalshoek

.........maar als jij geen verschil ziet , dan zal het wel oké zijn !

Comment

Op de foto's zie ik een verschil, misschien een ander tijdstip van de dag/ meer zonlicht / andere invalshoek

.........maar als jij geen verschil ziet , dan zal het wel oké zijn !
                                      Op foto's zie ik inderdaad ook een licht verschil, maar in real life zijn ze hetzelfde. Alé, toch voor zover ik me nog herinner

Comment

Als ik me niet vergis , dan is dit een speciale kleur...........die normaalgezien op een zwarte ondergrond gespoten wordt ...???
                                        Heb ergens nog een foto van deze kleur .....ff zoeken...

:

met schade :

volledig :

Comment

Working...
                                        X