http://www.smartrepairservice.be Laat uw schades herstellen op een milieuvriendelijke en budgetvriendelijke manier. Veel mensen denken ten onrechte dat deze herstelmethodes minder kwalitatief zijn. Ik verzeker u het tegendeel. Van de spotrepairs die ik deed kan nooit een kleurverschil vastgesteld worden. Kijk maar eens rond op de weg hoeveel wagens zie je rijden met een andere kleur op de achtervleugel, deur, ... Die zijn dan in een koetswerk herstelbedrijf gedaan! Ervaringen met deze methodes of vragen rond de herstelmethodes? laat het gerust weten.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kleine schades, lakschade, interieurschade, doffe koplampen, enz
Collapse
X
-
Herstelling schade aan auto's
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenEn voor het repareren van (serieuze) stoeprandschade?
Op m'n website heb je een link Contact en daar kan je een foto uploaden.
Mvg
Paul
Comment
-
Deze schade is inderdaad perfect herstelbaar. Ik heb al anders stoeprandschades hersteld, Ik weet niet hoe je deze dan zou omschrijven als je dit al serieuze schade noemt. De rand wordt opgewerkt met een speciaal daarvoor ontwikkeld product (geen plamuur!!). Eens de velg zijn model volledig terug heeft wordt daar een specifieke velgprimer op aangebracht en dan wordt de velg in de eigenlijke kleur bijgespoten. Resultaat verzekerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PSR Service Bekijk BerichtenDeze schade is inderdaad perfect herstelbaar. Ik heb al anders stoeprandschades hersteld, Ik weet niet hoe je deze dan zou omschrijven als je dit al serieuze schade noemt. De rand wordt opgewerkt met een speciaal daarvoor ontwikkeld product (geen plamuur!!). Eens de velg zijn model volledig terug heeft wordt daar een specifieke velgprimer op aangebracht en dan wordt de velg in de eigenlijke kleur bijgespoten. Resultaat verzekerd.
Offerte is aangevraagd
Comment
-
Hallo Belgian Triple,
Laat me toe uw fotootje af te wachten om er een herstelprijs op te kleven. De afmetingen van de schade zijn al een eerste indicatie die ik kan gebruiken de foto geeft mij er een duidelijk beeld van en stelt mij in staat correct de schade in te schatten.
Mvg
Paul
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenBen benieuwd naar het resultaat
( 'k heb hier nog een reservesetje liggen voor mijn Corsa en wie weet.....)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenJij niet alleen ! Laat zeker een foto zien van voor én na natuurlijk
( 'k heb hier nog een reservesetje liggen voor mijn Corsa en wie weet.....)
Nu zoeken naar bandjes om erop te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenZiet er erg keurig uit !
( is de kleur nu niet ietsje "grijzer" dan voorheen ?? )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk BerichtenOp de foto's zie ik een verschil, misschien een ander tijdstip van de dag/ meer zonlicht / andere invalshoek
.........maar als jij geen verschil ziet , dan zal het wel oké zijn !
Comment
Comment