Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kleine schades, lakschade, interieurschade, doffe koplampen, enz

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ge kunt gelijk hebben hoor, maar ik zie gewoon geen verschil bij m'n velgen

Comment

Er zit geen verschil in kleur op de velgen! Geloof me maar. Waarover Grandscenicman het heeft is een black-chrome lak. Dit is een kleur met een chroom effect. Dit kan zowel op een zwarte, grijze als witte ondergrond gespoten worden afhankelijk van het gewenste effect (kleur). Dit met natuurlijk een ander kleureffect. Hier gaat het over velgen met een metaallak op een grijze ondergrond (zie binnenrand van de velg). Het gaat hier dus niet over velgen met chroom effect!
      En ja als er licht nuance in kleur op de foto's zit, ik doe herstellingen en ben wel geen fotograaf :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSR Service Bekijk Berichten
        Er zit geen verschil in kleur op de velgen! Geloof me maar. Waarover Grandscenicman het heeft is een black-chrome lak. Dit is een kleur met een chroom effect. Dit kan zowel op een zwarte, grijze als witte ondergrond gespoten worden afhankelijk van het gewenste effect (kleur). Dit met natuurlijk een ander kleureffect. Hier gaat het over velgen met een metaallak op een grijze ondergrond (zie binnenrand van de velg). Het gaat hier dus niet over velgen met chroom effect!
        En ja als er licht nuance in kleur op de foto's zit, ik doe herstellingen en ben wel geen fotograaf :-)
        Voila se, ik heb dus toch gelijk dat ik geen verschil zag in kleur

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PSR Service Bekijk Berichten
          Er zit geen verschil in kleur op de velgen! Geloof me maar. Waarover grandscenicman het heeft is een black-chrome lak.
          Dat bedoelde ik idd , zulke kleur geeft een mooi effect vind ik persoonlijk .

Nogmaals : als er geen verschil te zien is irl dan zullen de foto's wel "liegen" hoor .

Toen ik mijn huidige auto trok in de showroom en deze later bekeek op de pc dan vond ik het grijs maar "niks" , tot enkele weken later er andere foto's waren getrokken : leek wel een ander soort grijs .....

Comment

En mogen we ook weten wat die velgreparatie gekost heeft?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              En mogen we ook weten wat die velgreparatie gekost heeft?
              Mag je zeker weten, kwam op een kleine €420. Zeker z'n geld waard, als je weet dat 1 velg al zoveel kost.

Comment

jammer dat jullie, psr, zo ver zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk Berichten
                  jammer dat jullie, psr, zo ver zitten.
                  Van waar moet ge komen misschien? Heb er ook 3 kwartier voor gereden, 't is niet dat ge daar elke week naartoe moet hé

Comment

Working...
                  X