Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gewoon een Gratis kenteken check

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gewoon een Gratis kenteken check

Hallo auto fans,

Helaas zijn er websites waar je veel moet betalen als je wilt weten wat een auto waard is.
    Daarom heb ik de afgelopen maanden een site ontwikkeld waar jullie gratis je kenteken kunnen checken.
    Ik vind het altijd leuk om bijvoorbeeld een ferrari of een porsche te checken als ik deze op de snelweg zie. Ook is het leuk om een auto van jezelf of van je buurman te checken.
    Op www.gratiskentekencheck.nl kun je in de gele balk bovenaan de site je kenteken invullen. Vervolgens druk je op enter en checkt de site automatisch en gratis je kenteken.

Groetjes !

Oorspronkelijk geplaatst door gratiskentekencheck Bekijk Berichten
    Hallo auto fans,

Helaas zijn er websites waar je veel moet betalen als je wilt weten wat een auto waard is.
    Daarom heb ik de afgelopen maanden een site ontwikkeld waar jullie gratis je kenteken kunnen checken.
    Ik vind het altijd leuk om bijvoorbeeld een ferrari of een porsche te checken als ik deze op de snelweg zie. Ook is het leuk om een auto van jezelf of van je buurman te checken.
    Op www.gratiskentekencheck.nl kun je in de gele balk bovenaan de site je kenteken invullen. Vervolgens druk je op enter en checkt de site automatisch en gratis je kenteken.

Groetjes !

Ook je belgisch kenteken??

Comment

Dit kan toch al op rdw.nl?
      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

weer zoiets ?
        Even spammen en nooit meer terug zien

Comment

Maar hier zijn we in Belgie toch niets mee!?
          Wat een onzin..

Comment

Hoezo, er zijn hier genoeg nederlanders aanwezig.
            Ik wil niet spammen maar gewoon actief blijven hier

Comment

Working...
            X