Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Even voorstellen: MiniDashcam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Even voorstellen: MiniDashcam

Goedenavond Autoforum bezoekers,

Al een tijdje zit ik op verschillende fora's online maar deze site was mij nog niet eerder opgevallen. Na een en ander een beetje gelezen te hebben kan ik niet anders zeggen dat dit toch een leuk forum is om prima de avonden door te komen :-)

Het reguliere aanbod dashcams is meestal erg groot qua afmetingen of het aanbod ligt dik boven de €300,-. Hiernaast wordt er via Marktplaats en Ebay erg veel imitatiespul aangeboden (als je de spullen al geleverd krijgt) en is het erg lastig een goede webshop in dashcams te vinden die originele kwaliteits dashcams levert. Ik denk dat we hier met onze webshop een goede aanvulling zijn op de dashcam markt voor Europa waarbij België, Nederland en Duitsland in het bijzonder.

Regelmatig hebben we speciale weekend deals op de website voor mensen die een kleine dashcam zoeken. Kom gerust eens langs op de site voor informatie of start een chat met ons via de chatbutton voor vragen of advies. Wij zijn ook volop aanwezig op verschillende andere forums en onze service en kennis wordt (gelukkig) overal gewaardeerd.

De komende tijd zal ik her en der in de verschillende discussies over dashcams proberen informatie te geven waar nodig, er bestaan nog altijd veel misverstanden over dashcams en het nut hiervan. Hopelijk kan ik jullie hierbij helpen.
    Last edited by ; 22/03/2016, 22:13.
Working...
X