Mededeling

Collapse
No announcement yet.

overnemer HotHatch.be gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• overnemer HotHatch.be gezocht

Na 6 jaar de site HotHatch.be gehad te hebben, heb ik door andere prioriteiten in het leven besloten om ermee te stoppen.
    De site loopt nog 3 maanden en dan gaat de stekker eruit, tenzij iemand bereid is om de site over te nemen. De naam is bij de meeste invoerders gekend, wat het krijgen van perswagens voor testen zeker zal vergemakkelijken tov iemand die met een nieuwe site begint. Mijn reportages, contactpersonen bij de invoerders, fotoarchief, domeinnaam, alles gaat naar de nieuwe eigenaar in de hoop dat hij verder zijn journalistieke talenten zal benutten om wagens te testen en erover te schrijven.

Mocht iemand zich geroepen voelen, graag pm of mail om dit verder te bespreken.
    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Wat gaat u selectie maken ? Wie het meeste overname premie geeft?

Comment

Goh, ik heb eventueel interesse, maar niet om dit alleen te doen. Zou wel passen bij mijn YouTube channel HothatchTV
      Zijn er nog mensen, liefst uit de (ruime) streek van Kortrijk, die interesse hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Syco Bekijk Berichten
        Goh, ik heb eventueel interesse, maar niet om dit alleen te doen. Zou wel passen bij mijn YouTube channel HothatchTV
        Zijn er nog mensen, liefst uit de (ruime) streek van Kortrijk, die interesse hebben?
        Lijkt me wel leuk om ook voor te schrijven.

Comment

Jammer dan mijn schrijverskwaliteiten niet super zijn.
          BMW X5 45e

Comment

Zin wel, ook ideaal voor mijn opleiding. Doe fotografie dus ideaal om dat ook wat te oefenen.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Alleen auto's testen dan?
              Ik kan ook niet goed neerpennen, ziet er wel leuk uit.
              Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
              Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
              Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ik heb een voorstel ontvangen van een medeforummer en tevens een echte hothatch liefhebber, dat merk ik aan zijn autohistorie. Ik heb beslist om de site aan hem over te laten. Wat hij ermee doet, is zijn zaak, maar ik heb er alle vertrouwen in. Ik laat het aan hem om zich al dan niet hier bekend te maken.
                sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Stop je ook met uw activiteiten in de autosector dan?
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Was die website een succes of was het een flop? Het lijkt wel alsof je er van af wil.

Comment

Als het al 6 jaar bestaat zal het wel niet echt een flop zijn zeker? Of vergis ik mij.
                      RIP Den borre!

Comment

Ofwel 6 jaar geprobeerd om iets op te bouwen hé.
                        The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                        BMW F10 520da 2012
                        MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                        BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                        Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                        VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Ik zou mijzelf geen 6jaar aan een stuk kunnen werken aan iets dat toch niet werkt.
                          RIP Den borre!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                            Als het al 6 jaar bestaat zal het wel niet echt een flop zijn zeker? Of vergis ik mij.

Als het een hobby is dan kan het misschien wel he. Ik vroeg het omdat het lijkt alsof hij en zo snel en gemakkelijk mogelijk van af wil. Dat doen de meesten niet als het geld waard is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J_o_n_a_s_ Bekijk Berichten
                              Ik zou mijzelf geen 6jaar aan een stuk kunnen werken aan iets dat toch niet werkt.
                              "Ik zou mijzelf geen 6jaar aan een stuk kunnen werken aan iets dat toch niet werkt" ? ... kan je dat eens vertalen naar verstaanbaar Algemeen Nederlands ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                "Ik zou mijzelf geen 6jaar aan een stuk kunnen werken aan iets dat toch niet werkt" ? ... kan je dat eens vertalen naar verstaanbaar Algemeen Nederlands ?
                                We proberen.

Ik zie mijzelf geen 6 jaar werken aan iets wat toch niks opbrengt / niet van de grond komt.

Sent from here
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oooo, 't is al verkochd. Speitig want als joernalist zag ik het wel ziten. Dan nog met autos mogen spellen ook nog.

Maar ja, verkochd is verkochd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                    Oooo, 't is al verkochd. Speitig want als joernalist zag ik het wel ziten. Dan nog met autos mogen spellen ook nog.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten

We proberen........

Sent from here
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                        We proberen.

Ik zie mijzelf geen 6 jaar werken aan iets wat toch niks opbrengt / niet van de grond komt.

Sent from here
                                        Inderdaad het was dat.
                                        RIP Den borre!

Comment

Working...
                                        X