Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
overnemer HotHatch.be gezocht
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichtenoooo, 't is al verkochd. Speitig want als joernalist zag ik het wel ziten. Dan nog met autos mogen spellen ook nog.
Maar ja, verkochd is verkochd.
Comment
-
Met alle respect, maar waarom zou je hier geld aan geven? Archief, foto's, etc. is allemaal wel mooi meegenomen maar ik zou er toch niet voor betalen en en liever mijn eigen stempel drukken mocht ik zelf met een autosite beginnen. Domeinnaam kost ook 2 keer niets en perscontacten heb je ook snel wanneer je ernstig bent.
Comment
-
Ik had vorige maand gemaild naar de provider van webruimte om mijn abonnement op te zeggen. Het was de provider zelf die voorstelde aan mij om een overnemer te zoeken, aangezien de site volgens hem een zekere publicitaire waarde had. De meeste reportages haalden +2000 unieke bezoekers, met uitschieters van +4000. Ik dacht "waarom niet?" en heb het hier en op mijn facebook gepost. Het feit dat er meerdere kandidaten zich aangemeld hebben binnen de 2 dagen, betekent toch wel dat er interesse was...
De reden waarom ik stop is simpel: sinds anderhalf jaar ben ik vader geworden, heb ik (naast een fulltime job) ook meer werk bij HotHatchCenter en sinds kort ook een Clio V6 waar nog wat werk aan is. HotHatch.be was leuk, maar het was een hobby waar ik nu geen tijd meer voor heb, dan geef ik de fakkel liever door aan anderen die er wel tijd voor hebben...sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
Comment