Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autobanden vergelijken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autobanden vergelijken

Bij het zoeken naar goedkope autobanden voor mijn wagen kwam ik op de volgende site terecht: www.rezulteo-banden.be. De Nederlanders hebben ook een versie: www.rezulteo-banden.nl.

Iemand ervaring met deze prijsvergelijker voor banden?

Mvg, Charlie

€ 182, 70 zie ik staan voor mijn banden. Ik heb vorige week € 190 betaald, all in.
    😀😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

De Michelin CrossClimate kennen ze op die site blijkbaar nog niet
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Jawel, nog even zoeken... Staan bij alle Michelins die ze hebben

Comment

Idd, maar niet met mijn standaard gewichts- / snelheidsindex, de meeste sites geven dan automatisch die met de hogere index die ook goed is.
          Deze site doet dat blijkbaar niet.
          Last edited by knight-rider; 17/08/2015, 20:32.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
            € 182, 70 zie ik staan voor mijn banden. Ik heb vorige week € 190 betaald, all in.
            😀😉

Sent from somewhere, using Tapatalk.
            Probleem met zulke website is dat je enkel banden koopt. Geen montage wel meestal iets duurder uitvalt. Dus in het voorbeeld van Greco zal hij goedkoper af zijn door ineens bij een goedkope bandencentrale te gaan

Comment

Ja, als ik zie wat de CrossClimates kosten op de meeste sites, dan ben je ook beter om ineens in een bandencentrale te gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                Probleem met zulke website is dat je enkel banden koopt. Geen montage wel meestal iets duurder uitvalt. Dus in het voorbeeld van Greco zal hij goedkoper af zijn door ineens bij een goedkope bandencentrale te gaan
                Ik ga al jaren gewoon naar mijn vaste garagist en ik heb vorige week de factuur gekregen voor een kompleet rondje nieuw rubber , banden incl werk : 1132 euro
                Deze site geeft 247 euro ( Mich PS2 ) voor een band op, ik ben dus best goedkoop bediend geworden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                  Ik ga al jaren gewoon naar mijn vaste garagist en ik heb vorige week de factuur gekregen voor een kompleet rondje nieuw rubber , banden incl werk : 1132 euro
                  Deze site geeft 247 euro ( Mich PS2 ) voor een band op, ik ben dus best goedkoop bediend geworden.

Banden kopen in een garage valt meestal duurder uit en in een merkgarage soms belachelijk veel duurder.

Een prijsvergelijkingssite voor banden is geen slecht idee maar dan moeten wel alle sites er in zitten.

Comment

ik kocht mijn banden op pneus-online.be en betaalde 78€ voor 2stuks (dacht 81-82€ met recyclage bij). bij bovenstaande staan ze 43€/band.
                    bij de bandenboer dichtbij was 60€/band de goedkoopste
                    Last edited by ; 24/08/2015, 14:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Banden kopen in een garage valt meestal duurder uit en in een merkgarage soms belachelijk veel duurder.

Een prijsvergelijkingssite voor banden is geen slecht idee maar dan moeten wel alle sites er in zitten.
                      Dat is de reden waarom ik ook al 20 jaar naar een onafhankelijke garagist gaat die helemaal alleen werkt
                      Als er iets verkeerd gedaan is hoeft ie het niet op een ander te steken en ik krijg 100% persoonlijke service.
                      Ik zou zeker en vast nog goedkoper kunnen gediend zijn bij een zeer gekende lokale bandencentrale ( die overigens heel goede service/prijzen geeft ) maar ik gun m'n garagist met veel plezier zijn percentje , daarvoor krijg ik ook veel terug , m'n banden winterwielen stockeren bvb , wisselen van de wielen dat is één telefoontje en spring mogen of vanavond zelfs maar binnen, op een kwartier ben ik weer buiten.
                      Last edited by Audidriver; 24/08/2015, 14:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                        Dat is de reden waarom ik ook al 20 jaar naar een onafhankelijke garagist gaat die helemaal alleen werkt
                        Als er iets verkeerd gedaan is hoeft ie het niet op een ander te steken en ik krijg 100% persoonlijke service.
                        Ik zou zeker en vast nog goedkoper kunnen gediend zijn bij een zeer gekende lokale bandencentrale ( die overigens heel goede service/prijzen geeft ) maar ik gun m'n garagist met veel plezier zijn percentje , daarvoor krijg ik ook veel terug , m'n banden winterwielen stockeren bvb , wisselen van de wielen dat is één telefoontje en spring mogen of vanavond zelfs maar binnen, op een kwartier ben ik weer buiten.
                        Dat is mooi maar hoeveel vind je er zo nog? Bitter weinig. En het is niet omdat ze alleen werken dat ze daarom sowieso goudeerlijk zijn he.

Comment

@ mod. Slot aub . Spam

Comment

Working...
                          X