Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wij kopen uw auto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wij kopen uw auto

Ik heb hier een madam gehad en die klaagt over die lokvogels. Een goede prijs, ja ik kom.
    Maar ginds zijn dat opkopers on line ,te nemen of te laten. Met een auto te koop waar de nr platen moeten opgestuurd worden ,geen privéparking ,geen autobelasting of verzekering er meer op ,wordt vuil ,klagende buren. Waar moet je met dat ding .
    En zo zijn er nog van die sites of zijn dezelfden die zeker je auto kopen maar bij arriveren is het 1 plagerij.
    Ik heb er nog veel last meen gehad om er een condenser in te krijgen en mss dat ook maken . Is de markt hier verzadigd of zijn opkopers sluwer geworden ?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Ze lokken misschien met gekke schattingen, maar als ze een bod doen staat het jou nog altijd vrij ja of nee te zeggen.
    Als je meer wil zal je prive moeten verkopen. Een hoop gezever, afspraken maken, proefritten, zeveraars die niet komen, onzinnige biedingen..
    voor comfort betaal je nu eenmaal.

Comment

Er zijn al een aantal topics over dit onderwerp Schele, o.a. dit : http://www.autoforum.be/forum/aankoo...jkopenautos-be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
        Ze lokken misschien met gekke schattingen, maar als ze een bod doen staat het jou nog altijd vrij ja of nee te zeggen.
        Als je meer wil zal je prive moeten verkopen. Een hoop gezever, afspraken maken, proefritten, zeveraars die niet komen, onzinnige biedingen..
        voor comfort betaal je nu eenmaal.
        Wijkopenautos zijn effectief onbetrouwbare lokkers, ze geven je online een zeer mooie prijs en eens daar aangekomen krijgen je nog amper 20 à 40% van wat ze eerst boden. Heb hen goed m'n gedacht gezegd en privé verkoop was helemaal geen gezever noch afspraken die niet nagekomen werden: ik was 2u thuis toen ik een telefoontje kreeg, die zou binnen de 2u langskomen en in 15 minuten was de deal geklonken: verkocht aan m'n vraagprijs, die al niet erg hoog was. Ik blij, aankoper blij.

Comment

Mijn zus heeft haar wagen daar ook eens aangeboden (ze gaven zogezegd meer dan wat de garage gaf voor de overname) ... op de wagen was totaal niks aan te merken maar hun bod was ter plaatse toch ineens een pak lager dan waarmee ze je lokken
          Ze hebben er daar dan een hoop fotos van genomen en op een of ander platform voor opkopers gezet, ze gingen na een paar dagen laten weten of ze een hoger bod konden doen ... niks meer van gehoord.
          Audi A5 2.7TDI Multitronic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door viperman Bekijk Berichten
            Mijn zus heeft haar wagen daar ook eens aangeboden (ze gaven zogezegd meer dan wat de garage gaf voor de overname) ... op de wagen was totaal niks aan te merken maar hun bod was ter plaatse toch ineens een pak lager dan waarmee ze je lokken
            Ze hebben er daar dan een hoop fotos van genomen en op een of ander platform voor opkopers gezet, ze gingen na een paar dagen laten weten of ze een hoger bod konden doen ... niks meer van gehoord.
            Als er geen biedingen zijn op die wagen of het is een te laag bod gaan ze u inderdaad niet meer contacteren. Maar ik ken ook veel handelaars die al gekocht hebben op die veilingen, het is altijd iets met die wagens: schade die niet vermeld was, mechanische problemen, airco's of elektronica die niet marcheren, teruggedraaide kilometers, ik heb het al allemaal gehoord.
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Hier is idd al een topic over. Gelieve daar verder te gaan.

Comment

Working...
              X