Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning files op Puretuning.net

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chiptuning files op Puretuning.net

Hallo allemaal,
    Ik maak vaak gebruik van puretuning!
    Echt de moeite waard om even een kijkje te nemen.
    Wij leveren op maat gemaakte ECU tuning software files van hoge kwaliteit ter optimalisering van benzine- en dieselmotoren. Download onze ECU tuning files in slechts 4 eenvoudige stappen.

Staan daar nu ook al files ?
    't Verkeer zit écht overal vast!

Comment

Haha, ze gebruiken nog niet eens de correcte motorinhoud, volgens hun site rij ik met een 1.1 diesel rond ipv een 2.0

Chiptuning voor Citroën Jumper 1.1 Hdi 130hp
      Zeker de moeite waard om die site te bekijken... als ge eens wilt lachen.

Comment

Pure tuning, het zuivere spul dus. Indrukwekkend!

Comment

Als ik druk op meteen bestellen dan krijg ik volgend vermogen opgestuurd in een file die da'k dan gewoon op mijne auto moet zetten met usb stick of zo gelijk als ik mijnen gps update ?

StandaardUpgradeVerschilKoppel / trekkracht 560 Nm650 Nm 90 Nm (+16%) Vermogen 190 kW / 258 pk 228 kW / 310 pk 38 kW / 52 pk (+20%) MethodeMethode OBD / BDM / Chiptuning / Bootmode

Zou wel leuk zijn als 't zo simpel is ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Als ik druk op meteen bestellen dan krijg ik volgend vermogen opgestuurd in een file die da'k dan gewoon op mijne auto moet zetten met usb stick of zo gelijk als ik mijnen gps update ?

StandaardUpgradeVerschilKoppel / trekkracht 560 Nm650 Nm 90 Nm (+16%) Vermogen 190 kW / 258 pk 228 kW / 310 pk 38 kW / 52 pk (+20%) MethodeMethode OBD / BDM / Chiptuning / Bootmode

Zou wel leuk zijn als 't zo simpel is ...
            Neen met een usb stick ga je uwe ecu niet kunnen flashen . Daar ga je apparatuur voor nodig hebben .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Neen met een usb stick ga je uwe ecu niet kunnen flashen . Daar ga je apparatuur voor nodig hebben .
              Maar die stelt het wel heel simplistisch voor... En hij maakt er vaak gebruik van.. Of zou er een kleine connectie zijn tussen chiptuner en de link ?

Comment

Er is zéér zeker geen enkele connectie.

Interessante website, bedankt voor de link ... ik ga mee in de file staan !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                  Er is zéér zeker geen enkele connectie.

Interessante website, bedankt voor de link ... ik ga mee in de file staan !
                  Oef ik dacht al dat die beetje reclame maakte, dus toch goeie bedoelingen om ons een zaakje te laten doen.

Comment

Degelijk product, aangeprezen door een ervaringsdeskundige en geëvalueerd door kenners ... hier gaat het over pure kwaliteit, niet twijfelen dus ! Doen !

Comment

Staat wel gene prijs bij .

Comment

Nee, maar wel een prijs bij de apparatuur om de software te installeren/wijzigen...

Comment

ik koop altijd bij tuningfileshop.com . echt niet duur en super kwaliteit. gewoon bestand uploaden en k krijg meestal dezelfde dag nog een mail terug met bestand om up te loaden.

Comment

heb laatst voor vriend van mij zijn audi bestand in geflashed. daarna bij dvx op de testbank. was zelfs meer dan hetgeen er beloofd was.

Comment

ik heb mij in china apparatuur gekocht.... of is dat ook strafbaar?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jorge bulens Bekijk Berichten
                                ik koop altijd bij tuningfileshop.com . echt niet duur en super kwaliteit. gewoon bestand uploaden en k krijg meestal dezelfde dag nog een mail terug met bestand om up te loaden.
                                Moet ik dan de USB met dat bestand in de luchtfilter smijten, of in de uitlaat steken?
                                Ik heb mijnen auto die mail laten lezen (afgedrukt en voor de camera van de autopilot gehouden), en hij gaat alleen sneller als het niet regent.

Comment

ik heb mij in china apparatuur gekocht.... of is dat ook strafbaar?
                                  Pas maar op, de FBI leest mee, en den Trump heeft het niet voor mensen die hun spullen in china kopen.

Comment

heb laatst voor vriend van mij zijn audi bestand in geflashed. daarna bij dvx op de testbank. was zelfs meer dan hetgeen er beloofd was.
                                    Dan denk ik dat de bank van DVX altijd een beetje meer geeft dan er beloofd is.

Comment

of dvx meer geeft dan beloofd weet ik echt niet

Comment

en grappig hoor, je usb in den uitlaat gooien... je weet dus echt niet waarover je spreekt

Comment

Working...
                                        X