Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wij leveren op maat gemaakte ECU tuning software files van hoge kwaliteit ter optimalisering van benzine- en dieselmotoren. Download onze ECU tuning files in slechts 4 eenvoudige stappen.
Als ik druk op meteen bestellen dan krijg ik volgend vermogen opgestuurd in een file die da'k dan gewoon op mijne auto moet zetten met usb stick of zo gelijk als ik mijnen gps update ?
Als ik druk op meteen bestellen dan krijg ik volgend vermogen opgestuurd in een file die da'k dan gewoon op mijne auto moet zetten met usb stick of zo gelijk als ik mijnen gps update ?
Degelijk product, aangeprezen door een ervaringsdeskundige en geëvalueerd door kenners ... hier gaat het over pure kwaliteit, niet twijfelen dus ! Doen !
ik koop altijd bij tuningfileshop.com . echt niet duur en super kwaliteit. gewoon bestand uploaden en k krijg meestal dezelfde dag nog een mail terug met bestand om up te loaden.
ik koop altijd bij tuningfileshop.com . echt niet duur en super kwaliteit. gewoon bestand uploaden en k krijg meestal dezelfde dag nog een mail terug met bestand om up te loaden.
Moet ik dan de USB met dat bestand in de luchtfilter smijten, of in de uitlaat steken?
Ik heb mijnen auto die mail laten lezen (afgedrukt en voor de camera van de autopilot gehouden), en hij gaat alleen sneller als het niet regent.
Comment