Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OTOTO - dé makkelijkste manier om je autobelastingen te berekenen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OTOTO - dé makkelijkste manier om je autobelastingen te berekenen

Op dit forum gaat het dikwijls over nieuwe / tweedehands wagens die aangekocht zullen worden.

Ik zou jullie graag een nieuwe app (geboren op 18 januari ) voorstellen die het iedereen makkelijker kan maken om de autobelastingen te berekenen (voor 2019 én 2020).

Aangezien het niet altijd evident is om te weten hoe duur/voordelig de wagen is op fiscaal gebied hebben we alle nodige info en formules hieromtrent verzameld in een nieuwe app:

OTOTO

Met deze app kan je op een makkelijke manier de BIV / jaarlijkse taks / aftrekbaarheid / VAA van de auto berekenen waarvoor je interesse hebt. Het interessante aan de app is dat je eenmalig in je profiel ingeeft welke berekening je wil hebben en daarna doet hij dit automatisch voor elke volgende wagen.

Kijk gerust even op www.ototo.be om meer te weten te komen over hoe dit werkt of ga voor de download van de app naar www.ototo.be/download

Het is een gratis app en zal ook gratis blijven voor de gebruikers.

Veel plezier en laat gerust weten wat je ervan vindt!
    Jouw gratis tool en app om de autofiscaliteit opnieuw overzichtelijk te maken

Kzou het interessant vinden moest ik het ook op de pc kunnen gebruiken. Kvind de nieuwe tool van de overheid maar brol, met het stap per stap invullen. Vroeger kon je gewoon het geheel invullen. En dan iets kleins veranderen en je had direct je nieuwe resultaat. Nu is alles zo omslachtig.

Ik weet niet hoe jouw app in elkaar zit. Maar wat ik dus graag zou zien, is een module op de site zelf.

Comment

we hebben die mogelijkheid bekeken, maar vonden de app het meest interessant. Deze heb je normaal gezien altijd bij en je zal merken dat die veel makkelijker invult dan alles wat je tot nu toe gebruikt hebt.

Comment

Toetsenbord is toch moeilijk aan te sluiten op mijn gsm...

Comment

Aan een app kunnen ze meer geld verdienen.
          Maar inderdaad voor die één keer dat je dat nodig hebt ben ik ook niet bereid om een app te installeren.
          Polo 6n 1.4

Comment

Yup, online is véél beter. Ik ga die app daar ook niet speciaal voor downloaden.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Uit oprechte interesse: jullie vinden die online simulaties goed werken?

Comment

ik heb daar op zich zo geen problemen mee. Ze doen wat ze moeten doen. Zijn misschien wat onhandig om mee te werken maar voor die ene keer dat je het nodig hebt volstaat het wel.
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
                  Aan een app kunnen ze meer geld verdienen.
                  Is toch een gratis app (voor de gebruiker)?
                  Inderdaad jammer dat er geen pc-versie is.

Comment

De app is nochtans heel gemakkelijk om alles in te vullen.
                    Vraag mij alleen af waar ik een qr-code met de nodige gegevens in kan vinden.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

De bedoeling is dat de merken / dealers / verkopers deze QR aanmaken als ze een auto willen verkopen. Dan volstaat het om de QR op de wagen in te scannen. Makkelijker kan het niet worden . Op onze website vind je een paar voorbeelden op www.ototo.be/qr
                      gratis ototo app om qr code te scannen en te berekenen. Berekening volgens eigen profiel.

Comment

hou jullie apps maar,de enige die ik ooit heb geinstaleerd werkt na meer dan een jaar meer niet dan wel.
                        makkelijker ken het niet worden,sic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OTOTO Bekijk Berichten
                          Uit oprechte interesse: jullie vinden die online simulaties goed werken?
                          online zijn er ook dingen die minder goed werken,dat klopt,maar dan zit ik thuis in men zetel,als je ergens onderweg op die app rekent en het werkt niet is dat des te vervelender

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

online zijn er ook dingen die minder goed werken,dat klopt,maar dan zit ik thuis in men zetel,als je ergens onderweg op die app rekent en het werkt niet is dat des te vervelender
                            Welkom in 2019! Of, 2009 misschien?
                            '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                            '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                            '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                            '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                            '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                            '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                            '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                            '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                            '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Welkom in 2019! Of, 2009 misschien?
                              haha hou uw verslavende app zever maar,nog enkele jaren en ze kunnen niet eens meer aan een brood geraken zonder dat stom ding.

Comment

En gij al helemaal niet meer, want gij zult er niet mee kunnen werken

Heerlijk als (vaak oudere) mensen de vooruitgang van de maatschappij willen tegenhouden of ontkennen.

Hoe oud ben je Andre?
                                '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

haha hou uw verslavende app zever maar,nog enkele jaren en ze kunnen niet eens meer aan een brood geraken zonder dat stom ding.
                                  Nog enkele jaren en volgens mij haal jij het record van oudste mens ter wereld.

Comment

Ik zal ze zeker houden!
                                    Na een lange werkdag vermoeid thuis komen, geen zin om te koken, even een app openen en een half uur later staan ze met je eten voor je deur. Wat een genot!

Gaat het vandaag nog regenen? Even op de app kijken. Staat er veel file? Even de app openen.
                                    Ik wil een aankoop doen, hoeveel geld stond er ook weer op mijn rekening(en)? Even op de app kijken. Een overschrijving doen? Ik blijf in mijne zetel en open de app.

I love it! En nee, ik zou niet meer zonder willen.
                                    Last edited by Barie; 16/03/2019, 20:48.
                                    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Voor alles is een app tegenwoordig, juist tegen idioten, die moeten ze nog uitvinden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Ik zal ze zeker houden!
                                        Na een lange werkdag vermoeid thuis komen, geen zin om te koken, even een app openen en een half uur later staan ze met je eten voor je deur. Wat een genot!

Gaat het vandaag nog regenen? Even op de app kijken. Staat er veel file? Even de app openen.
                                        Ik wil een aankoop doen, hoeveel geld stond er ook weer op mijn rekening(en)? Even op de app kijken. Een overschrijving doen? Ik blijf in mijne zetel en open de app.

I love it! En nee, ik zou niet meer zonder willen.
                                        voor geen enkel van de zaken die je aanhaald heb ik een app nodig.
                                        blijf jij maar in je luie zetel,en neem een abbonement op de fitness om de nodige beweging te hebben

Comment

Working...
                                        X