Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OTOTO - dé makkelijkste manier om je autobelastingen te berekenen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Nog enkele jaren en volgens mij haal jij het record van oudste mens ter wereld.
    haha raar he,ene die lak heeft aan die verslavende snufjes.
    maar laat de technologie jullie leven maar bepalen,ik heb er geen last van.
    klein kinder hebben nu eenmaal speelgoed nodig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

en nu ben ik het weer die begint te schelden zeker he?
      want andre zegt iets wat niet in hun kraamke past

Comment

voor geen enkel van de zaken die je aanhaald heb ik een app nodig.
        blijf jij maar in je luie zetel,en neem een abbonement op de fitness om de nodige beweging te hebben
        Ik hoef geen abonnement op de fitness, daarvoor heb ik een app die mij goede oefeningen toont om fit te blijven!
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Ik ben geen voorstander van al die veiligheidssnufjes op een wagen, want we worden er alleen maar tammer en gemakzuchtiger door, voor mezelf heb ik liever alles zelf in de hand, maar wat de smartphone betreft, daar kan je toch weinig tegen hebben? Ok, sommigen zouden deze beter even laten liggen als ze met de auto aan het rijden zijn, maar over het algemeen, je hebt gewoon alles bij de hand en snel bij de hand. Heb mij onlangs de airpods van Apple gekocht, waar ik vroeger met die smartphone in de hand rondliep om te bellen heb ik nu mijn handen vrij en kan ik thuis ondertussen andere dingen doen, in de wagen heb ik uiteraard handsfree, iedereen tegenwoordig die een nieuwe wagen koopt, jammer dat er nog veel, heel veel! Zijn die ni weten hoe er gebruik van te maken en een gevaar zijn op de weg, daar erger ik mij het meeste aan. Maar de smartphone op zich? Het mag geen verslaving worden, maar het is toch een alles in een ding waarvan ik nog altijd straf vind wat je er allemaal wel niet mee kunt.

Comment

daar heb je gelijk in,maar ik wil mijn leven niet laten bepalen door gelijk welke technologie,ik hou liever alles zelf in de hand.
            ik blijf het alleen raar vinden dat velen het zo moeilijk hebben met het feit dat er nog mensen zijn die zich niet laten beinvloeden door die technologiewedloop,..
            nogmaals,voor de zoveelste keer,ieder zijn ding ,maar niet het mijne

Comment

daar heb je gelijk in,maar ik wil mijn leven niet laten bepalen door gelijk welke technologie,ik hou liever alles zelf in de hand.
              ik blijf het alleen raar vinden dat velen het zo moeilijk hebben met het feit dat er nog mensen zijn die zich niet laten beinvloeden door die technologiewedloop,..
              nogmaals,voor de zoveelste keer,ieder zijn ding ,maar niet het mijne
              Ik begrijp u wel ze, ik ben radicaal tegen een automaat in mijn wagen, heb het ook nog nooit geprobeerd, gewoon uit principe. Mij begrijpt hier ook niemand op da gebied. Maar zo een smartphone, eens je de smaak te pakken hebt, best handig! Ieder zijn ding uiteraard, er zijn er nog veel die liever gewoon een Nokia 3310 bijvoorbeeld hebben ipv een smartphone, hebben meestal genoeg aan bellen en SMS'en. Als je een smartphone niet onder controle houdt, gaat het op den duur u leven bepalen, ik gebruik het, maar zal nooit overdrijven, sommige gaan er mee slapen en staan er mee op...
              Velen beseffen ook niet dat zo een smartphone best wel veel geld kost, die van mij koste +1000€, zot veel geld, maar zal minstens 4 jaar moeten meegaan en sommige geven het nu eenmaal liever aan iets anders uit. De reden dat ik er zoveel geld kan aan geven is omdat ik het alle dagen gebruik, het supergoed werkt en ik het mij kan permitteren, er zijn er veel die daar zelf een lening voor aangaan, da gaat er voor mij wel over... Dage uiteindelijk moest weten hoeveel er zich aan pijn doen, gewoon om te kunnen zeggen dat ze het hebben en er eigenlijk gewoon helemaal ni kunnen mee werken, zo ken ik er ook genoeg, hetzelfde met hun auto's van de bank met 100'den optie waar ze meer dan de helft ni van gebruiken, of ni weten hoe ze het moeten gebruiken... Tegenwoordig is het een en al meeloperij, heel goed dat je zelf je leven wil bepalen, doe da ook!
              Last edited by ; 17/03/2019, 22:12.

Comment

Alleen kan je je afvragen waarom je een app nodig hebt om je autobelastingen te berekenen. Hoe dikwijls moet je dat doen? Normaal gezien maar 1 keer of je moest iedere week een andere auto kopen. En dan nog, dat doen ze wel voor je, zeker als het op betalen aan komt. Dat je daarvoor de zoveelste app moet installeren, neen hoor.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Ik begrijp u wel ze, ik ben radicaal tegen een automaat in mijn wagen, heb het ook nog nooit geprobeerd, gewoon uit principe. Mij begrijpt hier ook niemand op da gebied. Maar zo een smartphone, eens je de smaak te pakken hebt, best handig! Ieder zijn ding uiteraard, er zijn er nog veel die liever gewoon een Nokia 3310 bijvoorbeeld hebben ipv een smartphone, hebben meestal genoeg aan bellen en SMS'en. Als je een smartphone niet onder controle houdt, gaat het op den duur u leven bepalen, ik gebruik het, maar zal nooit overdrijven, sommige gaan er mee slapen en staan er mee op...
                  Velen beseffen ook niet dat zo een smartphone best wel veel geld kost, die van mij koste +1000€, zot veel geld, maar zal minstens 4 jaar moeten meegaan en sommige geven het nu eenmaal liever aan iets anders uit. De reden dat ik er zoveel geld kan aan geven is omdat ik het alle dagen gebruik, het supergoed werkt en ik het mij kan permitteren, er zijn er veel die daar zelf een lening voor aangaan, da gaat er voor mij wel over... Dage uiteindelijk moest weten hoeveel er zich aan pijn doen, gewoon om te kunnen zeggen dat ze het hebben en er eigenlijk gewoon helemaal ni kunnen mee werken, zo ken ik er ook genoeg, hetzelfde met hun auto's van de bank met 100'den optie waar ze meer dan de helft ni van gebruiken, of ni weten hoe ze het moeten gebruiken... Tegenwoordig is het een en al meeloperij, heel goed dat je zelf je leven wil bepalen, doe da ook!
                  awel,dat is nu net wat ik al heel de tijd aanhaal.
                  iedereen bepaald toch zelf wat hij met zijn geld en leven doet.
                  iemand die niet meeloopt,een andere mening heeft, word maar direkt afgedaan als achterlijk,of demente oudere.
                  awel ik hou niet van die kuddementaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                    Alleen kan je je afvragen waarom je een app nodig hebt om je autobelastingen te berekenen. Hoe dikwijls moet je dat doen? Normaal gezien maar 1 keer of je moest iedere week een andere auto kopen. En dan nog, dat doen ze wel voor je, zeker als het op betalen aan komt. Dat je daarvoor de zoveelste app moet installeren, neen hoor.
                    inderdaad

Comment

awel,dat is nu net wat ik al heel de tijd aanhaal.
                      iedereen bepaald toch zelf wat hij met zijn geld en leven doet.
                      iemand die niet meeloopt,een andere mening heeft, word maar direkt afgedaan als achterlijk,of demente oudere.
                      awel ik hou niet van die kuddementaliteit.
                      Inderdaad, awel ik ook ni!

Comment

Awel das nu is een schoon voorbeeld van zo nen achterlijken idioot, stoefen en afbreken tegelijk! Datem eerste informeert alvorens em iets koopt. Kwou is ferm antwoorden op zijn Instagram post, ma reacties zijn beperkt, weet misschien wel waarom...
                        Andy Peelman, alias Koen Baetens uit ‘De Buurtpolitie’, is niet te spreken over de nieuwe iPhone Xs Max. Apple belooft immers dat het toestel een dual Sim heeft, maar in Europa werkt dat (nog) niet. “Een welgemeende en oprechte middenvinger aan Apple”, zo begint de 35-jarige acteur zijn tirade op Instagram. Peelman kocht onlangs een

Comment

Awel das nu is een schoon voorbeeld van zo nen achterlijken idioot, stoefen en afbreken tegelijk! Datem eerste informeert alvorens em iets koopt. Kwou is ferm antwoorden op zijn Instagram post, ma reacties zijn beperkt, weet misschien wel waarom...
                          zo ziede maar,niemand is perfect,lol....
                          toch ff over die automaat...
                          das nu iets wat ik wel altijd heb zien zitten,maar om daar nu min 1000e extra voor te betalen,dat is het mij dan ook weer niet waard.
                          als ik eens met een automaat reed dan vond ik dat veel relaxter.
                          nu,met ev is alles automaat,dus mooi meegenomen(voor mij).
                          tja,ieder zen ding he.
                          Last edited by ; 18/03/2019, 19:42.

Comment

zo ziede maar,niemand is perfect,lol....
                            toch ff over die automaat...
                            das nu iets wat ik wel altijd heb zien zitten,maar om daar nu min 1000e extra voor te betalen,dat is het mij dan ook weer niet waard.
                            als ik eens met een automaat reed dan vond ik dat veel relaxter.
                            nu,met ev is alles automaat,dus mooi meegenomen(voor mij).
                            tja,ieder zen ding he.
                            Een automaat zal in alle gevallen relaxter rijden zijn, maar schakelen is voor mij een deel van het plezier die ik heb tijdens het rijden, als ik rij geniet ik daar altijd van, ni zoals bij de meeste, gewoon om zich te verplaatsen. Aangezien de meeste voorstander zijn van een automaat verwacht ik ook dat ze zich vlot door het verkeer begeven, maar das ook alles behalve het geval, sinds een paar dagen terug met de auto naar het werk en ik erger mij al terug steendood! Vlot rijden zit er blijkbaar niet meer in tegenwoordig... ofwel komen ze in u gat plakken terwijl ze maar al te goed kunnen zien dat je zelf niet sneller kan...
                            Last edited by ; 18/03/2019, 21:47.

Comment

Een automaat zal in alle gevallen relaxter rijden zijn, maar schakelen is voor mij een deel van het plezier die ik heb tijdens het rijden, als ik rij geniet ik daar altijd van, ni zoals bij de meeste, gewoon om zich te verplaatsen. Aangezien de meeste voorstander zijn van een automaat verwacht ik ook dat ze zich vlot door het verkeer begeven, maar das ook alles behalve het geval, sinds een paar dagen terug met de auto naar het werk en ik erger mij al terug steendood! Vlot rijden zit er blijkbaar niet meer in tegenwoordig... ofwel komen ze in u gat plakken terwijl ze maar al te goed kunnen zien dat je zelf niet sneller kan...
                              Mss nen automaat kopen, dan kunt ge wat ontspannen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Mss nen automaat kopen, dan kunt ge wat ontspannen
                                Als ge achter ene rijdt die 20 per uur trager rijdt of zelf minder dan de toegelaten snelheid, dan maakt het ni veel uit, manueel of automaat... Heeft niets met ontspanning te maken, als ik met de wagen rij mag het wa vooruit gaan, ik rij ni voor niets me nen MX-5 anders had ik mij wel iets anders gekocht of tegen die snelheid evengoed de fiets kunnen nemen...

Comment

Als ge achter ene rijdt die 20 per uur trager rijdt of zelf minder dan de toegelaten snelheid, dan maakt het ni veel uit, manueel of automaat... Heeft niets met ontspanning te maken, als ik met de wagen rij mag het wa vooruit gaan, ik rij ni voor niets me nen MX-5 anders had ik mij wel iets anders gekocht of tegen die snelheid evengoed de fiets kunnen nemen...
                                  Maar met een manuele begint het op de zenuwen te werken als ze slabakken want dan moet je dikwijls eens af of op schakelen.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

kleine tip,wanneer ze in u gat komen plakken,vertragen..........succes verzekerd lol

Comment

Voor vlot te rijden heb ik geen mx5 nodig, maar begrijp u. De max snelheden zijn al laag en dan hebt ge mensen die daar dan nog een stuk onder zitten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Maar met een manuele begint het op de zenuwen te werken als ze slabakken want dan moet je dikwijls eens af of op schakelen.
                                        Bwa valt eigenlijk nog wel mee, meestal is da dan in 2de of 3de.

kleine tip,wanneer ze in u gat komen plakken,vertragen..........succes verzekerd lol
                                        Mja als je al 50 rijdt waar je maar 70 mag omdat die voor u te traag rijdt, dan is nog trager rijden ni echt een optie.

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Voor vlot te rijden heb ik geen mx5 nodig, maar begrijp u. De max snelheden zijn al laag en dan hebt ge mensen die daar dan nog een stuk onder zitten.
                                        Das ook waar, awel maar da bedoel ik dus, mensen die veel te traag rijden, tis zoals je zegt, de max snelheden liggen al zo laag en dan gaan ze nog is trager gaan rijden...

Comment

Dat zijn gewoon mensen die ontspannen rond de kerktoren

Comment

Working...
                                          X